F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.06.2018

Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem

Ocon gotowy dołączyć do fabrycznego zespołu Mercedesa

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Abiteboul: Renault prawie spełniło oczekiwania na pierwszą połowę sezonu

Leclerc: Przejście z F2 do Formuły 1 było trudniejsze niż sądziłem

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Hulkenberg: Nie jestem pewny, czy zmiany w przepisach będą pozytywne

Niemiec przyznaje, że najbardziej obawia się o charakterystykę nowego ogumienia Pirelli.
Nataniel Piórkowski, 5 stycznia 2017, wyświetlenia: 863<< | lista | T- | T+ | >>


Nico Hulkenberg nie jest pewny, czy nowe przepisy Formuły 1 pozwolą kierowcą na toczenie bardziej zaciętych pojedynków w trakcie wyścigów Grand Prix.

W ostatnich latach opony Pirelli odznaczały się wysokim poziomem degradacji, co zmuszało kierowców do ciągłego kontrolowania tempa na długich przejazdach. Zmiany w przepisach technicznych na sezon 2017 oraz wprowadzenie nowej generacji ogumienia, ma w założeniu przyczynić się do poprawy widowiska. Hulkenberg nie jest jednak przekonany, czy uda się zrealizować ten cel.

Zapytany o to, czy pozytywnie ocenia kierunek zmian w przepisach, jakie wchodzą w życie od bieżącego roku, Niemiec odparł: „Nie jestem pewny. Na tę chwilę nie wiem, jak będą zachowywały się te bolidy i opony. Jest trochę zbyt wcześnie, by to oceniać. Nie miałem okazji wyczuć i przetestować nowego ogumienia. Będziemy wiedzieć więcej po testach i kilku pierwszych wyścigach. Mam nadzieję, że opony pozwolą nam naciskać nieco mocniej, że nie będziemy musieli tak bardzo koncentrować się na zarządzaniu ich zużyciem. Nie jestem jednak pewny, czy tak się stanie”.

Hulkenberg zaznaczył, że kierowcy czują się czasem „ograniczani”, gdy muszą kontrolować swoje tempo w trakcie wyścigu, dodając, że bardzo często wiąże się to „z podejmowaniem decyzji co do wyboru momentów, w których można toczyć walkę z rywalem”.

Kierowca Renault dodał również, że nie jest zaskoczony problemami, jakie sprawiają deszczowe opony Pirelli. „Brazylia dobitnie pokazała, że musimy poprawić możliwości tego ogumienia w radzeniu sobie ze stojącą wodą. Te opony muszą lepiej odprowadzać wodę. Wiemy to już od jakiegoś czasu, ale ze względu na fakt, że deszczowych wyścigów było bardzo mało, temat nie był podnoszony. Teraz jest inaczej, ponieważ doszło do sytuacji, w której nie mogliśmy się ścigać. W Brazylii nie było ulewy. To był lekki deszczy, ale to wystarczyło, byśmy mierzyli się z aquaplaningiem a wyścig był przerwany”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.04.2018  Hulkenberg otrzymał karę cofnięcia na starcie do GP Azerbejdżanu
28.04.2018  Sainz: Nie mam obsesji na punkcie pokonania Hulkenberga
19.04.2018  Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie
06.03.2018  Abiteboul: Przyjście Sainza do Renault wpłynęło na postawę Hulkenberga
02.02.2018  Chester: Hulkenberg i Sainz pozytywnie wpływają na rozwój bolidu
Tagi:
Hulkenberg N.
Przepisy
F1 ogólnie
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca