F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.01.2017

Zatrzymano spadek oglądalności F1 w telewizji

23.01.2017

Ross Brawn został dyrektorem zarządzającym ds. sportowych F1

Liberty zakończyło proces przejmowania Formuły 1

Ecclestone stracił stanowisko dyrektora generalnego F1

Verstappen nie celuje w rekord najmłodszego mistrza świata F1

Derek Warwick chce zniesienia niebieskich flag oraz złagodzenia kar

Pirelli przeznaczy jeden dzień zimowych testów na sprawdzenie deszczowych opon

Palmer: Trudny debiut w Formule 1 umocnił mnie mentalnie

Vettel samotnie wygrywa Puchar Narodów RoC

22.01.2017

WRC: Sebastien Ogier wygrał Rajd Monte Carlo

Renault: Honda dokonała dużych postępów w sezonie 2016

Montoya wygrywa w Race of Champions

Kaltenborn: Ericsson ma potencjał by wygrywać Grand Prix

Maffei: Ferrari może stracić finansowe przywileje

Massa: Bolid z Grand Prix Brazylii pozostanie w moim posiadaniu

21.01.2017

Ricardo Galael zostanie nowym właścicielem Manora?

Stroll zadowolony z powrotu Felipe Massy do Williamsa

Wolff: Zbyt szybki awans do czołówki mógłby zaszkodzić Wehrleinowi

Sky: Ecclestone straci funkcję dyrektora generalnego Formula One Group

WRC: Sebastien Ogier nowym liderem Rajdu Monte Carlo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Abiteboul skrytykował postawę Magnussena w sezonie 2016

Dyrektor Renault dodał również, iż pod względem osiągów lepiej wypadł Palmer.
Mateusz Szymkiewicz, 12 stycznia 2017, wyświetlenia: 1366<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor Renault – Cyril Abiteboul, postanowił skrytykować postawę Kevina Magnussena w sezonie 2016.

Duńczyk dołączył do stajni z Enstone na początku zeszłego roku i miał zostać jej liderem ze względu na wcześniejsze doświadczenie zebrane w Formule 1. Mimo to kierowca w obliczu propozycji dwuletniej umowy od ekipy Haas zdecydował się odejść z Renault, ustępując tym samym miejsca Nico Hulkenbergowi.

„Spodziewaliśmy się utrzymać w zespole ciągłość i zatrzymanie Kevina byłoby logicznym posunięciem” – powiedział Cyril Abiteboul w rozmowie z Auto Hebdo. „Mimo to sytuacja odwróciła się, gdy jeden kierowca [Palmer] zaczął robić postępy w trakcie sezonu, a drugi stanął w miejscu. Osobiście jestem rozczarowany Magnussenem, zarówno jego osiągami jak i zachowaniem. Kevin to utalentowany kierowca, ale brakuje mu dyscypliny. Zdarza mu się również zbyt często szukać wymówek”.

Francuz dodał, że podczas zeszłorocznych mistrzostw pod względem osiągów o wiele lepsze wrażenie zrobił na nim Jolyon Palmer, który będzie zespołowym partnerem Nico Hulkenberga. „Często w piątki to Palmer był gorszy, lecz na przestrzeni całego weekendu robił postępy, kiedy to Magnussen nieźle prezentował się w treningach a potem gubił tempo. Jolyon pracuje nad swoim tempem, robił to w GP2 gdzie spędził kilka sezonów i wygrał tytuł ze Stoffelem Vandoornem. Jest na właściwej drodze. Możemy zapewnić, że w 2017 roku Palmer będzie jeszcze mocniejszy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.01.2017  Magnussen: Dużo łatwiej funkcjonuje się w Haasie niż w McLarenie i Renault
20.01.2017  Magnussen zaskoczony złą reputacją w padoku Formuły 1
13.01.2017  Steiner niewzruszony wypowiedzią Abiteboula na temat Magnussena
04.01.2017  Magnussen: Haas odpowiada mi bardziej niż McLaren i Renault
29.12.2016  Magnussen: Haas nie ma przed sobą dłuższej drogi do sukcesu niż Renault
Tagi:
Magnussen K.
Palmer J.
Abiteboul C.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 12.01.2017 10:14[!]
Haha no nieźle. Tylko ciekawe dlaczego priorytetem dla Renault było zatrzymanie na sezon 2017 Magnussena, ale do tego nie doszło, ponieważ Duńczyk nie chciał jednorocznego kontraktu.

Nawet jeśli w tej wypowiedzi jest jakaś część prawdy to i tak trzeba mieć na uwadze, że łatwiej nadrobić te dziesiąte sekundy czy nawet całe sekundy, niż szukać ostatnich dziesiątych sekundy będąc blisko limitów.
Ogólnie śmiać mi się chce z obecnego wcielenia zespołu z Enstone, bo kreują się na wielkiego producenta z aspiracjami do włączenia się do walki o tytuł, a zatrudniają takiego średniaka jak Palmer, który może i robi te postępy, ale wirtuozem kierownicy to on jednak nie zostanie...
Szkoda mi natomiast trochę Hulkenberga, bo wpakował się w to bagno bez żadnej gwarancji sukcesów. Samo bycie zespołem fabrycznym nie daje z urzędu gwarancji na dobre wyniki...
enstone, 12.01.2017 11:19[!]
Ciekawe, że kierownictwo zespołu m.in Abiteboul czy Vasseur negatywnie się wypowiadało o Magnussenie już od początku sezonu, natomiast inżynierowie i mechanicy, którzy z Duńczykiem pracowali wręcz odwrotnie .....
Magnussen ma teraz szansę u Haas'a (o ile bolid będzie na poziomie) na pokazanie swoich umiejętności na tle Grosjean'a, swoją drogą bardzo fajny skład kierowców.
michal132, 12.01.2017 12:31[!]
@rno2

a kogo mieli wziąć tyle dobrego że udało się im wyrwać Nico. Reszta kierowców z jako takimi umiejętnościami miała kontrakty podpisane

Na mnie też Kevin nie zrobił wrażenia o ile na początku sezonu dominował nad Palmerem to z biegiem czasu sytuacja się odwracała.
MairJ23, 12.01.2017 15:24[!]
@rno2 czy ty bys wydawal miliony na kierowce jak nie masz dla niego samochodu ? Chyba troche nielogiczne.

@enstone mysle ze Grosjean bedzie tu gora bo juz swoja wartosc udowodnil.... moim skromnym zdaniem.
rocque, 12.01.2017 22:51[!]
Magnussen ostatnio krytykował Renault, więc reakcja całkiem normalna ;)
Szczerze mówiąc coś musi z nim być na rzeczy, skoro już dwa razy startował dla fabryk i McLaren pozbył się go po roku, a Renault prawdopodobnie chciało wykorzystać jako rozwiązanie chwilowe.
Tym samym musiałem zrewidować swoją opinię na temat Palmera, który może nie jest jakimś geniuszem, ale mimo wszystko też generalnie przesiedział rok na stołku (dobra, oprócz piątków), a na tle bardziej doświadczonego kolegi wypadł (przynajmniej wg mnie) całkiem nieźle. Zwrócić honor można Kevinowi za wyścigi takie jak Monako czy Malezja, gdzie stuknęli go inni kierowcy (a mógł wpaść jakiś niezły rezultat), ale dalej mam wrażenie, że jego fenomen to podium w pierwszym wyścigu i trochę do tej pory na tym "jedzie". Patrząc na kolejny rok, to raczej nie postawiłbym na wygraną z Grosjeanem.
bartoszcze, 13.01.2017 12:37[!]
Cytat rno2 :
dlaczego priorytetem dla Renault było zatrzymanie na sezon 2017 Magnussena

A kiedy było? :)
Priorytetowo podpisali mu przedłużenie opcji i nic więcej.
macieiii, 13.01.2017 14:55[!]
typowe wybielanie swojego zespołu. Wypowiedź o wyższości Palmera w pierwszym sezonie Vandoorne jest komiczna. Vandoorne to jeden z przyszłych mistrzów F1. Palmer? Przy dziwnym zbiegu okoliczności.
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca