F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.11.2017

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Russell zostanie kierowcą rezerwowym Force India?

Villeneuve: Stroll musi poprawić swoją formę

Ricciardo nie jest przekonany do potencjalnego przejścia do Ferrari

14.11.2017

Hamilton: F1 nie powinna ograniczać regulaminowej puli silników

Toro Rosso bliskie ogłoszenia składu kierowców na sezon 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Abiteboul: W 2017 roku moc silników nie przekroczy bariery 1000 KM

Francuz ma nadzieję, że w tym sezonie Renault dokona kolejnych postępów względem Mercedesa.
Nataniel Piórkowski, 11 lutego 2017, wyświetlenia: 4774<< | lista | T- | T+ | >>


Według Cyrila Abiteboula jednostki napędowe Formuły 1 nie będą w tym sezonie generować mocy na poziomie tysiąca koni mechanicznych.

Dyrektor zarządzający projektu Renault Sport w Formule 1 przyznaje, że w tym sezonie moc silników będzie wynosić mniej więcej 900-950 koni mechanicznych. W przyszłości, przy zachowaniu stabilności przepisów, osiągi te mogą jednak ulec znaczącej poprawie.

„Sądzę, że szczytowe osiągi jednostek napędowych będą wahać się pomiędzy mocą 900 i 950 koni mechanicznych. Zespoły liczące na moc rzędu tysiąca koni mechanicznych mogą być nieco zbyt wielkimi optymistami. Nie sądzę nawet, aby poziom ten udało się osiągnąć Mercedesowi”.

„Trzeba jednak zaznaczyć, że moc taka jest przy obecnych regulacjach w pełni osiągalna. Mamy trochę radykalnych koncepcji, które możemy wdrożyć w przyszłości, ale nie w tym sezonie. Potrzebujemy na to trochę więcej czasu” – dodał Francuz w rozmowie z magazynem Auto Motor und Sport.

Abiteboul optymistycznie ocenia rozwój jednostki napędowej Renault przed startem tegorocznych mistrzostw. „Nie zakładamy, że na starcie sezonu będziemy na równi z Mercedesem. Pomimo tego chcemy wierzyć, że jesteśmy wystarczająco blisko Mercedesa, by zapewnić Red Bullowi możliwość toczenia z nimi rywalizacji, o ile zbudują dobre podwozie. Jestem pewny, że tak będzie. Naszym celem jest znalezienie się przed Mercedesem w 2018 roku”.

Abiteboul odniósł się także do zmian dotyczących dostawców paliw i olejów. „Jednostka napędowa była rozwijana przy współudziale naszych partnerów, BP i Castrola. Zapewniamy jednak, że będzie kompatybilny z paliwami i olejami Exxon Mobil, z jakich będą korzystać Red Bull i Toro Rosso. Silnik będzie taki sam dla wszystkich trzech zespołów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.11.2017  Abiteboul: Formuła 1 nie powinna rezygnować z MGU-H
30.10.2017  Renault: Obraliśmy zbyt agresywne podejście do przygotowania silników
29.10.2017  Mercedes bagatelizuje plotki o współpracy z Ferrari
23.10.2017  Abiteboul: Debiutancki weekend Sainza w Renault był niesamowity
20.10.2017  Renault testuje części silnika rozwijane z myślą o sezonie 2018
Tagi:
Abiteboul C.
F1 ogólnie
Renault
Mercedes
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mariusz0608, 11.02.2017 10:44[!]
Zapomniał zdaje się doprecyzować, że to ma dotyczyć silnika Renault.
Sasilton, 11.02.2017 13:22[!]
Jak widziałem gdy Rosberg i Hamilton w Q3 poprawiali swoje czasy nawet o 0,4s, to mam wrażenie że Mercedes już rok temu przekroczył 1000KM.
Carolius, 11.02.2017 13:34[!]
1000 KM to magiczna bariera, która jest w pełni osiągalna. Nawet jeżeli ktoś uzyska taką moc to na pewno o tym nie poinformuje. Renault robi postępy i pewnie wiele im nie brakuje do najlepszych. Przy dobrej konstrukcji RBR może powalczyć z Mercedesem, choć są tory, gdzie tej mocy może troszkę brakować.
michal132, 11.02.2017 15:10[!]
na zagranicznym forum czytałem wczoraj własnie o silnikach i pisali, że silnik Merca z 2016 osiągał maksymalnie 950 ale po awarii Ham w Malezji zmniejszyli to trochę ;)
marios76, 11.02.2017 23:06[!]
Nie przekroczy? To przestancie ją sztucznie ograniczać: wystarczy wprowadzic tankowanie w grakcie wyscigu, tak by nie ograniczac ilości paliwa na wyscig, oraz zdejmijcie te przeklęte przeplywomierze :) Mam gdzies, czy silniki beda mialy 1000 koni dwa tysiace czy osiemset... dla.mnie wazne jest by roznica w mocach silników nie byla wyzsza niż kilka %.Takie 30koni przy jednakowym (w zalozeniu) bolidzie może wystarczyc liderowi na spokój i utrzymanie przewagi, a tym co gonią miec nadzieje, ze najmniejszy błąd da sie wykorzystać. Jezeli miedzy najlepszym a najslabszym silnikiem mielibyśmy maksymalnie 30-40 koni mechanicznych różnicy, i gdzies pomiedzy jeszcze dwie jednostki, to emocje byly by przednie :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca