F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

29.04.2017

WRC: Evans na czele po sobotnim etapie Rajdu Argentyny

GP Rosji: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

McLaren: Nie podpisaliśmy umowy na dostawy silników Mercedesa

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Rosji

Sebastian Vettel zdobywa pole position na torze w Soczi

GP Rosji: wyniki kwalifikacji

Lando Norris wygrywa pierwszy wyścig F3 na Monzy

Alonso: Kara za wymianę silnika podczas czwartego GP jest "niesamowita"

Ferrari ciągle najszybsze w trzecim treningu

FIA zamontowała pachołki na poboczu drugiego zakrętu w Soczi

Haas powraca do korzystania z hamulców Brembo

Wolff: Ferrari lepiej radzi sobie z wykorzystaniem ogumienia

Honda prowadzi rozmowy na temat współpracy z kolejnymi zespołami

WRC: Elfyn Evans liderem Rajdu Argentyny

Raikkonen: Moje relacje z Marchionne wyglądają w porządku

Informacja Pirelli po treningach przed GP Rosji

Fernley: Force India stara się ograniczać straty

28.04.2017

FIA: Mercedes, Ferrari i Renault osiągnęły konwergencję

GP Rosji: wypowiedzi po treningach (10)

GP Rosji: Vettel na czele tabeli w drugim treningu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Leclerc: Wprowadzenie do GP3 DRS poprawi widowisko

Francuz ma za sobą sześciodniowe testy na torach w Bahrajnie i Abu Zabi.
Nataniel Piórkowski, 22 grudnia 2016, wyświetlenia: 3303<< | lista | T- | T+ | >>


Urzędujący mistrz GP3 – Charles Leclerc jest przekonany, że wprowadzenie od przyszłego roku do bolidów serii DRS zaowocuje poprawą widowiska.

Pragnąc jak najlepiej odwzorować wyzwania związane z jazdą bolidem Formuły 1, od nadchodzącego sezonu kierowcy GP3 będą mogli używać systemu redukcji oporu aerodynamicznego (DRS).

Leclerc, który w przyszłym roku awansuje do GP2 z ekipą Premy, pokonał w ostatnim czasie 2600 kilometrów testowych, pomagając w rozwoju rozwiązania, jakie znajdzie się wkrótce w bolidzie GP3/16.

„Pierwsza opcja jaką testowaliśmy nie zapewniła znaczącej różnicy. Kiedy w samochodzie pojawiło się drugie rozwiązanie, postępy były olbrzymie. Dostrzegaliśmy je zarówno na torze Yas Marina jak i w Bahrajnie. Wydaje mi się, że z całą pewnością w GP3 będzie dużo więcej szans na podjęcie próby wyprzedzania, co sprawi, że wyścigi staną się jeszcze bardziej interesujące. Zawsze milej jest dojechać do końca prostej z nieco większą prędkością, więc czerpałem dużo przyjemności z jazdy!”.

„W Bahrajnie testowałem także wiele różnych mieszanek ogumienia, które Pirelli chce rozwinąć z myślą o użyciu w przyszłości. Było to dla mnie bardzo dobre doświadczenie. Ogólnie uważam, że sześć dni testów było bardzo użyteczne” – dodał Francuz wchodzący w skład juniorskiego programu Ferrari.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.04.2017  Robert Kubica przetestował bolid serii GP3
13.03.2017  W sezonie 2019 dojdzie do połączenia GP3 z europejską Formułą 3?
27.01.2017  Mistrzostwa GP2 oraz GP3 potwierdziły kalendarze na sezon 2017
27.11.2016  Jake Hughes wygrywa w ostatnim wyścigu sezonu GP3
26.11.2016  Charles Leclerc mistrzem GP3 podczas gdy De Vries wygrywa wyścig
Tagi:
GP3
Leclerc C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca