F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

29.04.2017

WRC: Evans na czele po sobotnim etapie Rajdu Argentyny

GP Rosji: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

McLaren: Nie podpisaliśmy umowy na dostawy silników Mercedesa

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Rosji

Sebastian Vettel zdobywa pole position na torze w Soczi

GP Rosji: wyniki kwalifikacji

Lando Norris wygrywa pierwszy wyścig F3 na Monzy

Alonso: Kara za wymianę silnika podczas czwartego GP jest "niesamowita"

Ferrari ciągle najszybsze w trzecim treningu

FIA zamontowała pachołki na poboczu drugiego zakrętu w Soczi

Haas powraca do korzystania z hamulców Brembo

Wolff: Ferrari lepiej radzi sobie z wykorzystaniem ogumienia

Honda prowadzi rozmowy na temat współpracy z kolejnymi zespołami

WRC: Elfyn Evans liderem Rajdu Argentyny

Raikkonen: Moje relacje z Marchionne wyglądają w porządku

Informacja Pirelli po treningach przed GP Rosji

Fernley: Force India stara się ograniczać straty

28.04.2017

FIA: Mercedes, Ferrari i Renault osiągnęły konwergencję

GP Rosji: wypowiedzi po treningach (10)

GP Rosji: Vettel na czele tabeli w drugim treningu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Organizator GP Australii poprawi poziom bezpieczeństwa toru Albert Park

Powodem zmian w układzie barier jest debiut nowych, szybszych bolidów F1.
Nataniel Piórkowski, 6 stycznia 2017, wyświetlenia: 871<< | lista | T- | T+ | >>


Przed tegorocznym Grand Prix Australii na ulicznym torze Albert Park zostaną wprowadzone poprawki związane z zapewnieniem odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.

Według danych przekazanych organizatorowi wyścigu przez FIA, ze względu na charakterystykę nowych bolidów Formuły 1 prędkości w średnio-szybkich zakrętach wzrosną o około 20-50 kilometrów na godzinę. Ponadto kierowcy będą hamować do wiraży o mniej więcej 20-30 metrów później niż dotychczas, a osiągane przez nich czasy okrążeń ulegną poprawie w granicach 3-4 sekund.

Z tego względu na torze będą musiały zostać podniesione standardy bezpieczeństwa. Na wyjeździe z najszybszej sekcji toru, zakrętów numer 11/12, gdzie zawodnicy będą osiągać prędkości około 230 kilometrów na godzinę, organizatorzy zamontują bariery Tecpro. Z kolei w wirażach numer jeden, sześć i czternaście zostaną podwojone dotychczasowe warstwy barier z opon.

„Kiedy zacząłem szukać informacji na ten temat, obejrzałem okrążenie kwalifikacyjne Lewisa Hamiltona z 2015 roku. Widać na nim, jakie prędkości notują kierowcy dojeżdżając do tych zakrętów. Od razu wiadomo, dlaczego FIA skupiła się na tych wirażach. Bariery są tam bardzo blisko toru, więc musimy zapewnić, że w przypadku incydentu kierowca nie dozna poważnych obrażeń a bolid nie ulegnie poważnym uszkodzeniom” – wyjaśniał Craig Moca z Australian Grand Prix Corporation w rozmowie z motorsport.com.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.03.2017  Sebastian Vettel wygrywa Grand Prix Australii
25.03.2017  Hamilton wygrywa pierwsze kwalifikacje w sezonie
25.03.2017  GP Australii: Vettel wykręca najlepszy czas przed kwalifikacjami
24.03.2017  Organizator GP Australii: Adelajda może tylko marzyć o wyścigu F1
17.02.2017  Sydney zainteresowane organizacją wyścigu Formuły 1
Tagi:
Albert Park
FIA

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca