F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Ocon: Celem Force India jest awans do czołowej trójki zespołów

Francuz przyznaje, że w tym roku nie będzie przysługiwała mu żadna taryfa ulgowa.
Nataniel Piórkowski, 5 stycznia 2017, wyświetlenia: 682<< | lista | T- | T+ | >>


Esteban Ocon podkreśla, że celem Force India na sezon 2017 jest znalezienie się w gronie trzech najlepszych zespołów Formuły 1.

Po debiucie z Manorem w połowie sezonu 2016, Francuz podpisał w listopadzie kontrakt z Force India. Mimo tego, iż stajnia z Silverstone dysponuje ograniczonymi możliwościami finansowymi, udało jej się zakończyć ostatnie mistrzostwa na wysokim, czwartym miejscu.

Ocon podkreśla, że zespół liczy teraz na kolejne postępy. „Celem Force India na sezon 2017 jest znalezienie się w gronie trzech najlepszych konstruktorów. To oznacza, że musimy przesunąć się przed co najmniej jeden duży zespół, ale zmiany w przepisach sprawiają, że w tym roku układ sił może całkowicie się zmienić” – powiedział 20-latek w rozmowie z magazynem Auto Hebdo.

Francuz dodał, że na początku sezonu nie będzie przysługiwała mu żadna taryfa ulgowa ze strony nowego zespołu. „Ze względu na odejście od systemu tokenów, który znacząco ograniczał rozwój silnika, różnice powinny być redukowane w dużo prostszy sposób, a w stawce może dojść do zmian. To właśnie z tego powodu poproszono mnie, abym od samego początku prezentował mocne tempo. Mam kontrakt na dwa lata, ale pierwszy sezon nie jest po to, by się uczyć. Moim celem jest zdobywanie punktów w każdym wyścigu i jak najczęstsze finiszowanie zmagań w czołowej piątce”.

„Dziewięć wyścigów, jakie pojechałem w sezonie 2016 będzie bardzo przydatne, bo jestem już w Formule 1 i nauczyłem się kilku torów. Wciąż jednak muszę zebrać informacje na temat Melbourne, Szanghaju, Monako i Baku. Będę musiał także poznać nowego zespołowego kolegę, Sergio Pereza, który jest dla zespołu punktem odniesienia. Według niektórych ekspertów Sergio jest jednym z najlepszych kierowców w stawce, ale ja będę musiał go pokonać, zupełnie tak jak innych zawodników” – dodał.

Ocon dodał, że po krótkiej przerwie powrócił do ciężkich treningów. „Przez pięć dni w tygodniu uprawiam sport: kardio, ciężary, bieżnia. Chcę zredukować ryzyko wystąpienia kontuzji. Muszę zbudować pięć kilogramów masy mięśniowej, bo bolidy będą szybsze o 4-5 sekund na okrążeniu. Dla kierowców będzie to dużo większe wyzwanie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.12.2017  Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1
12.12.2017  Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa
10.11.2017  Ocon: Force India skorzystałoby na wprowadzeniu limitów budżetowych
06.11.2017  Perez: Nie spodziewałem się, że Ocon będzie tak szybki
03.11.2017  Perez: Force India powinno zrezygnować z poleceń zespołowych
Tagi:
Ocon E.
Force India

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca