F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.07.2017

Renault liczy na podwójny finisz w czołowej dziesiątce w GP Węgier

Cowell: Żaden koncern nie powinien lekceważyć możliwości Hondy

22.07.2017

Organizatorzy GP Singapuru bliscy podpisania nowej umowy z władzami F1

DTM: Rast odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu w Rosji

21.07.2017

Pirelli zakończyło analizę uszkodzonej opony z bolidu Vettela

Grosjean i Magnussen pozostaną kierowcami Haasa w sezonie 2018

Hasegawa: Zniesienie systemu tokenów pomaga Hondzie w odrabianiu strat

Lauda: F1 może żałować wprowadzenia Halo

Horner: F1 musi odpowiedzieć na wiele poważnych pytań

Wolff: FIA "nie miała wyboru" decydując o wprowadzeniu Halo

Force India rozpoczęło negocjacje nad nową umową dla Pereza

20.07.2017

Williams zabronił Villeneuve'owi wstępu do swojego motorhome'u?

GPDA popiera decyzję o wprowadzeniu systemu Halo od sezonu 2018

Mallya: Perez powinien odejść z Force India tylko do Ferrari

Kubica pewny, że jest w stanie poprowadzić bolid w specyfikacji z sezonu 2017

19.07.2017

System Halo ma wejść do użytku w F1 od sezonu 2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

Cosworth rozważa powrót do F1

Brown: Mercedes i Ferrari nie chcą pomagać McLarenowi

Bratches: Ostatni tydzień był przykładem modelowej imprezy F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Hasegawa: Honda może być połowicznie zadowolona z ostatnich postępów

Z kolei Eric Boullier przyznaje, że celem McLarena pozostaje walka o zwycięstwa w wyścigach.
Nataniel Piórkowski, 2 stycznia 2017, wyświetlenia: 1212<< | lista | T- | T+ | >>


Szef programu Hondy w Formule 1 – Yusuke Hasegawa, przyznał, że jego koncern może być tylko połowicznie zadowolony z postępów dokonanych w trakcie sezonu 2016.

Chociaż osiągi jednostki napędowej Hondy były w ostatnim roku o wiele lepsze niż podczas katastrofalnego sezonu 2016, McLaren wciąż nie miał szans, by nawiązać rywalizację z zespołami ze ścisłej czołówki.

Chociaż Hasegawa dał do zrozumienia, że dokonany progres jest zachęcającą oznaką przed sezonem 2017, to przyznał, że Honda nie może być zadowolona z obecnego poziomu osiągów.

„Jesteśmy połowicznie zadowoleni. Nie jesteśmy usatysfakcjonowani naszą obecną sytuacją. Oczywiście nasz personel czuje się zachęcony dokonanym progresem, wykonaliśmy bardzo dobrą pracę, ale nie możemy być zadowoleni z naszej obecnej sytuacji” – przekonywał Japoński inżynier.

Podobną opinię wyraża dyrektor wyścigowy McLarena – Eric Boullier. „Można powiedzieć, że z dziewiątego miejsca w stawce przesunęliśmy się na szóste. Jeśli chodzi o osiągi to chcemy zmniejszać stratę i w krótkoterminowej – nie długoterminowej – perspektywie walczyć o zwycięstwa. Dostrzegamy pewne postępy, wiemy co robimy i gdzie musimy się znaleźć, aby móc walczyć o zwycięstwa. Widać, że idziemy naprzód. Oczywiście, jak przyznał to Hasegawa-san, nie jesteśmy zadowoleni. Nie jesteśmy usatysfakcjonowani tym, gdzie znajdujemy się na chwilę obecną. Wiemy, że dokonujemy postępów, niwelujemy stratę, nawet z wyścigu na wyścig możemy dostrzegać pewne różnice. Ogólnie trend z kilku ostatnich lat pokazuje, że redukujemy stratę”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.07.2017  Cowell: Żaden koncern nie powinien lekceważyć możliwości Hondy
21.07.2017  Hasegawa: Zniesienie systemu tokenów pomaga Hondzie w odrabianiu strat
19.07.2017  Brown: Mercedes i Ferrari nie chcą pomagać McLarenowi
17.07.2017  Alonso liczy, że McLaren nie będzie zwlekał z decyzją ws. silnika
16.07.2017  Honda wprowadziła poprawki w zakresie MGU-H
Tagi:
Honda
Boullier E.
Hasegawa Y.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
nygga, 02.01.2017 22:26[!]
połowiczne to Honda ma osiągi w stosunku do reszty
za to 2-krotnie wolniejszy postęp
marios76, 06.01.2017 08:41[!]
@nygga Doganiaja Renault, Ferrari i Mercedesa... wiec postęp mają szybszy; ale strata, startowa tak to określe, była po prostu zbyt duża.
Jeżeli Alonso twierdził, że to jest silnik z GP2, to nie dlatego, że McLaren nie jechał... :(
Teraz są mocniejsi, może będą jeszcze bardziej? Chyba w 2004tym BAR miał podobno najmocniejszy silnik, a mistrzostw nie wygrali. Poprzednie dwa trzy lata z bolidem wyglądały podobnie: Red Bull świetny bolid i też nie poszło... Ferrari ma od paru ładnych lat dobry silnik i dobry bolid i... są wysoko w stawce, ale to też nie to;) Przewaga Mercedesa wynika niestety z bardzo dobrego silnika i bardzo dobrego pakietu.
Takie specyficzne porownanie: wystawie oceny za pakiety i zobaczymy.
Mercedes bolid 5+ silnik 5 = 10
Ferrari bolid 4+ silnik 4 = 8
Red Bull bolid 5+ silnik 3 = 8
Force India i Williams bolidy 2+ silnik 5= 7
McLaren bolid 4+ silnik 2= 6
Toro Rosso i Haas bolid 3 +silnik3= 6
Pozostałe zespoły, albo spapraly robotę (Renault) albo choćby zapewniły sobie silnik na 4 czy 5 to nie dysponują odpowiednimi zasobami i robią... bolidy z GP2 ;)
Takie szkolne oceny za pakiety, a ocenione mozliwosci niemal zgadzają się z punktacja. Oczywiście jeszcze czynniki takie jak kierowcy, strategia, awarie... nie chodziło o wzór, ale raczej proste zademonstrowanie możliwości oceny pakietów:)
Unikalne wstawiania + i - w ocenach ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca