F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Toro Rosso planuje wprowadzenie trzyzmianowego systemu pracy

Zespół z Faenzy pragnie zmaksymalizować potencjał przygotowań do zimowych testów.
Nataniel Piórkowski, 8 stycznia 2017, wyświetlenia: 1241<< | lista | T- | T+ | >>


Toro Rosso planuje wprowadzić trzyzmianowy system pracy fabryki w Faenzy, aby zapewnić sobie możliwie jak najlepsze przygotowanie do przedsezonowych testów.

Od tego roku w Formule 1 zaczynają obowiązywać nowe przepisy techniczne, które poważnie wpłyną na wygląd i charakterystykę bolidów. Zimowe zajęcia w Barcelonie ruszą 27 lutego – pięć dni później niż w sezonie 2016. Szerokie zmiany w regulaminach powodują jednak, że zespoły rozpoczynają prawdziwą walkę z czasem, by przygotować swe konstrukcje do debiutu na torze.

„Jeśli chodzi o produkcję, to przez pewien okres będziemy pracowali w systemie 24h/7. Od połowy stycznia do połowy lutego będzie obowiązywał system pracy na trzy zmiany. To bardzo krótki okres ze względu na koszty” – zdradził szef Toro Rosso, Franz Tost, cytowany przez magazyn Autosport.

Tradycyjnie grudzień i styczeń są najbardziej kluczowymi miesiącami dla rozwoju i produkcji nowych bolidów. Zespoły chcą jednak dać projektantom możliwie jak najwięcej czasu na maksymalizację osiągów. To z kolei sprawia, że kalendarz przygotowań staje się bardzo napięty.

„Sytuacja staje się trudna, gdy dział aerodynamiczny nie chce przekazać projektów, bo woli dostać kolejny dzień na pracę. Zawsze ma to wpływ na kalendarz przygotowań, ale zapewnia lepsze osiągi. Każdego roku jest podobnie, nic się pod tym względem nie zmienia” – wyjaśniał Austriak.

„Tak długo, jak pracujesz w tunelu aerodynamicznym i prowadzisz działania badawczo-rozwojowe, jesteś w stanie poprawić osiągi. W tym tkwi różnica pomiędzy dużymi i małymi zespołami – kiedy ustalimy konkretny termin musimy powiedzieć "koniec", bo inaczej nie wyjedziemy na tor. Musimy podjąć decyzję dotyczącą tego, kiedy projekt musi zostać przekazany do produkcji. Nasi ludzie wiedzą, że to ostatni dzwonek i że nie ma możliwości, by coś zmienić, ponieważ jesteśmy na limicie” – dodał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.11.2017  Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018
16.11.2017  Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018
14.11.2017  Toro Rosso bliskie ogłoszenia składu kierowców na sezon 2018
13.11.2017  Hartley odbędzie spotkanie z szefostwem Toro Rosso ws. umowy na 2018 rok
11.11.2017  Marko: Mamy zaufanie do Renault
Tagi:
Toro Rosso
Tost F.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca