F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso

McLaren dementuje plotki o opuszczeniu GP Singapuru przez Alonso

Penteado: Kubica nie miał problemów z prowadzeniem aktualnego bolidu

Horner: Formułą E jest szansą dla F1 na powrót do tradycyjnych silników

Brown: McLaren chce zatrzymać Alonso i Vandoorne'a

Porsche nie wyklucza zaangażowania się w Formułę 1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Ocon: Celem Force India jest awans do czołowej trójki zespołów

Francuz przyznaje, że w tym roku nie będzie przysługiwała mu żadna taryfa ulgowa.
Nataniel Piórkowski, 5 stycznia 2017, wyświetlenia: 674<< | lista | T- | T+ | >>


Esteban Ocon podkreśla, że celem Force India na sezon 2017 jest znalezienie się w gronie trzech najlepszych zespołów Formuły 1.

Po debiucie z Manorem w połowie sezonu 2016, Francuz podpisał w listopadzie kontrakt z Force India. Mimo tego, iż stajnia z Silverstone dysponuje ograniczonymi możliwościami finansowymi, udało jej się zakończyć ostatnie mistrzostwa na wysokim, czwartym miejscu.

Ocon podkreśla, że zespół liczy teraz na kolejne postępy. „Celem Force India na sezon 2017 jest znalezienie się w gronie trzech najlepszych konstruktorów. To oznacza, że musimy przesunąć się przed co najmniej jeden duży zespół, ale zmiany w przepisach sprawiają, że w tym roku układ sił może całkowicie się zmienić” – powiedział 20-latek w rozmowie z magazynem Auto Hebdo.

Francuz dodał, że na początku sezonu nie będzie przysługiwała mu żadna taryfa ulgowa ze strony nowego zespołu. „Ze względu na odejście od systemu tokenów, który znacząco ograniczał rozwój silnika, różnice powinny być redukowane w dużo prostszy sposób, a w stawce może dojść do zmian. To właśnie z tego powodu poproszono mnie, abym od samego początku prezentował mocne tempo. Mam kontrakt na dwa lata, ale pierwszy sezon nie jest po to, by się uczyć. Moim celem jest zdobywanie punktów w każdym wyścigu i jak najczęstsze finiszowanie zmagań w czołowej piątce”.

„Dziewięć wyścigów, jakie pojechałem w sezonie 2016 będzie bardzo przydatne, bo jestem już w Formule 1 i nauczyłem się kilku torów. Wciąż jednak muszę zebrać informacje na temat Melbourne, Szanghaju, Monako i Baku. Będę musiał także poznać nowego zespołowego kolegę, Sergio Pereza, który jest dla zespołu punktem odniesienia. Według niektórych ekspertów Sergio jest jednym z najlepszych kierowców w stawce, ale ja będę musiał go pokonać, zupełnie tak jak innych zawodników” – dodał.

Ocon dodał, że po krótkiej przerwie powrócił do ciężkich treningów. „Przez pięć dni w tygodniu uprawiam sport: kardio, ciężary, bieżnia. Chcę zredukować ryzyko wystąpienia kontuzji. Muszę zbudować pięć kilogramów masy mięśniowej, bo bolidy będą szybsze o 4-5 sekund na okrążeniu. Dla kierowców będzie to dużo większe wyzwanie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.07.2017  Ocon: Celem jest walka o podium, ale liczy się regularne punktowanie
21.07.2017  Force India rozpoczęło negocjacje nad nową umową dla Pereza
17.07.2017  Mallya: Mamy dwie propozycje zmiany nazwy Force India
07.07.2017  Szafnauer: Błędy popełniane przez Ocona są częścią procesu nauki
07.07.2017  Perez ma nadzieję, że Ocon zmieni swoje podejście do ścigania
Tagi:
Ocon E.
Force India

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca