F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Symonds nie jest zainteresowany powrotem do F1

Brytyjski inżynier zaznacza jednak, że nie zamierza przechodzić na emeryturę.
Nataniel Piórkowski, 3 lutego 2017, wyświetlenia: 872<< | lista | T- | T+ | >>


Pat Symonds zdecydowanie wykluczył możliwość powrotu do pracy w Formule 1 w nieodległej przyszłości. Brytyjczyk podkreśla jednak, że nie zamierza wycofywać się z pracy w środowisku sportów motorowych.

Pod koniec ubiegłego roku były inżynier Benettona i Renault zdecydował się na odejście z funkcji dyrektora technicznego Williamsa. Wiele wskazuje na to, że od marca miejsce Symondsa zajmie Paddy Lowe, który w ostatnim czasie uzgodnił warunki rozwiązania współpracy z Mercedesem.

„Spędziłem styczeń na badaniu dostępnych możliwości. W lutym jestem na urlopie i w jego trakcie podejmę decyzję w sprawie kilku rzeczy, jakie mógłbym robić, a później, w marcu, zacznę je robić. Właściwie moim zamiarem nie jest dołączanie do kolejnego zespołu F1 – chcę teraz skupić się na innych rzeczach” – powiedział 63-latek w rozmowie z portalem motorsport.com.

„Jestem zaskoczony, jak wiele szans pracy jest dostępnych poza F1. Jestem otwarty na nowe możliwości. Z całą pewnością nie przechodzę na emeryturę. Teraz, gdy jestem już z dala od intensywnej pracy w zespole F1, miło będzie znaleźć czas na refleksję i użycie mojego doświadczenia z korzyścią dla sportu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.09.2017  Pat Symonds dołączył do grupy odpowiadającej za nowe przepisy F1
20.03.2017  Symonds: Sukcesy Verstappena doprowadziły do zmian w przepisach F1
03.03.2017  Pat Symonds dołączy do Sky Sports F1
29.12.2016  Symonds: Jestem pod wrażeniem postępów Strolla
20.12.2016  Williams potwierdził odejście Pata Symondsa
Tagi:
Symonds P.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca