F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2017

Ferrari ogłosiło datę prezentacji bolidu na sezon 2018

Rotenberg: Pracujemy nad zapewnieniem Sirotkinowi umowy z Williamsem

Ferrari nie wprowadzi większych zmian kadrowych przed sezonem 2018

Mercedes bliski przekroczenia bariery 1000 koni mechanicznych

Ecclestone krytykuje Liberty Media i Ferrari

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Perez: Kierowcy F1 będą wykończeni fizycznie po pierwszych testach

Zawodnik Force India potwierdził, że wprowadzi lekkie zmiany do zimowego programu treningów.
Nataniel Piórkowski, 12 grudnia 2016, wyświetlenia: 2597<< | lista | T- | T+ | >>


Sergio Perez z Force India spodziewa się, że po pierwszych testach nowych bolidów kierowcy Formuły 1 będą "wykończeni fizycznie".

Po zmianach w przepisach technicznych bolidy na sezon 2017 będą odznaczały się zmodyfikowanym nadwoziem i szerszymi oponami Pirelli, co w założeniu ma doprowadzić do znaczącego zwiększenia docisku i poprawy czasów okrążeń o około 3-5 sekund.

W trakcie każdego dnia testowego wielu kierowców przejeżdża po około 100 okrążeń, pracując z zespołami nad niezawodnością nowych konstrukcji. Ze względu na większe obciążenia wielu zawodników zapowiedziało już, że dostosuje swój zimowy program treningowy do nowych wyzwań, w szczególności koncentrując się na rozwoju mięśni karku.

„Jestem pewien, że gdy zaczniemy testy wszyscy będą wykończeni. Po zakończeniu sezonu, w trakcie kilkumiesięcznej przerwy spędzonej z dala od samochodu, bardzo trudno jest odwzorować obciążenia podobne do tych, z jakimi mierzymy się w trakcie jazdy, korzystając z maszyn lub innych form treningu. Kiedy wracamy za kierownicę zawsze odczuwamy ból szyi. Teraz, gdy bolidy będą nieco szybsze, spodziewam się, że w lutym każdy z nas będzie narzekał na ból karku. Wszystko będzie jednak w porządku przed pierwszym wyścigiem w Melbourne” – oceniał Perez w rozmowie z Autosportem.

Zapytany o zmiany w swoim planie treningowym, Meksykanin odparł: „Będę potrzebował nieco lepiej rozwiniętych mięśni szyi. Trzeba będzie zadbać o ogólny rozwój”.

Perez zdradził, że widział „kilka rysunków” przyszłorocznej konstrukcji Force India. Kierowca z Guadalajary jest pod wrażeniem wyglądu nowej generacji bolidów, ale nie wie, czy jej wprowadzenie będzie wiązało się z poprawą widowiska. „Nowe bolidy będą wyglądały bardzo fajnie. Jestem trochę zaniepokojony o widowisko, o to jak będą wyglądały wyścigi i jak trudne będzie prowadzenie samochodów. Osobiście nie uważam, by było dużo trudniejsze. Będzie na pewno bardziej wymagające fizycznie, ale wszyscy się do tego przyzwyczaimy. O ile trudniejsza będzie sama jazda? Zobaczymy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.12.2017  Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją
06.11.2017  Perez: Nie spodziewałem się, że Ocon będzie tak szybki
03.11.2017  Perez: Force India powinno zrezygnować z poleceń zespołowych
28.10.2017  Verstappen: Musimy otrzymywać wytyczne dotyczące limitów toru
07.10.2017  Perez został oczyszczony z zarzutów o blokowanie Strolla w Q1
Tagi:
Perez S.
F1 ogólnie
Force India

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 12.12.2016 17:47[!]
Taki jest sport, ze trzeba zapi....ac ;) Jak za ciezko, to mozna tak jak Rosberg... ;) Do FI tez sie chetni znajda ;)
---, 12.12.2016 17:53[!]
I tak ma k'a być!
Kamikadze2000, 13.12.2016 11:49[!]
@marios76 - ależ ból tyłka, że pupil tytułu nie zdobył. :P
rno2, 13.12.2016 12:32[!]
@Kamikadze2000
Nie chcę bronić @marios76 , ale poniekąd taka jest prawda.
Rosberg osobiście przyznał, że nie ma siły na ponowną tak zaciętą walkę o tytuł.
Niestety, ale w F1 jak w każdym innym profesjonalnym sporcie, aby wspiąć się na wyżyny, trzeba w to włożyć spory wysiłek. Za wygodne przyjeżdżanie na P2 tytułów się nie dostaje...
krecik705, 13.12.2016 12:40[!]
W kokpicie ma zdjęcie takiego jednego Polaka. Niech się do niego modli po 1,5h 3x dzienne i nie będzie zmęczony. Bez treningu będzie gotów przejechać sesje po 6h.

A tak na poważnie to jakiś czas temu Fernando Alonso mówił, że jak jeździł z V10 za plecami to po wyścigu tak go głowa muliła, że aż niemożliwie do późnych godzin nocnych. Wtedy czuł, że to królowa sportów samochodowych. I OK. To też mają być wyścigi gladiatorów. Może ktoś znajdzie ten wywiad i przytoczy?
slipstream, 13.12.2016 12:58[!]
Cytat :
Niestety, ale w F1 jak w każdym innym profesjonalnym sporcie, aby wspiąć się na wyżyny, trzeba w to włożyć spory wysiłek.

Tylko miejmy też na uwadze że ten sport na tym poziomie to nie tylko wysiłek fizyczny, ale i psychiczny. Więc nie spłycajmy tego tylko do "krzepy" zawodnika, bo czasem psychika potrafi zmęczyć bardziej niż mięśnie.
marios76, 13.12.2016 15:08[!]
@rno2 Nikt mnie nie musi bronić. Kazdy wie, ze nie mam swojego idola w czołówce, lubie Ricciardo i Pereza też, ale to nie powod , by tracic obiektywizm...
@Kamikadze2000 A twoj pupil odszedl bo zdobywajac tytul byl pewien ze nie obroni, czy ze bedzie mu sie slabo robilo od przeciazen, czy mial slaba psychikę? Wiesz, ja juz w to nie wnikam: twoj i jego problem, wasz żal... A Perez niech spina posladki i walczy z sobą jak mu za ciężko ;)
Poczytaj, duzo poczytaj ile i jak pisalem od poczatku o Lewisie i nie wyciagaj pochopnych wniosków. To ze twoj pupil zdobyl przeszczesliwie tytul, nie znaczy ze ten ktory go stracil byl w jakiekolwiek sposob slabszy. A juz w ogole nie sprawia to ze stal sie moim pupilem. Ale wiesz, ma szanse na nastepny tytul- a twoj idol sie poddal :) Po prostu zrozum: udalo mu się, on go nie zdobyl- dostal od losu :D
step07, 13.12.2016 17:03[!]
Cytat rno2 :
Za wygodne przyjeżdżanie na P2 tytułów się nie dostaje...

No niestety, ale ten sezon pokazał, że jednak się dostaje...
pablonzo, 13.12.2016 17:33[!]
Młodzi kierowcy widać, że są przestraszeni. Stara gwardia jak Kimi czy Fernando, wsiądą do bolidu, przejadą co mają przejechać i pójdą na piwo.
bartoszcze, 13.12.2016 18:10[!]
Perez jako młody kierowca, LOL.
nickolas, 14.12.2016 11:44[!]
A myślałem, że "Kamikaze" to jednorazowy problem...
Umówcie się z Mario na stronie i podyskutujcie. Nudne jest czytanie wpisów - a żaden nie ma ostatecznie racji...
Jeden żąda koniecznie rewanżu a to nie boks. A drugi zaprzecza rzeczywistości.
Nie ma się co czarować, kto był lepszy - a jak się to weżmie pod uwagę, to staje się jasne, że decyzja Nico była genialna!
I "trudne bolidy" to już naprawdę żałosne argumenty w tej zamkniętej dyskusji.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca