F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Red Bull nie zrezygnuje z rozwoju kontrowersyjnej koncepcji zawieszenia

Głos w sprawie zabrał konsultant zespołu - Helmut Marko.
Nataniel Piórkowski, 12 stycznia 2017, wyświetlenia: 1913<< | lista | T- | T+ | >>


Red Bull Racing będzie w dalszym ciągu rozwijał kontrowersyjną koncepcję zawieszenia – przyznał konsultant zespołu, Helmut Marko, w rozmowie z Auto Bildem.

Przed świętami Bożego Narodzenia Ferrari wystosowało do FIA pismo, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących wprowadzenia systemu, który może zastąpić zawieszenie typu FRIC bez fizycznego połączenia pomiędzy przednią a tylną partią bolidu. W odpowiedzi FIA uznała takie rozwiązanie za nielegalne.

Włoska La Gazetta dello Sport wyjaśniała na swoich łamach, że organ zarządzający negatywnie wypowiedział się o systemach wykorzystywanych przez Mercedesa i Red Bulla w 2016 roku, argumentując to ich wpływem na poprawę właściwości aerodynamicznych bolidów.

Auto Bild zaznacza, że wyłącznie koncepcja Ferrari na sezon 2017 została uznana za niezgodną z przepisami. W rozmowie z niemiecką gazetą Helmut Marko przyznał: „[W 2017] nie możemy używać tej koncepcji w stu procentach, ale to wcale nie oznacza, że musimy z niej całkowicie zrezygnować”.

Poproszony o komentarz w sprawie kontrowersji, jakie budzi kwestia zawieszeń nowych bolidów GP, były projektant F1 – Gustav Brunner, powiedział: „Nie uważam, że w Australii będzie to coś szczególnie ważnego, bo do tego czasu prawdopodobnie wszystkie zespoły będą dysponować takim systemem”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.12.2017  Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018
05.12.2017  Hamilton: Chcę zakończyć karierę w F1 jako kierowca Mercedesa
30.11.2017  Honda podjęła się współpracy z Red Bull Technology
28.11.2017  Ricciardo: Nie zamierzam spieszyć się z decyzją w sprawie nowej umowy
26.11.2017  Ricciardo: Red Bull wyciągnie wnioski z tegorocznych niepowodzeń
Tagi:
Red Bull
Ferrari
Mercedes
FIA
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 12.01.2017 11:21[!]
Naginanie przepisów przez RBR jest w ich DNA ....
Sasilton, 12.01.2017 12:11[!]
Nic niczego nie nagina. Po prostu Ferrari nie potrafi wymyślić tego co Mercedes i Red Bull.
michal132, 12.01.2017 12:34[!]
Na tym powinno to polegać żeby szukać innowacji i je wprowadzać. A tak to zespoły wywalą kupę kasy na badania i rozwój a potem do kosza bo nielegalne. Swoją drogą w Ferrari muszą mieć niezły ból dupska że od tylu lat nie udało im się wymyślić czegoś czego nie ma konkurencja.
stasek44, 12.01.2017 13:50[!]
@Sasilton @michal132

Myślę, że to nie wynika z tego że Ferrari nie potrafi czegoś wymyślić. Nie sądzę też, aby koncepcja rozwoju zawieszenia w bolidzie RBR była włochom dobrze znana (jeżeli coś było wiadome, to raczej że RBR coś kombinuje, ale nie wiadomo co). Nie mieli i pewnie cały czas nie mają takiej wiedzy, która pozwala na pisanie listów do FIA z zapytaniem o legalność zawieszenia rywali.

Nie jestem adwokatem (Diabła) Ferrari, tylko uważam, że ich zapytanie (bo czego dotyczy list?) dotyczy ich interesu, a nie innych. To że "rywale Ferrari dostali rykoszetem" ~F1TALKS jest efektem ubocznym. 100%, że Ferrari ma "coś swojego", jednak oni sobie nie mogą pozwolić na najmniejsze powinięcie nogi (a zapewne orzeczenie o nielegalności zawieszenia Ferrari na początku sezonu takowym by było.).

Skoro po liście jednak RBR decyduje się na obranie łagodniejszego kursu w projektowaniu zawieszenia to czymś świadczy. Mają więcej czasu. I nie chodzi tu o kreatywność, czy innowacyjność, a raczej o to, że różnice w interpretacji przepisów są duże i nie wiadomo co można, a co nie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca