F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.05.2017

Oliver Rowland wygrywa główny wyścig F2 w Monako

Indy 500: Castroneves najszybszy w ostatnim treningu

Fani coraz bardziej pozytywnie oceniają Formułę 1

Wolff: F1 powinna zniknąć z torów wyglądających jak sklepowe parkingi

Fry: Ferrari odeszło w końcu od krótkoterminowych rozwiązań

Haas zmienił malowanie bolidu w celu lepszej ekspozycji logotypów

Button nie jest zainteresowany startem w Indy 500

25.05.2017

Informacja Pirelli po treningach przed GP Monako

GP Monako: wypowiedzi po treningach (10)

GP Monako: Vettel uzyskał najlepszy czas w drugim treningu

Pirelli ujawniło mieszanki ogumienia dostępne na GP Węgier

Horner: W F1 musi być miejsce dla niezależnego dostawcy silników

GP Monako: Hamilton dyktuje tempo w pierwszym treningu

Vettel: Ferrari ma szansę na zwycięstwo w GP Monako

Grosjean: Nowy krawężnik w szykanie za basenem wygląda jak rampa

Hamilton: Tegoroczny bolid Mercedesa jest trudny w prowadzeniu

24.05.2017

Button: Udział w testach w Bahrajnie byłby bezużyteczny

Sauber wprowadza w Monako duże poprawki do bolidu C36

McLaren nie chce wykluczać żadnego scenariusza w związku z Hondą

GP Monako: W szykanie za basenem zamontowano wysokie krawężniki

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Toro Rosso planuje wprowadzenie trzyzmianowego systemu pracy

Zespół z Faenzy pragnie zmaksymalizować potencjał przygotowań do zimowych testów.
Nataniel Piórkowski, 8 stycznia 2017, wyświetlenia: 1214<< | lista | T- | T+ | >>


Toro Rosso planuje wprowadzić trzyzmianowy system pracy fabryki w Faenzy, aby zapewnić sobie możliwie jak najlepsze przygotowanie do przedsezonowych testów.

Od tego roku w Formule 1 zaczynają obowiązywać nowe przepisy techniczne, które poważnie wpłyną na wygląd i charakterystykę bolidów. Zimowe zajęcia w Barcelonie ruszą 27 lutego – pięć dni później niż w sezonie 2016. Szerokie zmiany w regulaminach powodują jednak, że zespoły rozpoczynają prawdziwą walkę z czasem, by przygotować swe konstrukcje do debiutu na torze.

„Jeśli chodzi o produkcję, to przez pewien okres będziemy pracowali w systemie 24h/7. Od połowy stycznia do połowy lutego będzie obowiązywał system pracy na trzy zmiany. To bardzo krótki okres ze względu na koszty” – zdradził szef Toro Rosso, Franz Tost, cytowany przez magazyn Autosport.

Tradycyjnie grudzień i styczeń są najbardziej kluczowymi miesiącami dla rozwoju i produkcji nowych bolidów. Zespoły chcą jednak dać projektantom możliwie jak najwięcej czasu na maksymalizację osiągów. To z kolei sprawia, że kalendarz przygotowań staje się bardzo napięty.

„Sytuacja staje się trudna, gdy dział aerodynamiczny nie chce przekazać projektów, bo woli dostać kolejny dzień na pracę. Zawsze ma to wpływ na kalendarz przygotowań, ale zapewnia lepsze osiągi. Każdego roku jest podobnie, nic się pod tym względem nie zmienia” – wyjaśniał Austriak.

„Tak długo, jak pracujesz w tunelu aerodynamicznym i prowadzisz działania badawczo-rozwojowe, jesteś w stanie poprawić osiągi. W tym tkwi różnica pomiędzy dużymi i małymi zespołami – kiedy ustalimy konkretny termin musimy powiedzieć "koniec", bo inaczej nie wyjedziemy na tor. Musimy podjąć decyzję dotyczącą tego, kiedy projekt musi zostać przekazany do produkcji. Nasi ludzie wiedzą, że to ostatni dzwonek i że nie ma możliwości, by coś zmienić, ponieważ jesteśmy na limicie” – dodał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.05.2017  Marko: Red Bull może wycofać się z F1 w przypadku impasu ws. silników
12.05.2017  Carlos Sainz korzysta w Hiszpanii z ultralekkiego obuwia wyścigowego
11.05.2017  Sainz: Tegoroczny bolid Toro Rosso ma wielki potencjał rozwojowy
09.05.2017  Sainz: Jestem zadowolony ze ścigania się dla Toro Rosso
01.05.2017  Sainz: Byłem bliski śmiechu, gdy zobaczyłem wiadomość o analizie FIA
Tagi:
Toro Rosso
Tost F.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca