F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

29.03.2017

Marko: Renault wprowadzi pierwszy duży pakiet poprawek na GP Kanady

Kaltenborn: Krytyka jaka spadła na Wehrleina jest przerażająca

Audi weźmie udział w kolejnym spotkaniu grupy silnikowej F1?

Palmer: Pod koniec sezonu Renault może być czwartą siłą stawki

Todt: Brak wyprzedzania może być ceną za wprowadzenie nowych bolidów

28.03.2017

Alonso: Błąd za kierownicą nowych bolidów może słono kosztować

Fiorio: Giovinazzi powinien zastąpić Raikkonena przed sezonem 2018

Massa otwarty na kontynuowanie startów w F1 po sezonie 2017

Horner: Zakazanie innowacyjnych zawieszeń nie wpłynęło na formę RBR

Bottas: Trzecie miejsce w Australii to dobry start kariery w Mercedesie

27.03.2017

Webber: Alonso może nie dokończyć sezonu z McLarenem

Hulkenberg: Wyprzedzanie w GP Australii było "niemal niemożliwe"

Alonso: Formuła 1 nie potrzebuje kolejnych zespołów

Hamilton i Vettel zachwyceni perspektywą walki o tytuł mistrzowski F1

Whiting: Przerwałem start bo nie byłem pewny o bezpieczeństwo kierowców

Wolff: Mercedes wyciągnie wnioski z przegranej w GP Australii

Tost: W F1 musi funkcjonować równowaga budżetowa między zespołami

26.03.2017

GP Australii: weekend w obiektywie

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Australii

GP Australii: wypowiedzi po wyścigu (10)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Abiteboul: W 2017 roku moc silników nie przekroczy bariery 1000 KM

Francuz ma nadzieję, że w tym sezonie Renault dokona kolejnych postępów względem Mercedesa.
Nataniel Piórkowski, 11 lutego 2017, wyświetlenia: 2592<< | lista | T- | T+ | >>


Według Cyrila Abiteboula jednostki napędowe Formuły 1 nie będą w tym sezonie generować mocy na poziomie tysiąca koni mechanicznych.

Dyrektor zarządzający projektu Renault Sport w Formule 1 przyznaje, że w tym sezonie moc silników będzie wynosić mniej więcej 900-950 koni mechanicznych. W przyszłości, przy zachowaniu stabilności przepisów, osiągi te mogą jednak ulec znaczącej poprawie.

„Sądzę, że szczytowe osiągi jednostek napędowych będą wahać się pomiędzy mocą 900 i 950 koni mechanicznych. Zespoły liczące na moc rzędu tysiąca koni mechanicznych mogą być nieco zbyt wielkimi optymistami. Nie sądzę nawet, aby poziom ten udało się osiągnąć Mercedesowi”.

„Trzeba jednak zaznaczyć, że moc taka jest przy obecnych regulacjach w pełni osiągalna. Mamy trochę radykalnych koncepcji, które możemy wdrożyć w przyszłości, ale nie w tym sezonie. Potrzebujemy na to trochę więcej czasu” – dodał Francuz w rozmowie z magazynem Auto Motor und Sport.

Abiteboul optymistycznie ocenia rozwój jednostki napędowej Renault przed startem tegorocznych mistrzostw. „Nie zakładamy, że na starcie sezonu będziemy na równi z Mercedesem. Pomimo tego chcemy wierzyć, że jesteśmy wystarczająco blisko Mercedesa, by zapewnić Red Bullowi możliwość toczenia z nimi rywalizacji, o ile zbudują dobre podwozie. Jestem pewny, że tak będzie. Naszym celem jest znalezienie się przed Mercedesem w 2018 roku”.

Abiteboul odniósł się także do zmian dotyczących dostawców paliw i olejów. „Jednostka napędowa była rozwijana przy współudziale naszych partnerów, BP i Castrola. Zapewniamy jednak, że będzie kompatybilny z paliwami i olejami Exxon Mobil, z jakich będą korzystać Red Bull i Toro Rosso. Silnik będzie taki sam dla wszystkich trzech zespołów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.03.2017  Renault nie czuje się bezpiecznie widząc problemy Hondy
22.03.2017  Abiteboul: Renault rozwiązało problemy z ERS
14.03.2017  Renault pozytywnie ocenia osiągi nowego silnika
22.02.2017  Mallya: Abiteboul myli się oceniając nasze możliwości rozwoju
08.02.2017  Renault: Celem na sezon 2017 jest ugruntowanie pozycji w środku stawki
Tagi:
Abiteboul C.
F1 ogólnie
Renault
Mercedes
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mariusz0608, 11.02.2017 10:44[!]
Zapomniał zdaje się doprecyzować, że to ma dotyczyć silnika Renault.
Sasilton, 11.02.2017 13:22[!]
Jak widziałem gdy Rosberg i Hamilton w Q3 poprawiali swoje czasy nawet o 0,4s, to mam wrażenie że Mercedes już rok temu przekroczył 1000KM.
Carolius, 11.02.2017 13:34[!]
1000 KM to magiczna bariera, która jest w pełni osiągalna. Nawet jeżeli ktoś uzyska taką moc to na pewno o tym nie poinformuje. Renault robi postępy i pewnie wiele im nie brakuje do najlepszych. Przy dobrej konstrukcji RBR może powalczyć z Mercedesem, choć są tory, gdzie tej mocy może troszkę brakować.
michal132, 11.02.2017 15:10[!]
na zagranicznym forum czytałem wczoraj własnie o silnikach i pisali, że silnik Merca z 2016 osiągał maksymalnie 950 ale po awarii Ham w Malezji zmniejszyli to trochę ;)
marios76, 11.02.2017 23:06[!]
Nie przekroczy? To przestancie ją sztucznie ograniczać: wystarczy wprowadzic tankowanie w grakcie wyscigu, tak by nie ograniczac ilości paliwa na wyscig, oraz zdejmijcie te przeklęte przeplywomierze :) Mam gdzies, czy silniki beda mialy 1000 koni dwa tysiace czy osiemset... dla.mnie wazne jest by roznica w mocach silników nie byla wyzsza niż kilka %.Takie 30koni przy jednakowym (w zalozeniu) bolidzie może wystarczyc liderowi na spokój i utrzymanie przewagi, a tym co gonią miec nadzieje, ze najmniejszy błąd da sie wykorzystać. Jezeli miedzy najlepszym a najslabszym silnikiem mielibyśmy maksymalnie 30-40 koni mechanicznych różnicy, i gdzies pomiedzy jeszcze dwie jednostki, to emocje byly by przednie :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca