F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Jos Verstappen: Max musi więcej myśleć walcząc o pozycje

Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18

16.04.2018

Lauda: Verstappen powinien zmienić swój styl jazdy

Whiting: Verstappen będzie teraz ostrożniejszy

Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu

Marchionne po raz kolejny grozi odejściem Ferrari z F1

"Enzo Ferrari. Wizjoner z Maranello" - już wkrótce premiera!

15.04.2018

GP Chin: weekend w obiektywie

GP Chin: opony użyte w wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hulkenberg: Nie jestem pewny, czy zmiany w przepisach będą pozytywne

Niemiec przyznaje, że najbardziej obawia się o charakterystykę nowego ogumienia Pirelli.
Nataniel Piórkowski, 5 stycznia 2017, wyświetlenia: 859<< | lista | T- | T+ | >>


Nico Hulkenberg nie jest pewny, czy nowe przepisy Formuły 1 pozwolą kierowcą na toczenie bardziej zaciętych pojedynków w trakcie wyścigów Grand Prix.

W ostatnich latach opony Pirelli odznaczały się wysokim poziomem degradacji, co zmuszało kierowców do ciągłego kontrolowania tempa na długich przejazdach. Zmiany w przepisach technicznych na sezon 2017 oraz wprowadzenie nowej generacji ogumienia, ma w założeniu przyczynić się do poprawy widowiska. Hulkenberg nie jest jednak przekonany, czy uda się zrealizować ten cel.

Zapytany o to, czy pozytywnie ocenia kierunek zmian w przepisach, jakie wchodzą w życie od bieżącego roku, Niemiec odparł: „Nie jestem pewny. Na tę chwilę nie wiem, jak będą zachowywały się te bolidy i opony. Jest trochę zbyt wcześnie, by to oceniać. Nie miałem okazji wyczuć i przetestować nowego ogumienia. Będziemy wiedzieć więcej po testach i kilku pierwszych wyścigach. Mam nadzieję, że opony pozwolą nam naciskać nieco mocniej, że nie będziemy musieli tak bardzo koncentrować się na zarządzaniu ich zużyciem. Nie jestem jednak pewny, czy tak się stanie”.

Hulkenberg zaznaczył, że kierowcy czują się czasem „ograniczani”, gdy muszą kontrolować swoje tempo w trakcie wyścigu, dodając, że bardzo często wiąże się to „z podejmowaniem decyzji co do wyboru momentów, w których można toczyć walkę z rywalem”.

Kierowca Renault dodał również, że nie jest zaskoczony problemami, jakie sprawiają deszczowe opony Pirelli. „Brazylia dobitnie pokazała, że musimy poprawić możliwości tego ogumienia w radzeniu sobie ze stojącą wodą. Te opony muszą lepiej odprowadzać wodę. Wiemy to już od jakiegoś czasu, ale ze względu na fakt, że deszczowych wyścigów było bardzo mało, temat nie był podnoszony. Teraz jest inaczej, ponieważ doszło do sytuacji, w której nie mogliśmy się ścigać. W Brazylii nie było ulewy. To był lekki deszczy, ale to wystarczyło, byśmy mierzyli się z aquaplaningiem a wyścig był przerwany”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.04.2018  Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie
06.03.2018  Abiteboul: Przyjście Sainza do Renault wpłynęło na postawę Hulkenberga
02.02.2018  Chester: Hulkenberg i Sainz pozytywnie wpływają na rozwój bolidu
29.11.2017  Permane: Sirotkin zasługuje na posadę w Formule 1
26.11.2017  Renault ukarane finansowo za niedokręcone koło w bolidzie Sainza
Tagi:
Hulkenberg N.
Przepisy
F1 ogólnie
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca