F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.03.2017

Giovinazzi: Myślałem że propozycja startu dla Saubera to żart

Giovinazzi zaskoczony tempem kwalifikacyjnym na Albert Park

Honda prowadziła rozmowy z innymi zespołami ws. dostaw jednostek od 2018 roku

Sędziowie wezwali na spotkanie przedstawicieli Williamsa

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Australii

GP Australii: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

Perez otrzymał reprymendę za incydent z kwalifikacji

Hamilton wygrywa pierwsze kwalifikacje w sezonie

GP Australii: wyniki kwalifikacji

Brawn: Będziemy reagować, jeśli rywalizacja w F1 rozczaruje fanów

Stroll otrzyma karę cofnięcia o pięć pozycji na starcie wyścigu

GP Australii: Vettel wykręca najlepszy czas przed kwalifikacjami

Wehrlein broni decyzji o wycofaniu się z GP Australii

Giovinazzi zastąpi Wehrleina w Grand Prix Australii

24.03.2017

Wolff: Póki co Lewis rywalizuje we własnej lidze

Whiting: Halo znajduje się na dobrej drodze do debiutu w 2018 roku

Honda pracuje nad poprawą mocy jednostki napędowej

Haas nie wie, czy powróci do używania T-winga w swoim bolidzie

GP Australii: wypowiedzi po treningach (10)

Informacja Pirelli po treningach przed GP Australii

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Honda wprowadzi od sezonu 2017 nową konfigurację silnika

Możliwe, iż japoński koncern skorzysta z koncepcji opracowanej przez Mercedesa.
Nataniel Piórkowski, 6 stycznia 2017, wyświetlenia: 2138<< | lista | T- | T+ | >>


Z myślą o sezonie 2017 Honda przygotowała jednostkę napędową w nowej konfiguracji – przyznał dyrektor techniczny McLarena, Tim Goss.

Od dłuższego czasu sugerowano, że japoński producent pragnie dokonać poważnych zmian w projekcie swej jednostki napędowej. Przedstawiciele Hondy i McLarena skutecznie utrzymywali jednak w tajemnicy przed mediami zakres planowanych modyfikacji.

Powracając do F1 Honda zastosowała koncepcję "size zero", odznaczającą się agresywnym upakowaniem części składowych silnika. Teraz wiele wskazuje na to, iż inżynierowie z Sakury mogą skorzystać z okazji, jaką daje porzucenie systemu tokenów i odwzorować koncepcję opracowaną przez Mercedesa, w myśl której turbina i kompresor ulokowane są po przeciwległych stronach zespołu napędowego.

„System tokenów, jaki obowiązywał przez ostatnie lata w przypadku rozwoju jednostki napędowej został wycofany. Przed sezonem 2017 architektura i układ silnika Hondy zostały dostosowane tak, by służyć zarówno osiągom jak i potrzebom wielkości i kształtu pakietu” – wyjaśniał Goss.

„Nowa jednostka napędowa jest owocem lekcji wyciągniętych z dwóch ostatnich sezonów, ale została przeprojektowana konkretnie z myślą o tegorocznej kampanii” – dodał dyrektor techniczny teamu z Woking.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.03.2017  Honda prowadziła rozmowy z innymi zespołami ws. dostaw jednostek od 2018 roku
24.03.2017  Honda pracuje nad poprawą mocy jednostki napędowej
24.03.2017  Renault nie czuje się bezpiecznie widząc problemy Hondy
24.03.2017  Vandoorne: Obecna sytuacja nie jest prosta dla McLarena
24.03.2017  Honda martwi się o niezawodność bolidów McLarena w GP Australii
Tagi:
Honda
McLaren
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 09.01.2017 11:41[!]
Ehhh, ile bym dał żeby deficyt mocy w stosunku do Mercedesa czy Ferrari był najwyżej 2-3% owy...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca