F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.07.2017

Rosberg zostanie szefem zespołu Mercedesa w Formule E?

Sauber rozwiązał umowę na dostawy jednostek Hondy

Alonso: Potrzebujemy bezproblemowego weekendu, aby walczyć o punkty

AMuS: Halo doprowadzi do podniesienia minimalnej masy bolidów F1

Lando Norris weźmie udział w testach na Hungaroringu

Ocon: Celem jest walka o podium, ale liczy się regularne punktowanie

Abiteboul: Kubica nie zastąpi Palmera przed końcem bieżącego sezonu

Kierowcy Toro Rosso podkreślają znaczenie czasówki na Hungaroringu

Mallya: Force India nadal celuje w doścignięcie Red Bulla

Pirelli zakończyło analizę opony Raikkonena z GP Wielkiej Brytanii

26.07.2017

Brown sceptycznie wypowiada się o szansach na organizację GP Londynu

Jos Verstappen: Max jest rozczarowany swoim tegorocznym sezonem

Ilmor poszukuje partnera do rozwoju silnika F1 na sezon 2021

Steiner: Hungaroring będzie dużym testem dla hamulców

Hasegawa: Charakterystyka Hungaroringu sprzyja McLarenowi

Informacja Pirelli przed GP Węgier

25.07.2017

Hulkenberg: Hungaroring to idealny tor do testów Kubicy

Zespoły nie skorzystały z oferty nabycia udziałów w Formule 1

Luca Ghiotto poprowadzi bolid Williamsa podczas testów na Węgrzech

Aston Martin bierze pod uwagę ewentualne zaangażowanie się w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Brawn: Era Liberty będzie dobra dla tradycyjnych wyścigów

Brytyjczyk zapowiada, iż będzie chciał przywrócić do kalendarza Grand Prix Niemiec.
Mateusz Szymkiewicz, 25 stycznia 2017, wyświetlenia: 1771<< | lista | T- | T+ | >>


Ross Brawn zapowiada, że era Liberty Media będzie korzystna dla organizatorów tradycyjnych wyścigów Formuły 1.

W ostatnich latach coraz większe kłopoty ze spełnieniem wymagań Berniego Ecclestone'a miały wyścigi na torze Silverstone oraz Monza, natomiast z tegorocznego kalendarza z powodów finansowych wypadło Grand Prix Niemiec. Jak przyznał nowy dyrektor zarządzający ds. sportowych, zmiana właściciela Formuły 1 może być dobrą informacją dla obiektów Hockenheim oraz Nurburgring.

Ross Brawn zapytany, czy możemy się spodziewać nagłego włączenia rundy w Niemczech do tegorocznego kalendarza, odpowiedział: „Nic o tym nie wiem. Nie sądzę by pojawiły się jakieś zmiany. Chcę jednak powiedzieć, że wyścig w Niemczech należy do tradycyjnych i chcemy uchronić oraz zabezpieczyć dziedzictwo Formuły 1. To jest jeden z atutów tego sportu” – powiedział Brytyjczyk.

Szef toru Hockenheim, Georg Seiler, przyznał, że przejęcie Formuły 1 przez Liberty Media zdaje się być dobrą wiadomością. „Słyszałem, że nowi właściciele przywiązują dużą uwagę do tradycji. W tym kontekście nie mogę się doczekać rozmów obejmujących okres od 2019 roku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.07.2017  Steve Nielsen dołącza do kadry zarządzającej F1
06.07.2017  Brawn: Nowe podejście do przepisów pozwoli uniknąć kontrowersji
04.07.2017  Brawn: F1 powinna poluzować przepisy z myślą o nowych producentach
01.07.2017  Brawn: Formuła 1 potrzebuje pasjonującej rywalizacji o mistrzostwo
10.06.2017  F1 inauguruje działanie programu mającego poprawić akcję na torze
Tagi:
Brawn R.
Liberty Media
Kalendarz GP
Hockenheim
Nurburgring

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
fitipaldi666, 25.01.2017 13:50[!]
Wyobraźcie sobie licencja na wyścig F1 np 10 mln a ceny biletów np 50 euro.
MairJ23, 25.01.2017 14:49[!]
Poczekamy, zobaczymy.
sneer, 25.01.2017 14:58[!]
Imola wróć!
MairJ23, 25.01.2017 16:41[!]
@sneer zaczalem jezdzic w jakiejs lidze modem z samochodami z 1992 roku. Masakra...i do tego teraz jest ustawiony server na imola. Super sprawa.
Phaedra, 25.01.2017 18:47[!]
Cytat fitipaldi666 :
Wyobraźcie sobie licencja na wyścig F1 np 10 mln a ceny biletów np 50 euro.


A wyobraź Sobie teraz, skąd kasa dla zespołów.
bartoszcze, 25.01.2017 19:56[!]
Cytat Phaedra :
wyobraź Sobie teraz, skąd kasa dla zespołów

Pewnie z darmowych transmisji i adblocków.
Yurek, 25.01.2017 22:34[!]
Cytat bartoszcze :
Pewnie z darmowych transmisji i adblocków.

Albo Liberty rozda, będą premie za wyniki, czyli im gorsze miejsce w klasyfikacji tym wyższa premia. Manor dostanie z pół miliarda euro, a Mercedes - 1 euro. Będzie też dopłacać za organizację wyścigów, a także za transmisje TV w otwartych kanałach.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca