F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

29.03.2017

Marko: Renault wprowadzi pierwszy duży pakiet poprawek na GP Kanady

Kaltenborn: Krytyka jaka spadła na Wehrleina jest przerażająca

Audi weźmie udział w kolejnym spotkaniu grupy silnikowej F1?

Palmer: Pod koniec sezonu Renault może być czwartą siłą stawki

Todt: Brak wyprzedzania może być ceną za wprowadzenie nowych bolidów

28.03.2017

Alonso: Błąd za kierownicą nowych bolidów może słono kosztować

Fiorio: Giovinazzi powinien zastąpić Raikkonena przed sezonem 2018

Massa otwarty na kontynuowanie startów w F1 po sezonie 2017

Horner: Zakazanie innowacyjnych zawieszeń nie wpłynęło na formę RBR

Bottas: Trzecie miejsce w Australii to dobry start kariery w Mercedesie

27.03.2017

Webber: Alonso może nie dokończyć sezonu z McLarenem

Hulkenberg: Wyprzedzanie w GP Australii było "niemal niemożliwe"

Alonso: Formuła 1 nie potrzebuje kolejnych zespołów

Hamilton i Vettel zachwyceni perspektywą walki o tytuł mistrzowski F1

Whiting: Przerwałem start bo nie byłem pewny o bezpieczeństwo kierowców

Wolff: Mercedes wyciągnie wnioski z przegranej w GP Australii

Tost: W F1 musi funkcjonować równowaga budżetowa między zespołami

26.03.2017

GP Australii: weekend w obiektywie

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Australii

GP Australii: wypowiedzi po wyścigu (10)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Jangonya wciąż pracuje nad przejęciem Manora?

Firma zarządzana przez Ricardo Galaela mogłaby teraz kupić zespół za zdecydowanie niższą kwotę.
Mateusz Szymkiewicz, 1 lutego 2017, wyświetlenia: 1341<< | lista | T- | T+ | >>


Pojawiły się doniesienia, jakoby Jangonya wciąż zamierzała przejąć ekipę Manor i wystartować z nią w sezonie 2017 Formuły 1.

Przed kilkoma dniami administrator mający kontrolę nad stajnią z Banbury – FRP, potwierdził zakończenie jej działalności i rozpoczęcie procesu likwidacji. Mimo to korespondent Turun Sanomat, Luis Vasconcelos, podaje, iż w staraniach o przejęcie zespołu nie ustępuje Ricardo Galael, stojący na czele indonezyjskiej filii KFC – Jangonya.

Według różnych spekulacji, Galael prowadził rozmowy w sprawie zakupu Manora co najmniej od kilku tygodni, lecz transakcja nie doszła do skutku przez zbyt wysokie zadłużenie ekipy. Jak jednak podaje Turun Sanomat, sytuacja ekipy może sprawić, że FRP zdecyduje się sprzedać stajnię z Banbury za dużo niższą kwotę.

„Pomimo tego, że FRP ogłosiło zamknięcie fabryki, niekoniecznie musi to zatrzymywać Ricardo Galaela przed zakupem. Fakt jest taki, że ma on teraz możliwość przejęcia zespołu za znacznie niższą cenę” – podaje Luis Vasconcelos.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.03.2017  Ocon zasmucony upadkiem Manor Racing
01.03.2017  Manor wycofał zgłoszenie do startu w mistrzostwach F1
20.02.2017  Hellmund: Byłem bliski przejęcia Manora
16.02.2017  Minardi: Upadek Manora pokazał ułomność systemu w F1
15.02.2017  King: Prowadziłem rozmowy w sprawie posady w Manorze
Tagi:
Manor

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Gzehoo92, 01.02.2017 22:20[!]
Jak już Manor tak desperacko chce pozostać w F1 to niech zacznie się skupiać na sezonie 2018, bo najbliższy już mogą spisać na straty.
adamo342, 01.02.2017 22:59[!]
Tylko jestem ciekaw kto będzie dla ich chciał jeździć nawet jak Galael przejmie zespół.Poza tym nikt na to nie pójdzie żeby Manor wystartował w tym sezonie już za miesiąc jest przecież wyścig a zespół już praktycznie nie istnieje.
rno2, 02.02.2017 09:01[!]
@adamo342
Wyścig jest za ponad 1,5 miesiąca, bolid jest zaprojektowany, pozostaje kwestia produkcji. Rozwiązanie zespołu nastąpiło niedawno, więc pewnie pracownicy w większości nie znaleźli jeszcze nowego zatrudnienia.
Jest możliwe wskrzeszenie tego projektu, ale liczy się każdy dzień.
adamo342, 02.02.2017 09:17[!]
rno2-ale pozostaje jeszcze kwestia kierowców kto będzie chciał jeździć tym szambowozem na szarym końcu stawki.Pewnie będzie tak jak w 2015 w Australii,że wogóle nie pojadą w wyścigu
rno2, 02.02.2017 10:00[!]
@adamo342
Zawsze znajdzie się kilku kierowców z budżetem, którzy będą uważać, że warto być w F1 nawet na szarym końcu, niż być poza F1.
Kierowcy to najmniejszy problem dla Manora.
Protonek, 02.02.2017 10:56[!]
@adamo342
Jednym z nich będzie Rio, a poza tym zawsze Red Bull może dopłacić i wsadzić Gaslyego, żeby się obył z bolidem tak jak Ricciardo w HRT
bartoszcze, 02.02.2017 18:02[!]
@rno2
Merhi nie miał budżetu a i tak zaliczył 80% sezonu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca