F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.12.2018

Domenicali: Powrót Alonso do Formuły 1 z Ferrari byłby możliwy

Verstappen zadowolony z zatrudnienia Gasly'ego przez Red Bulla

Renault będzie pracować nad nowym bolidem podczas przerwy świątecznej

Komentarze Vettela na temat powrotu nie robią wrażenia na Kubicy

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Haas doświadczył poważnych problemów z elektrycznością

Na kilka okrążeń wyścigu na Silverstone zespół został odcięty od telemetrii i danych GPS.
Nataniel Piórkowski, 11 lipca 2016, wyświetlenia: 920<< | lista | T- | T+ | >>


Szef Haasa – Gunther Steiner zdradził, że w okolicach dziesiątego okrążenia GP Wielkiej Brytanii jego zespół doświadczył całkowitej awarii elektryczności w swym garażu.

„Mieliśmy problem z elektrycznością – wszystko się wyłączyło, nie mieliśmy żadnych danych, nasi inżynierowie nie mieli na czym pracować, ponieważ wszystko się wyłączyło. Nie mogliśmy skupiać się na bolidzie, bo staraliśmy się przywrócić telemetrię” – powiedział Steiner.

„Straciliśmy przez to trochę czasu, Esteban zjechał na wymianę deszczowych opon na slicki okrążenie później niż planowaliśmy. Nie mogliśmy przekazywać trafnych wskazówek, gdyż nie mieliśmy do dyspozycji GPS. Straciliśmy komunikację radiową, a później doszło jeszcze do awarii przekładni w bolidzie Romaina” – kontynuował szef amerykańskiego teamu.

Pomimo początkowej paniki elektrykom Haasa udało się stosunkowo sprawnie przywrócić wszystkie funkcje niezbędne do kontrolowania wyścigu. „Wyłączył się cały system zapewniający elektryczność. Kiedy tylko zorientowaliśmy się, do czego doszło, aktywowaliśmy go ponownie. Przez sześć, dziesięć okrążeń w ogóle nie mieliśmy telemetrii, a inżynierowie zaczynają panikować, gdy nie mogą korzystać z takich danych”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.12.2018  Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów
17.12.2018  Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas
28.11.2018  Haas nie złoży odwołania od decyzji sędziów z GP Abu Zabi
24.11.2018  Sędziowie odrzucili protest Haasa przeciwko Force India
23.11.2018  Haas tłumaczy dlaczego złożył protest w sprawie Force India
Tagi:
Haas
Steiner G.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca