F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2017

Alonso: Błąd za kierownicą nowych bolidów może słono kosztować

Fiorio: Giovinazzi powinien zastąpić Raikkonena przed sezonem 2018

Massa otwarty na kontynuowanie startów w F1 po sezonie 2017

Horner: Zakazanie innowacyjnych zawieszeń nie wpłynęło na formę RBR

Bottas: Trzecie miejsce w Australii to dobry start kariery w Mercedesie

27.03.2017

Webber: Alonso może nie dokończyć sezonu z McLarenem

Hulkenberg: Wyprzedzanie w GP Australii było "niemal niemożliwe"

Alonso: Formuła 1 nie potrzebuje kolejnych zespołów

Hamilton i Vettel zachwyceni perspektywą walki o tytuł mistrzowski F1

Whiting: Przerwałem start bo nie byłem pewny o bezpieczeństwo kierowców

Wolff: Mercedes wyciągnie wnioski z przegranej w GP Australii

Tost: W F1 musi funkcjonować równowaga budżetowa między zespołami

26.03.2017

GP Australii: weekend w obiektywie

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Australii

GP Australii: wypowiedzi po wyścigu (10)

GP Australii: opony użyte w wyścigu

Wolff: Wczesny postój Hamiltona nie był prezentem dla Ferrari

Marchionne: To była najwyższa pora, by odnieść zwycięstwo

GP Australii: najszybsze okrążenia wyścigu

GP Australii: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Toro Rosso planuje wprowadzenie trzyzmianowego systemu pracy

Zespół z Faenzy pragnie zmaksymalizować potencjał przygotowań do zimowych testów.
Nataniel Piórkowski, 8 stycznia 2017, wyświetlenia: 1198<< | lista | T- | T+ | >>


Toro Rosso planuje wprowadzić trzyzmianowy system pracy fabryki w Faenzy, aby zapewnić sobie możliwie jak najlepsze przygotowanie do przedsezonowych testów.

Od tego roku w Formule 1 zaczynają obowiązywać nowe przepisy techniczne, które poważnie wpłyną na wygląd i charakterystykę bolidów. Zimowe zajęcia w Barcelonie ruszą 27 lutego – pięć dni później niż w sezonie 2016. Szerokie zmiany w regulaminach powodują jednak, że zespoły rozpoczynają prawdziwą walkę z czasem, by przygotować swe konstrukcje do debiutu na torze.

„Jeśli chodzi o produkcję, to przez pewien okres będziemy pracowali w systemie 24h/7. Od połowy stycznia do połowy lutego będzie obowiązywał system pracy na trzy zmiany. To bardzo krótki okres ze względu na koszty” – zdradził szef Toro Rosso, Franz Tost, cytowany przez magazyn Autosport.

Tradycyjnie grudzień i styczeń są najbardziej kluczowymi miesiącami dla rozwoju i produkcji nowych bolidów. Zespoły chcą jednak dać projektantom możliwie jak najwięcej czasu na maksymalizację osiągów. To z kolei sprawia, że kalendarz przygotowań staje się bardzo napięty.

„Sytuacja staje się trudna, gdy dział aerodynamiczny nie chce przekazać projektów, bo woli dostać kolejny dzień na pracę. Zawsze ma to wpływ na kalendarz przygotowań, ale zapewnia lepsze osiągi. Każdego roku jest podobnie, nic się pod tym względem nie zmienia” – wyjaśniał Austriak.

„Tak długo, jak pracujesz w tunelu aerodynamicznym i prowadzisz działania badawczo-rozwojowe, jesteś w stanie poprawić osiągi. W tym tkwi różnica pomiędzy dużymi i małymi zespołami – kiedy ustalimy konkretny termin musimy powiedzieć "koniec", bo inaczej nie wyjedziemy na tor. Musimy podjąć decyzję dotyczącą tego, kiedy projekt musi zostać przekazany do produkcji. Nasi ludzie wiedzą, że to ostatni dzwonek i że nie ma możliwości, by coś zmienić, ponieważ jesteśmy na limicie” – dodał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.03.2017  Sean Gelael weźmie udział w trzech sesjach testowych z Toro Rosso
20.03.2017  Sainz: Dobre występy z sezonu 2016 nie pomogą w kontekście 2018 roku
12.03.2017  Sainz: Wejście do Q3 będzie ekstremalnie trudne
09.03.2017  Sainz: Nie wszystkim problemom STR winny jest silnik Renault
09.03.2017  Tost: Sainz nigdy nie liczył się w walce o fotel w Mercedesie
Tagi:
Toro Rosso
Tost F.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca