F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2017

Koncepcja "tarczy" została preferowanym systemem ochrony kokpitu

Od sezonu 2018 w F1 zakazane zostaną płetwy rekina i T-wingi

Honda otrzyma pomoc konsultacyjną od Mercedesa?

Verstappen: Wyprzedzanie daje w tym sezonie dużo większą przyjemność

Abiteboul: F1 będzie miała problem z uzgodnieniem nowej formuły silników

Grosjean jest coraz bardziej zadowolony z pracy hamulców

Boullier: Nie chcemy dopuścić do "obumarcia" sportowej motywacji Alonso

Kierowcy McLarena skorzystają w GP Rosji ze zmodyfikowanego MGU-H

Informacja Pirelli przed GP Rosji

24.04.2017

Sauber bliski podpisania umowy na dostawy silników Hondy

Abiteboul: Nie chcemy składać Alonso szalonych obietnic

Grupa Strategiczna zajmie się kwestią pomocy Hondzie?

Alonso pojawił się w niedzielę na wyścigu IndyCar w Alabamie

Boullier nie wyklucza, że Honda wejdzie we współpracę z kolejnym teamem

23.04.2017

Juniorzy Ferrari pojadą podczas testów F1 w Budapeszcie

Lewis Hamilton ma nadzieję na powrót do walki Williamsa i McLarena

22.04.2017

Renault wie jak poprawić tempo wyścigowe

Steiner: Czołowa trójka może być na czele przez cały sezon

21.04.2017

Pascal Wehrlein broni sposobu komunikacji o swojej kontuzji

Ross Brawn: Nie mógłbym pracować z Berniem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Hasegawa: Honda może być połowicznie zadowolona z ostatnich postępów

Z kolei Eric Boullier przyznaje, że celem McLarena pozostaje walka o zwycięstwa w wyścigach.
Nataniel Piórkowski, 2 stycznia 2017, wyświetlenia: 1191<< | lista | T- | T+ | >>


Szef programu Hondy w Formule 1 – Yusuke Hasegawa, przyznał, że jego koncern może być tylko połowicznie zadowolony z postępów dokonanych w trakcie sezonu 2016.

Chociaż osiągi jednostki napędowej Hondy były w ostatnim roku o wiele lepsze niż podczas katastrofalnego sezonu 2016, McLaren wciąż nie miał szans, by nawiązać rywalizację z zespołami ze ścisłej czołówki.

Chociaż Hasegawa dał do zrozumienia, że dokonany progres jest zachęcającą oznaką przed sezonem 2017, to przyznał, że Honda nie może być zadowolona z obecnego poziomu osiągów.

„Jesteśmy połowicznie zadowoleni. Nie jesteśmy usatysfakcjonowani naszą obecną sytuacją. Oczywiście nasz personel czuje się zachęcony dokonanym progresem, wykonaliśmy bardzo dobrą pracę, ale nie możemy być zadowoleni z naszej obecnej sytuacji” – przekonywał Japoński inżynier.

Podobną opinię wyraża dyrektor wyścigowy McLarena – Eric Boullier. „Można powiedzieć, że z dziewiątego miejsca w stawce przesunęliśmy się na szóste. Jeśli chodzi o osiągi to chcemy zmniejszać stratę i w krótkoterminowej – nie długoterminowej – perspektywie walczyć o zwycięstwa. Dostrzegamy pewne postępy, wiemy co robimy i gdzie musimy się znaleźć, aby móc walczyć o zwycięstwa. Widać, że idziemy naprzód. Oczywiście, jak przyznał to Hasegawa-san, nie jesteśmy zadowoleni. Nie jesteśmy usatysfakcjonowani tym, gdzie znajdujemy się na chwilę obecną. Wiemy, że dokonujemy postępów, niwelujemy stratę, nawet z wyścigu na wyścig możemy dostrzegać pewne różnice. Ogólnie trend z kilku ostatnich lat pokazuje, że redukujemy stratę”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.04.2017  Honda otrzyma pomoc konsultacyjną od Mercedesa?
25.04.2017  Kierowcy McLarena skorzystają w GP Rosji ze zmodyfikowanego MGU-H
24.04.2017  Sauber bliski podpisania umowy na dostawy silników Hondy
24.04.2017  Grupa Strategiczna zajmie się kwestią pomocy Hondzie?
24.04.2017  Boullier nie wyklucza, że Honda wejdzie we współpracę z kolejnym teamem
Tagi:
Honda
Boullier E.
Hasegawa Y.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
nygga, 02.01.2017 22:26[!]
połowiczne to Honda ma osiągi w stosunku do reszty
za to 2-krotnie wolniejszy postęp
marios76, 06.01.2017 08:41[!]
@nygga Doganiaja Renault, Ferrari i Mercedesa... wiec postęp mają szybszy; ale strata, startowa tak to określe, była po prostu zbyt duża.
Jeżeli Alonso twierdził, że to jest silnik z GP2, to nie dlatego, że McLaren nie jechał... :(
Teraz są mocniejsi, może będą jeszcze bardziej? Chyba w 2004tym BAR miał podobno najmocniejszy silnik, a mistrzostw nie wygrali. Poprzednie dwa trzy lata z bolidem wyglądały podobnie: Red Bull świetny bolid i też nie poszło... Ferrari ma od paru ładnych lat dobry silnik i dobry bolid i... są wysoko w stawce, ale to też nie to;) Przewaga Mercedesa wynika niestety z bardzo dobrego silnika i bardzo dobrego pakietu.
Takie specyficzne porownanie: wystawie oceny za pakiety i zobaczymy.
Mercedes bolid 5+ silnik 5 = 10
Ferrari bolid 4+ silnik 4 = 8
Red Bull bolid 5+ silnik 3 = 8
Force India i Williams bolidy 2+ silnik 5= 7
McLaren bolid 4+ silnik 2= 6
Toro Rosso i Haas bolid 3 +silnik3= 6
Pozostałe zespoły, albo spapraly robotę (Renault) albo choćby zapewniły sobie silnik na 4 czy 5 to nie dysponują odpowiednimi zasobami i robią... bolidy z GP2 ;)
Takie szkolne oceny za pakiety, a ocenione mozliwosci niemal zgadzają się z punktacja. Oczywiście jeszcze czynniki takie jak kierowcy, strategia, awarie... nie chodziło o wzór, ale raczej proste zademonstrowanie możliwości oceny pakietów:)
Unikalne wstawiania + i - w ocenach ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca