F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.11.2017

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Russell zostanie kierowcą rezerwowym Force India?

Villeneuve: Stroll musi poprawić swoją formę

Ricciardo nie jest przekonany do potencjalnego przejścia do Ferrari

14.11.2017

Hamilton: F1 nie powinna ograniczać regulaminowej puli silników

Toro Rosso bliskie ogłoszenia składu kierowców na sezon 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Brawn: Era Liberty będzie dobra dla tradycyjnych wyścigów

Brytyjczyk zapowiada, iż będzie chciał przywrócić do kalendarza Grand Prix Niemiec.
Mateusz Szymkiewicz, 25 stycznia 2017, wyświetlenia: 1809<< | lista | T- | T+ | >>


Ross Brawn zapowiada, że era Liberty Media będzie korzystna dla organizatorów tradycyjnych wyścigów Formuły 1.

W ostatnich latach coraz większe kłopoty ze spełnieniem wymagań Berniego Ecclestone'a miały wyścigi na torze Silverstone oraz Monza, natomiast z tegorocznego kalendarza z powodów finansowych wypadło Grand Prix Niemiec. Jak przyznał nowy dyrektor zarządzający ds. sportowych, zmiana właściciela Formuły 1 może być dobrą informacją dla obiektów Hockenheim oraz Nurburgring.

Ross Brawn zapytany, czy możemy się spodziewać nagłego włączenia rundy w Niemczech do tegorocznego kalendarza, odpowiedział: „Nic o tym nie wiem. Nie sądzę by pojawiły się jakieś zmiany. Chcę jednak powiedzieć, że wyścig w Niemczech należy do tradycyjnych i chcemy uchronić oraz zabezpieczyć dziedzictwo Formuły 1. To jest jeden z atutów tego sportu” – powiedział Brytyjczyk.

Szef toru Hockenheim, Georg Seiler, przyznał, że przejęcie Formuły 1 przez Liberty Media zdaje się być dobrą wiadomością. „Słyszałem, że nowi właściciele przywiązują dużą uwagę do tradycji. W tym kontekście nie mogę się doczekać rozmów obejmujących okres od 2019 roku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.11.2017  Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1
25.10.2017  Brawn: F1 potrzebuje lepszego systemu analizowania incydentów
30.09.2017  Brawn: Walka o tytuł jest daleka od rozstrzygnięcia
02.09.2017  Pat Symonds dołączył do grupy odpowiadającej za nowe przepisy F1
14.08.2017  Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1
Tagi:
Brawn R.
Liberty Media
Kalendarz GP
Hockenheim
Nurburgring

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
fitipaldi666, 25.01.2017 13:50[!]
Wyobraźcie sobie licencja na wyścig F1 np 10 mln a ceny biletów np 50 euro.
MairJ23, 25.01.2017 14:49[!]
Poczekamy, zobaczymy.
sneer, 25.01.2017 14:58[!]
Imola wróć!
MairJ23, 25.01.2017 16:41[!]
@sneer zaczalem jezdzic w jakiejs lidze modem z samochodami z 1992 roku. Masakra...i do tego teraz jest ustawiony server na imola. Super sprawa.
Phaedra, 25.01.2017 18:47[!]
Cytat fitipaldi666 :
Wyobraźcie sobie licencja na wyścig F1 np 10 mln a ceny biletów np 50 euro.


A wyobraź Sobie teraz, skąd kasa dla zespołów.
bartoszcze, 25.01.2017 19:56[!]
Cytat Phaedra :
wyobraź Sobie teraz, skąd kasa dla zespołów

Pewnie z darmowych transmisji i adblocków.
Yurek, 25.01.2017 22:34[!]
Cytat bartoszcze :
Pewnie z darmowych transmisji i adblocków.

Albo Liberty rozda, będą premie za wyniki, czyli im gorsze miejsce w klasyfikacji tym wyższa premia. Manor dostanie z pół miliarda euro, a Mercedes - 1 euro. Będzie też dopłacać za organizację wyścigów, a także za transmisje TV w otwartych kanałach.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca