F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.02.2017

Sauber podał rozkład jazd na pierwszą sesję w Barcelonie

Scuderia Toro Rosso odsłoniła bolid STR12

Haas F1 Team zaprezentował konstrukcję VF-17

Red Bull Racing przedstawił bolid RB13

Alonso rozpocznie przygotowania do sezonu z McLarenem

Wolff: Formuła 1 nie przeżywa wielkiego kryzysu

McLaren MCL32 pokonał pierwsze kilometry na torze

Bottas: Nie widzę żadnego problemu w dzieleniu się danymi z Lewisem

25.02.2017

Haas VF-17 zadebiutował na torze wyścigowym

Prodromou: Mercedes W08 to bolid, który się wyróżnia

Hamilton: F1 musi docenić potencjał mediów społecznościowych

Mercedes jest coraz bliżej osiągnięcia poziomu 1000 koni mechanicznych

McLaren przystąpi do sezonu z większym budżetem niż w 2016 roku

Williams oficjalnie zaprezentował model FW40

24.02.2017

Perez celuje w pierwsze zwycięstwo w sezonie 2017

Ferrari potwierdziło harmonogram jazd na pierwszą sesję

Bolid SF70H pokonał pierwsze kilometry na torze Fiorano

Giovinazzi zastąpi Wehrleina podczas pierwszych testów w Barcelonie

Alonso: Po odejściu Rosberga kontaktował się ze mną Mercedes

Alonso: Podejmę decyzję o swej przyszłości w F1 po letniej przerwie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Haas wprowadził zmiany kadrowe, aby uniknąć stagnacji

Gunther Steiner przyznaje, że mają one na celu zmobilizować zespół do dalszych wysiłków.
Nataniel Piórkowski, 2 stycznia 2017, wyświetlenia: 1164<< | lista | T- | T+ | >>


Szef Haasa – Gunther Steiner podkreśla, że jego zespół zdecydował się na prowadzenie zmian kadrowych, aby uniknąć stagnacji i zapewnić sobie szansę wypracowywania kolejnych postępów.

Amerykańska ekipa ma za sobą imponujący debiut w F1 – dzięki zdobyciu 29 punktów uplasowała się na ósmym miejscu w klasyfikacji konstruktorów, przed Renault, Sauberem oraz Manorem.

Steiner wyjaśnia, że ze względu na konkurencyjną naturę serii Grand Prix, jego zespół zdecydował się na wprowadzenie przed startem kolejnego sezonu szeregu zmian kadrowych, nie ograniczając się jedynie do zatrudnienia Kevina Magnussena w miejsce Estebana Gutierreza.

„Wprowadziliśmy konkretne zmiany. Częścią tych zmian była chociażby kwestia składu kierowców. Mamy nowych inżynierów, wymieniliśmy część osób z naszego personelu. Zawsze zabiegasz o poprawę, ale nie oszukujmy się, wszystko zależy od twoich możliwości i tego, na co możesz sobie pozwolić w swojej obecnej sytuacji. Nie jesteśmy w stanie skusić do współpracy Lewisa Hamiltina lub Adriana Neweya”.

„Damy z siebie wszystko, co tylko będziemy mogli. Wolimy wprowadzać zmiany niż popadać w stagnację i mówić, że wszystko jest w porządku. Jeśli stajesz w miejscu, to zaczynasz się cofać. W tym sporcie trzeba dawać z siebie maksimum potencjału. Uważam, że jesteśmy dobrze przygotowani do nadchodzącego sezonu, ale nie jestem w stanie powiedzieć jak dobrze” – dodał Steiner.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.02.2017  Haas F1 Team zaprezentował konstrukcję VF-17
25.02.2017  Haas VF-17 zadebiutował na torze wyścigowym
19.02.2017  Magnussen jako pierwszy poprowadzi Haasa VF-17
16.02.2017  Haas potwierdził datę prezentacji bolidu VF17
15.02.2017  Steiner: Tegoroczne przygotowania przebiegają dużo lepiej
Tagi:
Haas
Steiner G.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
BinLadenF1, 02.01.2017 19:21[!]
Hmm trochę dziwne podejście, bo to doświadczenie sprawia że biznes staje się lepszy i lepszy co wiem na swoim przykładzie, biorąc pod uwagę że świetnie im poszło w debiutanckim sezonie raczej niczego bym nie zmieniał. (nie licząc Estebana ;))
oxiplegatz, 03.01.2017 16:08[!]
Powinni ostro ćwiczyć pit-stopy, bo przez nie sporo tracili w wyścigach.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca