F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.02.2018

Robert Kubica przetestuje prototyp LMP1 Manora

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Latifi weźmie udział w piątkowym treningu przed GP Kanady

16.02.2018

McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33

Lowe: Celem Williamsa jest zbliżenie się do czołowych zespołów

Williams: Zatrudniając Sirotkina nie kierowaliśmy się względami finansowymi

Abiteboul: Poprawa dźwięku silników może negatywnie wpłynąć na osiągi

Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1

Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu

15.02.2018

Kubica wystąpi w trzech sesjach treningowych w sezonie 2018

Williams przedstawił model FW41

Tegoroczna jednostka Ferrari spełniła oczekiwania na hamowni

Verstappen: Nie wyczekuję z niecierpliwością na Halo

Vasseur: Wsparcie Ferrari może nam pomóc osiągnąć poziom Force India

Green: Nowy bolid będzie podobny do zeszłorocznego

14.02.2018

Toro Rosso oraz Sauber już po pierwszych uruchomieniach silników

Haas zaprezentował swój bolid na sezon 2018

Carey: Fani muszą zaakceptować niektóre zmiany

13.02.2018

Renault celuje w zredukowanie straty do Red Bulla i McLarena

Ricciardo chce powalczyć o podium w Grand Prix Australii

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Organizator GP Australii poprawi poziom bezpieczeństwa toru Albert Park

Powodem zmian w układzie barier jest debiut nowych, szybszych bolidów F1.
Nataniel Piórkowski, 6 stycznia 2017, wyświetlenia: 900<< | lista | T- | T+ | >>


Przed tegorocznym Grand Prix Australii na ulicznym torze Albert Park zostaną wprowadzone poprawki związane z zapewnieniem odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa.

Według danych przekazanych organizatorowi wyścigu przez FIA, ze względu na charakterystykę nowych bolidów Formuły 1 prędkości w średnio-szybkich zakrętach wzrosną o około 20-50 kilometrów na godzinę. Ponadto kierowcy będą hamować do wiraży o mniej więcej 20-30 metrów później niż dotychczas, a osiągane przez nich czasy okrążeń ulegną poprawie w granicach 3-4 sekund.

Z tego względu na torze będą musiały zostać podniesione standardy bezpieczeństwa. Na wyjeździe z najszybszej sekcji toru, zakrętów numer 11/12, gdzie zawodnicy będą osiągać prędkości około 230 kilometrów na godzinę, organizatorzy zamontują bariery Tecpro. Z kolei w wirażach numer jeden, sześć i czternaście zostaną podwojone dotychczasowe warstwy barier z opon.

„Kiedy zacząłem szukać informacji na ten temat, obejrzałem okrążenie kwalifikacyjne Lewisa Hamiltona z 2015 roku. Widać na nim, jakie prędkości notują kierowcy dojeżdżając do tych zakrętów. Od razu wiadomo, dlaczego FIA skupiła się na tych wirażach. Bariery są tam bardzo blisko toru, więc musimy zapewnić, że w przypadku incydentu kierowca nie dozna poważnych obrażeń a bolid nie ulegnie poważnym uszkodzeniom” – wyjaśniał Craig Moca z Australian Grand Prix Corporation w rozmowie z motorsport.com.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.01.2018  Zmarł Ron Walker
29.11.2017  Mark Webber dołączył do zarządu Australian Grand Prix Corporation
16.11.2017  Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park
10.06.2017  GP Kanady: wyniki kwalifikacji
09.06.2017  Raikkonen podkręca tempo w drugim treningu przed GP Kanady
Tagi:
Albert Park
FIA

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca