F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2017

Pierre Gasly będzie w tym roku startował w japońskiej Super Formule

Kovalainen kontaktował się z Williamsem w sprawie posady na sezon 2017

Wolff: Mercedes zostawił sobie otwarte opcje na sezon 2018 sięgając po Bottasa

FIA zaakceptowała plan przejęcia Formuły 1 przez Liberty Media

Jenson Button przetestował Hondę Civic wykorzystywaną w Rallycrossie

Pirelli otrzymało zgodę na zorganizowanie testów deszczowych opon

McLaren powróci w sezonie 2017 do pomarańczowego malowania bolidów?

Udziałowcy Liberty zgodzili się na zakup pakietu kontrolnego F1

FIA: Nowe bolidy F1 mogą być nawet o 40 km/h szybsze w zakrętach

Claire Williams: Bottas zostawił w zespole emocjonalną pustkę

Wolff: Bottas otrzymał okazję do udowodnienia swojej wartości

17.01.2017

Bottas: Jestem gotowy do współpracy z Hamiltonem

Sauber rozpoczął rozmowy w sprawie dostaw jednostek Hondy?

Vandoorne ostrożnie ocenia szanse McLarena w sezonie 2017

Lauda: Bottas będzie równie szybki jak Rosberg

Gutierrez prowadzi rozmowy na temat objęcia posady kierowcy testowego

16.01.2017

Fitzpatrick otrzymał oficjalną propozycję sprzedaży Manora

Nowe bolidy Red Bulla oraz Haasa uzyskały homologację FIA

Rosberg pozostanie w Mercedesie jako ambasador zespołu

Mercedes potwierdził zatrudnienie Valtteriego Bottasa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Hulkenberg: Nie jestem pewny, czy zmiany w przepisach będą pozytywne

Niemiec przyznaje, że najbardziej obawia się o charakterystykę nowego ogumienia Pirelli.
Nataniel Piórkowski, 5 stycznia 2017, wyświetlenia: 749<< | lista | T- | T+ | >>


Nico Hulkenberg nie jest pewny, czy nowe przepisy Formuły 1 pozwolą kierowcą na toczenie bardziej zaciętych pojedynków w trakcie wyścigów Grand Prix.

W ostatnich latach opony Pirelli odznaczały się wysokim poziomem degradacji, co zmuszało kierowców do ciągłego kontrolowania tempa na długich przejazdach. Zmiany w przepisach technicznych na sezon 2017 oraz wprowadzenie nowej generacji ogumienia, ma w założeniu przyczynić się do poprawy widowiska. Hulkenberg nie jest jednak przekonany, czy uda się zrealizować ten cel.

Zapytany o to, czy pozytywnie ocenia kierunek zmian w przepisach, jakie wchodzą w życie od bieżącego roku, Niemiec odparł: „Nie jestem pewny. Na tę chwilę nie wiem, jak będą zachowywały się te bolidy i opony. Jest trochę zbyt wcześnie, by to oceniać. Nie miałem okazji wyczuć i przetestować nowego ogumienia. Będziemy wiedzieć więcej po testach i kilku pierwszych wyścigach. Mam nadzieję, że opony pozwolą nam naciskać nieco mocniej, że nie będziemy musieli tak bardzo koncentrować się na zarządzaniu ich zużyciem. Nie jestem jednak pewny, czy tak się stanie”.

Hulkenberg zaznaczył, że kierowcy czują się czasem „ograniczani”, gdy muszą kontrolować swoje tempo w trakcie wyścigu, dodając, że bardzo często wiąże się to „z podejmowaniem decyzji co do wyboru momentów, w których można toczyć walkę z rywalem”.

Kierowca Renault dodał również, że nie jest zaskoczony problemami, jakie sprawiają deszczowe opony Pirelli. „Brazylia dobitnie pokazała, że musimy poprawić możliwości tego ogumienia w radzeniu sobie ze stojącą wodą. Te opony muszą lepiej odprowadzać wodę. Wiemy to już od jakiegoś czasu, ale ze względu na fakt, że deszczowych wyścigów było bardzo mało, temat nie był podnoszony. Teraz jest inaczej, ponieważ doszło do sytuacji, w której nie mogliśmy się ścigać. W Brazylii nie było ulewy. To był lekki deszczy, ale to wystarczyło, byśmy mierzyli się z aquaplaningiem a wyścig był przerwany”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.01.2017  Vasseur: Ciężko było Hulkenbergowi zaakceptować moją decyzję o odejściu
14.01.2017  Vasseur nie wyklucza powrotu do Formuły 1 w przyszłości
27.12.2016  Hulkenberg: Renault nadal będzie w fazie budowy
18.12.2016  Vasseur: Przyszłoroczny skład kierowców jest dowodem na nasze ambicje
02.11.2016  Ricciardo i Hulkenberg wzywają do zmian w podejściu do stref wyjazdowych
Tagi:
Hulkenberg N.
Przepisy
F1 ogólnie
Pirelli

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca