F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2018

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Jos Verstappen: Max musi więcej myśleć walcząc o pozycje

Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18

16.04.2018

Lauda: Verstappen powinien zmienić swój styl jazdy

Whiting: Verstappen będzie teraz ostrożniejszy

Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu

Marchionne po raz kolejny grozi odejściem Ferrari z F1

"Enzo Ferrari. Wizjoner z Maranello" - już wkrótce premiera!

15.04.2018

GP Chin: weekend w obiektywie

GP Chin: opony użyte w wyścigu

Bottas: Kontrolowałem wyścig aż do wyjazdu samochodu bezpieczeństwa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Organizator GP Australii poprawi poziom bezpieczeństwa toru Albert Park

Powodem zmian w układzie barier jest debiut nowych, szybszych bolidów F1.
Nataniel Piórkowski, 6 stycznia 2017, wyświetlenia: 904<< | lista | T- | T+ | >>


Przed tegorocznym Grand Prix Australii na ulicznym torze Albert Park zostaną wprowadzone poprawki związane z zapewnieniem odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.

Według danych przekazanych organizatorowi wyścigu przez FIA, ze względu na charakterystykę nowych bolidów Formuły 1 prędkości w średnio-szybkich zakrętach wzrosną o około 20-50 kilometrów na godzinę. Ponadto kierowcy będą hamować do wiraży o mniej więcej 20-30 metrów później niż dotychczas, a osiągane przez nich czasy okrążeń ulegną poprawie w granicach 3-4 sekund.

Z tego względu na torze będą musiały zostać podniesione standardy bezpieczeństwa. Na wyjeździe z najszybszej sekcji toru, zakrętów numer 11/12, gdzie zawodnicy będą osiągać prędkości około 230 kilometrów na godzinę, organizatorzy zamontują bariery Tecpro. Z kolei w wirażach numer jeden, sześć i czternaście zostaną podwojone dotychczasowe warstwy barier z opon.

„Kiedy zacząłem szukać informacji na ten temat, obejrzałem okrążenie kwalifikacyjne Lewisa Hamiltona z 2015 roku. Widać na nim, jakie prędkości notują kierowcy dojeżdżając do tych zakrętów. Od razu wiadomo, dlaczego FIA skupiła się na tych wirażach. Bariery są tam bardzo blisko toru, więc musimy zapewnić, że w przypadku incydentu kierowca nie dozna poważnych obrażeń a bolid nie ulegnie poważnym uszkodzeniom” – wyjaśniał Craig Moca z Australian Grand Prix Corporation w rozmowie z motorsport.com.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.03.2018  Bottas: Na torze Albert Park nie powinno wprowadzać się żadnych zmian
25.03.2018  Vettel wygrywa otwierające sezon GP Australii
24.03.2018  Hamilton z pole position do Grand Prix Australii
24.03.2018  Vettel najszybszy w mokrym trzecim treningu
21.03.2018  Na torze w Australii dodano trzecią strefę aktywacji DRS
Tagi:
Albert Park
FIA

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca