F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.02.2017

Informacja Pirelli przed testami F1 w Barcelonie

Mercedes nie wie, czy skorzysta w tym sezonie z "płetwy rekina"

Mercedes dopracuje zasady współpracy swych kierowców

Wolff: Mercedes nie obawia się protestów dotyczących zawieszenia

Toro Rosso przerwało dzień filmowy po awarii jednostki Renault

Mercedes zaprezentował bolid W08 EQ Power+

Hamilton: F1 musi bardziej otworzyć się na kibiców

Hulkenberg nie był zainteresowany startem w tegorocznym Le Mans

Palmer: Sensacja w stylu Brawn GP jest możliwa

22.02.2017

Sauber C36 zadebiutował na torze

Marko: Sainz jest w praktyce rezerwowym kierowcą Red Bulla

Williams podał rozkład jazd na obie sesje w Barcelonie

Mallya: Abiteboul myli się oceniając nasze możliwości rozwoju

Force India odsłoniło model VJM10

BRDC wstrzymało poszukiwania potencjalnego kupca Silverstone

Lando Norris dołączył do programu rozwojowego McLarena

Verstappen: W 2017 Max może jeszcze nie stanąć przed szansą walki o tytuł

Marko: Duże zespoły zasługują na większe wpływy

Vettel: Cały czas wierzę w Ferrari

Renault zainteresowane zatrudnieniem hiszpańskiego kierowcy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Newey: Nie ma gwarancji, że nasza interpretacja przepisów będzie właściwa

Techniczny guru Red Bulla ostrożnie ocenia szanse zespołu przed nadchodzącą kampanią.
Nataniel Piórkowski, 2 stycznia 2017, wyświetlenia: 2233<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor techniczny Red Bulla – Adrian Newey przyznaje, że nie ma żadnej gwarancji, iż interpretacja przepisów, jaką przyjął jego zespół przed sezonem 2017 okaże się właściwa.

Według wielu obserwatorów sportu, stajnia z Milton Keynes może stać się jednym z największych beneficjentów zmian w przepisach technicznych, jakie wejdą w życie począwszy od tegorocznego sezonu.

Udzielając wywiadu telewizji Sky Sports F1 Newey zaznaczył jednak, że w związku ze skalą modyfikacji żaden z zespołów nie może być pewny swej sytuacji przed startem mistrzostw.

„Kiedy dochodzi do zmian w przepisach, niektóre zespoły czytają regulacje lepiej niż inne. Zazwyczaj duże stajnie, które mają do dyspozycji większe zasoby, czytają przepisy lepiej od pozostałych, ale kiedy w 2009 roku po raz ostatni mieliśmy do czynienia z poważnymi zmianami, wcale tak nie było. Przepisy najlepiej interpretowały zespoły Brawna i nasz, następnie McLaren i Ferrari, które miały nieco więcej problemów”.

„Zawsze pojawia się wiele pomysłów, które następnie trzeba przełożyć na odpowiedni kierunek i filozofię, jaką można zastosować względem bolidu. Chociaż jesteśmy jedną z większych ekip, to nie mamy zasobów pozwalających na to, by jednocześnie prowadzić prace nad wszystkimi możliwymi kierunkami. Wybieramy raczej jedną z dróg, która wydaje nam się odpowiednia i mamy nadzieję, że obstawiliśmy tą właściwą. Zawsze istnieje szansa, że droga, którą obrał któryś z naszych rywali jest lepsza” – dodał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.02.2017  Newey: Zmiany w przepisach mogą nie rozwiązać problemów F1
29.01.2017  Newey: Verstappen swoim stylem jazdy przypomina mi Mansella
03.01.2017  Newey: Obecna formuła silników jest marketingową zagrywką producentów
24.08.2016  Horner: Newey odgrywa bardzo istotną rolę w pracach nad nowym bolidem
08.08.2016  Horner: Newey jest znów w pełni zmotywowany
Tagi:
Newey A.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
slipstream, 02.01.2017 12:31[!]
Podobno Charlie Whiting wysłał już przed sezonem niekorzystną dla RedBulla interpretacje dot. zawieszenia. Bo to działa tak - przed sezonem zespół pyta FIA czy zrobił coś w zgodzie z przepisami, a jeśli dane rozwiązanie okazuje się niezgodne to FIA wysyła do wszystkich ekip wyjaśnienie przepisów w tej kwestii.

To podobno, jeszcze nie potwierdzone do końca info, ale taka obawa Neweya może sugerować coś na rzeczy.
piwo, 02.01.2017 15:42[!]
cos wiecej mozesz napisac? jakies linki?
slipstream, 02.01.2017 16:39[!]
@piwo dlatego napisałem że nie potwierdzone to do końca info. Plotki ploteczki pocztą pantoflową.
baron, 02.01.2017 17:37[!]
Cytat piwo :
cos wiecej mozesz napisac? jakies linki?


Tutaj masz link, niestety po włosku:

http://www.f1anal...a-modificare-le.html
Pawel J, 02.01.2017 19:37[!]
Adrian to geniusz a wszyscy inni to wilki które wbijają mu szpilki ;-)
iceneon, 02.01.2017 19:58[!]
piwo, 02.01.2017 21:34[!]
nie rozumiem tego. na prawde. jesli cos nie jest zakazane regulaminem nie mozna od tak sobie dopisywac linijek w trakcie gry. mogli to zrobic z sezonem 2018. wkurza mnie to strasznie. nie nawidze takiej f1. gdy ktos zaczyna miec przewage w trakcie gry zmieniaja przepisy. niech k...wa sie w koncu naucza trzymac jednych przepisow przez pare lat i nic w regulaminie nie zmieniac. a jak chca cos zmienic to niech sie do tego porzadnie przygotuja i zrobia to raz a dobrze.
Karol24, 02.01.2017 21:51[!]
@piwo regulamin nie opisuje budowy bolidu w 100%, bo wtedy byłyby one takie same. Są pewne ogólne kwestie. te pole do popisu dla inzynierów. Ale często okaże się, że twórca regulaminu miał w danym punkcie inną interpretację.
piwo, 03.01.2017 06:48[!]
tak zgadza sie ze mial inna interpretacje. i kazda z nich jest dobra bo jest w przepisach nie zabroniona. i tak bylo zawsze i powinno byc. kto ma lepszy leb ten wygrywa.a nie kombinowac jak tu wszystko sprowadzic do jednego. zreszta po czasie i tak kazdego kto wygrywa inne teamy kopiuja. chodzi o jedno. by nie zmieniac w kolko przepisow bo to generuje kosmiczne koszty. no jak tak mozna ze najpierw przedstawia sie regulamin, ktos buduje oparty i zgodny z nim bolid a potem przychodzi modyfikacja przepisow by pewne rzeczy zabronic. to jest chamstwo i pokazuje tylko jak zlą organizacją jest to towarzystwo i jak gleboko gdzies maja pieniadze teamow czy ich zdanie. 50mln dolcow w ta czy we wta. kogo to przeciez interesuje. co roku zmiana silnikow, co roku zmiana podwozii, przeciez widowisko musi trwac. nie wazne ze to ma byc sport gdzie glowna role maja odgrywac kierowcy a nie wybujala fantazja ludzi tworzacych przepisy.
dejacek, 04.01.2017 22:12[!]
to samo powtarzam od wielu lat. Uproszczenie przepisów i stabilizacja na 10 lat. To jest klucz do postępu i rywalizacji. Dzisiejsza technologia rodem z kosmosu jest tak droga że tylko fabryczne teamy budują zespoły napędowe i nie ma mowy o rywalizacji kogoś spoza. Komu przeszkadzały 3 litrowe v8 lub v 10. Zwężka jako ograniczenie mocy, dopuszczalna wielkość skrzydeł i rozstaw kół. No i jeszcze: zapasowe auto w garażu, warmupy, zniesienie limitów silników opon itd. Ale się rozmarzyłem :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca