F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.08.2017

Szafnauer liczy na szybkie zakończenie negocjacji nad umową dla Pereza

Formuła 1 inauguruje wirtualne mistrzostwa świata

Hamilton: Mercedes uporał się z problemami z ogumieniem

20.08.2017

Marco Wittmann stracił zwycięstwo w wyścigu DTM na Zandvoort

DTM: Wittmann odniósł zwycięstwo w niedzielnym wyścigu w Holandii

WRC: Ott Tanak wygrał Rajd Niemiec

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Red Bull nie zrezygnuje z rozwoju kontrowersyjnej koncepcji zawieszenia

Głos w sprawie zabrał konsultant zespołu - Helmut Marko.
Nataniel Piórkowski, 12 stycznia 2017, wyświetlenia: 1904<< | lista | T- | T+ | >>


Red Bull Racing będzie w dalszym ciągu rozwijał kontrowersyjną koncepcję zawieszenia – przyznał konsultant zespołu, Helmut Marko, w rozmowie z Auto Bildem.

Przed świętami Bożego Narodzenia Ferrari wystosowało do FIA pismo, w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących wprowadzenia systemu, który może zastąpić zawieszenie typu FRIC bez fizycznego połączenia pomiędzy przednią a tylną partią bolidu. W odpowiedzi FIA uznała takie rozwiązanie za nielegalne.

Włoska La Gazetta dello Sport wyjaśniała na swoich łamach, że organ zarządzający negatywnie wypowiedział się o systemach wykorzystywanych przez Mercedesa i Red Bulla w 2016 roku, argumentując to ich wpływem na poprawę właściwości aerodynamicznych bolidów.

Auto Bild zaznacza, że wyłącznie koncepcja Ferrari na sezon 2017 została uznana za niezgodną z przepisami. W rozmowie z niemiecką gazetą Helmut Marko przyznał: „[W 2017] nie możemy używać tej koncepcji w stu procentach, ale to wcale nie oznacza, że musimy z niej całkowicie zrezygnować”.

Poproszony o komentarz w sprawie kontrowersji, jakie budzi kwestia zawieszeń nowych bolidów GP, były projektant F1 – Gustav Brunner, powiedział: „Nie uważam, że w Australii będzie to coś szczególnie ważnego, bo do tego czasu prawdopodobnie wszystkie zespoły będą dysponować takim systemem”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.08.2017  Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari
15.08.2017  Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu
07.08.2017  Horner: Zwycięski bolid utnie spekulacje o odejściu Verstappena z Red Bulla
02.08.2017  Toro Rosso coraz bliżej umowy na jednostki Hondy
29.07.2017  Ricciardo pozytywnie ocenia modyfikacje Red Bulla
Tagi:
Red Bull
Ferrari
Mercedes
FIA
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 12.01.2017 11:21[!]
Naginanie przepisów przez RBR jest w ich DNA ....
Sasilton, 12.01.2017 12:11[!]
Nic niczego nie nagina. Po prostu Ferrari nie potrafi wymyślić tego co Mercedes i Red Bull.
michal132, 12.01.2017 12:34[!]
Na tym powinno to polegać żeby szukać innowacji i je wprowadzać. A tak to zespoły wywalą kupę kasy na badania i rozwój a potem do kosza bo nielegalne. Swoją drogą w Ferrari muszą mieć niezły ból dupska że od tylu lat nie udało im się wymyślić czegoś czego nie ma konkurencja.
stasek44, 12.01.2017 13:50[!]
@Sasilton @michal132

Myślę, że to nie wynika z tego że Ferrari nie potrafi czegoś wymyślić. Nie sądzę też, aby koncepcja rozwoju zawieszenia w bolidzie RBR była włochom dobrze znana (jeżeli coś było wiadome, to raczej że RBR coś kombinuje, ale nie wiadomo co). Nie mieli i pewnie cały czas nie mają takiej wiedzy, która pozwala na pisanie listów do FIA z zapytaniem o legalność zawieszenia rywali.

Nie jestem adwokatem (Diabła) Ferrari, tylko uważam, że ich zapytanie (bo czego dotyczy list?) dotyczy ich interesu, a nie innych. To że "rywale Ferrari dostali rykoszetem" ~F1TALKS jest efektem ubocznym. 100%, że Ferrari ma "coś swojego", jednak oni sobie nie mogą pozwolić na najmniejsze powinięcie nogi (a zapewne orzeczenie o nielegalności zawieszenia Ferrari na początku sezonu takowym by było.).

Skoro po liście jednak RBR decyduje się na obranie łagodniejszego kursu w projektowaniu zawieszenia to czymś świadczy. Mają więcej czasu. I nie chodzi tu o kreatywność, czy innowacyjność, a raczej o to, że różnice w interpretacji przepisów są duże i nie wiadomo co można, a co nie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca