F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.12.2017

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

07.12.2017

Motorsport.com: Decyzja Williamsa ws. kierowcy zapadnie w ciągu tygodnia

Marchionne oferuje Haasowi sponsoring tytularny Maserati?

Marchionne: Giovinazzi otrzyma w przyszłości szansę startów w F1

Hamilton wygrał głosowanie szefów zespołów na najlepszego kierowcę sezonu 2017

FIA wprowadziła zmiany w systemie kar cofnięcia na starcie

Yusuke Hasegawa stracił funkcję szefa projektu F1 Hondy

06.12.2017

Marchionne: Prezentacja kierowców z GP USA nie była dobrym posunięciem

Todt: F1 i WEC powinny korzystać z tych samych silników

Isola: Supertwarda mieszanka jest zabezpieczeniem dla Pirelli

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Organizator GP Australii poprawi poziom bezpieczeństwa toru Albert Park

Powodem zmian w układzie barier jest debiut nowych, szybszych bolidów F1.
Nataniel Piórkowski, 6 stycznia 2017, wyświetlenia: 898<< | lista | T- | T+ | >>


Przed tegorocznym Grand Prix Australii na ulicznym torze Albert Park zostaną wprowadzone poprawki związane z zapewnieniem odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.

Według danych przekazanych organizatorowi wyścigu przez FIA, ze względu na charakterystykę nowych bolidów Formuły 1 prędkości w średnio-szybkich zakrętach wzrosną o około 20-50 kilometrów na godzinę. Ponadto kierowcy będą hamować do wiraży o mniej więcej 20-30 metrów później niż dotychczas, a osiągane przez nich czasy okrążeń ulegną poprawie w granicach 3-4 sekund.

Z tego względu na torze będą musiały zostać podniesione standardy bezpieczeństwa. Na wyjeździe z najszybszej sekcji toru, zakrętów numer 11/12, gdzie zawodnicy będą osiągać prędkości około 230 kilometrów na godzinę, organizatorzy zamontują bariery Tecpro. Z kolei w wirażach numer jeden, sześć i czternaście zostaną podwojone dotychczasowe warstwy barier z opon.

„Kiedy zacząłem szukać informacji na ten temat, obejrzałem okrążenie kwalifikacyjne Lewisa Hamiltona z 2015 roku. Widać na nim, jakie prędkości notują kierowcy dojeżdżając do tych zakrętów. Od razu wiadomo, dlaczego FIA skupiła się na tych wirażach. Bariery są tam bardzo blisko toru, więc musimy zapewnić, że w przypadku incydentu kierowca nie dozna poważnych obrażeń a bolid nie ulegnie poważnym uszkodzeniom” – wyjaśniał Craig Moca z Australian Grand Prix Corporation w rozmowie z motorsport.com.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.11.2017  Mark Webber dołączył do zarządu Australian Grand Prix Corporation
16.11.2017  Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park
10.06.2017  GP Kanady: wyniki kwalifikacji
09.06.2017  Raikkonen podkręca tempo w drugim treningu przed GP Kanady
09.06.2017  Lewis Hamilton najszybszy w pierwszym treningu przed GP Kanady
Tagi:
Albert Park
FIA

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca