F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.07.2018

Pierre Gasly wystartuje z końca stawki do Grand Prix Niemiec

Mercedes zwiększy swoje zaangażowanie w Williamsa?

Padok F1 zaskoczony nagłym odejściem Sergio Marchionne z Ferrari

McLaren potwierdza zainteresowanie Carlosem Sainzem

Ocon może przejść do Renault na sezon 2019?

21.07.2018

Mercedes: Usterka hydrauliki miała miejsce przed pierwszym zakrętem

Verstappen: Czwarta lokata to wszystko na co mogliśmy liczyć

John Elkann został nowym prezesem Ferrari

Alonso: McLaren musi się uporać z samochodem Stoffela

Rosberg zaskoczony nietypowym zachowaniem Hamiltona po awarii w Q1

Hamilton: Awaria hydrauliki wystąpiła przed uderzeniem w krawężniki

GP Niemiec: wyniki kwalifikacji

Vettel wygrywa kwalifikacje, Hamilton odpada po awarii

Zespoły pozytywnie nastawione do zakazu używania koców grzewczych

Vandoorne pewny utrzymania wyścigowego fotela w McLarenie

Leclerc najszybszy w deszczowym treningu na torze Hockenheim

AMuS: GP Miami może odbyć się najwcześniej w sezonie 2020

Sauber wstrzyma rozwój tegorocznego bolidu

Zarządy FCA i Ferrari wybiorą w sobotę następców Sergio Marchionne?

20.07.2018

Vandoorne: To był najgorszy piątek w mojej karierze

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Symonds nie jest zainteresowany powrotem do F1

Brytyjski inżynier zaznacza jednak, że nie zamierza przechodzić na emeryturę.
Nataniel Piórkowski, 3 lutego 2017, wyświetlenia: 918<< | lista | T- | T+ | >>


Pat Symonds zdecydowanie wykluczył możliwość powrotu do pracy w Formule 1 w nieodległej przyszłości. Brytyjczyk podkreśla jednak, że nie zamierza wycofywać się z pracy w środowisku sportów motorowych.

Pod koniec ubiegłego roku były inżynier Benettona i Renault zdecydował się na odejście z funkcji dyrektora technicznego Williamsa. Wiele wskazuje na to, że od marca miejsce Symondsa zajmie Paddy Lowe, który w ostatnim czasie uzgodnił warunki rozwiązania współpracy z Mercedesem.

„Spędziłem styczeń na badaniu dostępnych możliwości. W lutym jestem na urlopie i w jego trakcie podejmę decyzję w sprawie kilku rzeczy, jakie mógłbym robić, a później, w marcu, zacznę je robić. Właściwie moim zamiarem nie jest dołączanie do kolejnego zespołu F1 – chcę teraz skupić się na innych rzeczach” – powiedział 63-latek w rozmowie z portalem motorsport.com.

„Jestem zaskoczony, jak wiele szans pracy jest dostępnych poza F1. Jestem otwarty na nowe możliwości. Z całą pewnością nie przechodzę na emeryturę. Teraz, gdy jestem już z dala od intensywnej pracy w zespole F1, miło będzie znaleźć czas na refleksję i użycie mojego doświadczenia z korzyścią dla sportu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.04.2018  Symonds: Największym problemem Mercedesa jest zarządzanie oponami
12.01.2018  Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie
02.09.2017  Pat Symonds dołączył do grupy odpowiadającej za nowe przepisy F1
20.03.2017  Symonds: Sukcesy Verstappena doprowadziły do zmian w przepisach F1
03.03.2017  Pat Symonds dołączy do Sky Sports F1
Tagi:
Symonds P.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca