F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Newey: Nie ma gwarancji, że nasza interpretacja przepisów będzie właściwa

Techniczny guru Red Bulla ostrożnie ocenia szanse zespołu przed nadchodzącą kampanią.
Nataniel Piórkowski, 2 stycznia 2017, wyświetlenia: 2321<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor techniczny Red Bulla – Adrian Newey przyznaje, że nie ma żadnej gwarancji, iż interpretacja przepisów, jaką przyjął jego zespół przed sezonem 2017 okaże się właściwa.

Według wielu obserwatorów sportu, stajnia z Milton Keynes może stać się jednym z największych beneficjentów zmian w przepisach technicznych, jakie wejdą w życie począwszy od tegorocznego sezonu.

Udzielając wywiadu telewizji Sky Sports F1 Newey zaznaczył jednak, że w związku ze skalą modyfikacji żaden z zespołów nie może być pewny swej sytuacji przed startem mistrzostw.

„Kiedy dochodzi do zmian w przepisach, niektóre zespoły czytają regulacje lepiej niż inne. Zazwyczaj duże stajnie, które mają do dyspozycji większe zasoby, czytają przepisy lepiej od pozostałych, ale kiedy w 2009 roku po raz ostatni mieliśmy do czynienia z poważnymi zmianami, wcale tak nie było. Przepisy najlepiej interpretowały zespoły Brawna i nasz, następnie McLaren i Ferrari, które miały nieco więcej problemów”.

„Zawsze pojawia się wiele pomysłów, które następnie trzeba przełożyć na odpowiedni kierunek i filozofię, jaką można zastosować względem bolidu. Chociaż jesteśmy jedną z większych ekip, to nie mamy zasobów pozwalających na to, by jednocześnie prowadzić prace nad wszystkimi możliwymi kierunkami. Wybieramy raczej jedną z dróg, która wydaje nam się odpowiednia i mamy nadzieję, że obstawiliśmy tą właściwą. Zawsze istnieje szansa, że droga, którą obrał któryś z naszych rywali jest lepsza” – dodał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.05.2017  Newey: Monako nie jest dla Red Bulla tak dużą szansą jak w sezonie 2016
23.05.2017  Newey: "Komitetowa" struktura Red Bulla okazała się nieefektywna
18.05.2017  Newey zwiększył zaangażowanie w pomoc Red Bull Racing
28.02.2017  Newey: Nowe bolidy F1 wyglądają jak auta z "Odlotowych wyścigów"
20.02.2017  Newey: Zmiany w przepisach mogą nie rozwiązać problemów F1
Tagi:
Newey A.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
slipstream, 02.01.2017 12:31[!]
Podobno Charlie Whiting wysłał już przed sezonem niekorzystną dla RedBulla interpretacje dot. zawieszenia. Bo to działa tak - przed sezonem zespół pyta FIA czy zrobił coś w zgodzie z przepisami, a jeśli dane rozwiązanie okazuje się niezgodne to FIA wysyła do wszystkich ekip wyjaśnienie przepisów w tej kwestii.

To podobno, jeszcze nie potwierdzone do końca info, ale taka obawa Neweya może sugerować coś na rzeczy.
piwo, 02.01.2017 15:42[!]
cos wiecej mozesz napisac? jakies linki?
slipstream, 02.01.2017 16:39[!]
@piwo dlatego napisałem że nie potwierdzone to do końca info. Plotki ploteczki pocztą pantoflową.
baron, 02.01.2017 17:37[!]
Cytat piwo :
cos wiecej mozesz napisac? jakies linki?


Tutaj masz link, niestety po włosku:

http://www.f1anal...a-modificare-le.html
Pawel J, 02.01.2017 19:37[!]
Adrian to geniusz a wszyscy inni to wilki które wbijają mu szpilki ;-)
iceneon, 02.01.2017 19:58[!]
piwo, 02.01.2017 21:34[!]
nie rozumiem tego. na prawde. jesli cos nie jest zakazane regulaminem nie mozna od tak sobie dopisywac linijek w trakcie gry. mogli to zrobic z sezonem 2018. wkurza mnie to strasznie. nie nawidze takiej f1. gdy ktos zaczyna miec przewage w trakcie gry zmieniaja przepisy. niech k...wa sie w koncu naucza trzymac jednych przepisow przez pare lat i nic w regulaminie nie zmieniac. a jak chca cos zmienic to niech sie do tego porzadnie przygotuja i zrobia to raz a dobrze.
Karol24, 02.01.2017 21:51[!]
@piwo regulamin nie opisuje budowy bolidu w 100%, bo wtedy byłyby one takie same. Są pewne ogólne kwestie. te pole do popisu dla inzynierów. Ale często okaże się, że twórca regulaminu miał w danym punkcie inną interpretację.
piwo, 03.01.2017 06:48[!]
tak zgadza sie ze mial inna interpretacje. i kazda z nich jest dobra bo jest w przepisach nie zabroniona. i tak bylo zawsze i powinno byc. kto ma lepszy leb ten wygrywa.a nie kombinowac jak tu wszystko sprowadzic do jednego. zreszta po czasie i tak kazdego kto wygrywa inne teamy kopiuja. chodzi o jedno. by nie zmieniac w kolko przepisow bo to generuje kosmiczne koszty. no jak tak mozna ze najpierw przedstawia sie regulamin, ktos buduje oparty i zgodny z nim bolid a potem przychodzi modyfikacja przepisow by pewne rzeczy zabronic. to jest chamstwo i pokazuje tylko jak zlą organizacją jest to towarzystwo i jak gleboko gdzies maja pieniadze teamow czy ich zdanie. 50mln dolcow w ta czy we wta. kogo to przeciez interesuje. co roku zmiana silnikow, co roku zmiana podwozii, przeciez widowisko musi trwac. nie wazne ze to ma byc sport gdzie glowna role maja odgrywac kierowcy a nie wybujala fantazja ludzi tworzacych przepisy.
dejacek, 04.01.2017 22:12[!]
to samo powtarzam od wielu lat. Uproszczenie przepisów i stabilizacja na 10 lat. To jest klucz do postępu i rywalizacji. Dzisiejsza technologia rodem z kosmosu jest tak droga że tylko fabryczne teamy budują zespoły napędowe i nie ma mowy o rywalizacji kogoś spoza. Komu przeszkadzały 3 litrowe v8 lub v 10. Zwężka jako ograniczenie mocy, dopuszczalna wielkość skrzydeł i rozstaw kół. No i jeszcze: zapasowe auto w garażu, warmupy, zniesienie limitów silników opon itd. Ale się rozmarzyłem :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca