F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.03.2017

GP Australii: wypowiedzi po wyścigu (8)

GP Australii: opony użyte w wyścigu

Wolff: Wczesny postój Hamiltona nie był prezentem dla Ferrari

Marchionne: To była najwyższa pora, by odnieść zwycięstwo

GP Australii: najszybsze okrążenia wyścigu

GP Australii: wyniki wyścigu

Sebastian Vettel wygrywa Grand Prix Australii

Hamilton: F1 potrzebuje Alonso w konkurencyjnym bolidzie

Ricciardo ukarany cofnięciem o pięć pozycji na starcie GP Australii

25.03.2017

Giovinazzi: Myślałem że propozycja startu dla Saubera to żart

Giovinazzi zaskoczony tempem kwalifikacyjnym na Albert Park

Honda prowadziła rozmowy z innymi zespołami ws. dostaw jednostek od 2018 roku

Sędziowie wezwali na spotkanie przedstawicieli Williamsa

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Australii

GP Australii: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

Perez otrzymał reprymendę za incydent z kwalifikacji

Hamilton wygrywa pierwsze kwalifikacje w sezonie

GP Australii: wyniki kwalifikacji

Brawn: Będziemy reagować, jeśli rywalizacja w F1 rozczaruje fanów

Stroll otrzyma karę cofnięcia o pięć pozycji na starcie wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Hulkenberg: Nie jestem pewny, czy zmiany w przepisach będą pozytywne

Niemiec przyznaje, że najbardziej obawia się o charakterystykę nowego ogumienia Pirelli.
Nataniel Piórkowski, 5 stycznia 2017, wyświetlenia: 815<< | lista | T- | T+ | >>


Nico Hulkenberg nie jest pewny, czy nowe przepisy Formuły 1 pozwolą kierowcą na toczenie bardziej zaciętych pojedynków w trakcie wyścigów Grand Prix.

W ostatnich latach opony Pirelli odznaczały się wysokim poziomem degradacji, co zmuszało kierowców do ciągłego kontrolowania tempa na długich przejazdach. Zmiany w przepisach technicznych na sezon 2017 oraz wprowadzenie nowej generacji ogumienia, ma w założeniu przyczynić się do poprawy widowiska. Hulkenberg nie jest jednak przekonany, czy uda się zrealizować ten cel.

Zapytany o to, czy pozytywnie ocenia kierunek zmian w przepisach, jakie wchodzą w życie od bieżącego roku, Niemiec odparł: „Nie jestem pewny. Na tę chwilę nie wiem, jak będą zachowywały się te bolidy i opony. Jest trochę zbyt wcześnie, by to oceniać. Nie miałem okazji wyczuć i przetestować nowego ogumienia. Będziemy wiedzieć więcej po testach i kilku pierwszych wyścigach. Mam nadzieję, że opony pozwolą nam naciskać nieco mocniej, że nie będziemy musieli tak bardzo koncentrować się na zarządzaniu ich zużyciem. Nie jestem jednak pewny, czy tak się stanie”.

Hulkenberg zaznaczył, że kierowcy czują się czasem „ograniczani”, gdy muszą kontrolować swoje tempo w trakcie wyścigu, dodając, że bardzo często wiąże się to „z podejmowaniem decyzji co do wyboru momentów, w których można toczyć walkę z rywalem”.

Kierowca Renault dodał również, że nie jest zaskoczony problemami, jakie sprawiają deszczowe opony Pirelli. „Brazylia dobitnie pokazała, że musimy poprawić możliwości tego ogumienia w radzeniu sobie ze stojącą wodą. Te opony muszą lepiej odprowadzać wodę. Wiemy to już od jakiegoś czasu, ale ze względu na fakt, że deszczowych wyścigów było bardzo mało, temat nie był podnoszony. Teraz jest inaczej, ponieważ doszło do sytuacji, w której nie mogliśmy się ścigać. W Brazylii nie było ulewy. To był lekki deszczy, ale to wystarczyło, byśmy mierzyli się z aquaplaningiem a wyścig był przerwany”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.03.2017  Hulkenberg: Kierowcy nadal będą musieli troszczyć się o stan opon
06.03.2017  Hulkenberg nie żałuje decyzji o dołączeniu do Renault
02.03.2017  Grosjean: Deszczowe opony spisują się dużo lepiej niż przed rokiem
23.02.2017  Hulkenberg nie był zainteresowany startem w tegorocznym Le Mans
13.02.2017  Hulkenberg umniejsza znaczenie statusu lidera Renault
Tagi:
Hulkenberg N.
Przepisy
F1 ogólnie
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca