F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

29.03.2017

Marko: Renault wprowadzi pierwszy duży pakiet poprawek na GP Kanady

Kaltenborn: Krytyka jaka spadła na Wehrleina jest przerażająca

Audi weźmie udział w kolejnym spotkaniu grupy silnikowej F1?

Palmer: Pod koniec sezonu Renault może być czwartą siłą stawki

Todt: Brak wyprzedzania może być ceną za wprowadzenie nowych bolidów

28.03.2017

Alonso: Błąd za kierownicą nowych bolidów może słono kosztować

Fiorio: Giovinazzi powinien zastąpić Raikkonena przed sezonem 2018

Massa otwarty na kontynuowanie startów w F1 po sezonie 2017

Horner: Zakazanie innowacyjnych zawieszeń nie wpłynęło na formę RBR

Bottas: Trzecie miejsce w Australii to dobry start kariery w Mercedesie

27.03.2017

Webber: Alonso może nie dokończyć sezonu z McLarenem

Hulkenberg: Wyprzedzanie w GP Australii było "niemal niemożliwe"

Alonso: Formuła 1 nie potrzebuje kolejnych zespołów

Hamilton i Vettel zachwyceni perspektywą walki o tytuł mistrzowski F1

Whiting: Przerwałem start bo nie byłem pewny o bezpieczeństwo kierowców

Wolff: Mercedes wyciągnie wnioski z przegranej w GP Australii

Tost: W F1 musi funkcjonować równowaga budżetowa między zespołami

26.03.2017

GP Australii: weekend w obiektywie

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Australii

GP Australii: wypowiedzi po wyścigu (10)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Brawn: Era Liberty będzie dobra dla tradycyjnych wyścigów

Brytyjczyk zapowiada, iż będzie chciał przywrócić do kalendarza Grand Prix Niemiec.
Mateusz Szymkiewicz, 25 stycznia 2017, wyświetlenia: 1710<< | lista | T- | T+ | >>


Ross Brawn zapowiada, że era Liberty Media będzie korzystna dla organizatorów tradycyjnych wyścigów Formuły 1.

W ostatnich latach coraz większe kłopoty ze spełnieniem wymagań Berniego Ecclestone'a miały wyścigi na torze Silverstone oraz Monza, natomiast z tegorocznego kalendarza z powodów finansowych wypadło Grand Prix Niemiec. Jak przyznał nowy dyrektor zarządzający ds. sportowych, zmiana właściciela Formuły 1 może być dobrą informacją dla obiektów Hockenheim oraz Nurburgring.

Ross Brawn zapytany, czy możemy się spodziewać nagłego włączenia rundy w Niemczech do tegorocznego kalendarza, odpowiedział: „Nic o tym nie wiem. Nie sądzę by pojawiły się jakieś zmiany. Chcę jednak powiedzieć, że wyścig w Niemczech należy do tradycyjnych i chcemy uchronić oraz zabezpieczyć dziedzictwo Formuły 1. To jest jeden z atutów tego sportu” – powiedział Brytyjczyk.

Szef toru Hockenheim, Georg Seiler, przyznał, że przejęcie Formuły 1 przez Liberty Media zdaje się być dobrą wiadomością. „Słyszałem, że nowi właściciele przywiązują dużą uwagę do tradycji. W tym kontekście nie mogę się doczekać rozmów obejmujących okres od 2019 roku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.03.2017  Brawn: Będziemy reagować, jeśli rywalizacja w F1 rozczaruje fanów
19.03.2017  Brawn: Powrót do stosowania płetw rekina jest frustrujący
08.03.2017  Brawn: W F1 nie powinno być miejsca dla kierowców płacących za starty
05.03.2017  Brawn chce zaradzić płetwom rekina
02.03.2017  Hamilton otwarty na zmiany w formacie weekendów Grand Prix
Tagi:
Brawn R.
Liberty Media
Kalendarz GP
Hockenheim
Nurburgring

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
fitipaldi666, 25.01.2017 13:50[!]
Wyobraźcie sobie licencja na wyścig F1 np 10 mln a ceny biletów np 50 euro.
MairJ23, 25.01.2017 14:49[!]
Poczekamy, zobaczymy.
sneer, 25.01.2017 14:58[!]
Imola wróć!
MairJ23, 25.01.2017 16:41[!]
@sneer zaczalem jezdzic w jakiejs lidze modem z samochodami z 1992 roku. Masakra...i do tego teraz jest ustawiony server na imola. Super sprawa.
Phaedra, 25.01.2017 18:47[!]
Cytat fitipaldi666 :
Wyobraźcie sobie licencja na wyścig F1 np 10 mln a ceny biletów np 50 euro.


A wyobraź Sobie teraz, skąd kasa dla zespołów.
bartoszcze, 25.01.2017 19:56[!]
Cytat Phaedra :
wyobraź Sobie teraz, skąd kasa dla zespołów

Pewnie z darmowych transmisji i adblocków.
Yurek, 25.01.2017 22:34[!]
Cytat bartoszcze :
Pewnie z darmowych transmisji i adblocków.

Albo Liberty rozda, będą premie za wyniki, czyli im gorsze miejsce w klasyfikacji tym wyższa premia. Manor dostanie z pół miliarda euro, a Mercedes - 1 euro. Będzie też dopłacać za organizację wyścigów, a także za transmisje TV w otwartych kanałach.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca