F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.05.2017

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Kanady

Abiteboul: Palmer musi zacząć zdobywać punkty

Gustav Malja będzie pracował z Sauberem podczas testów po GP Węgier

L'Equipe: Renault jest zainteresowane podpisaniem kontraktu z Perezem

29.05.2017

Wolff: Ferrari nie zaaranżowało zwycięstwa Vettela w GP Monako

Hamilton: Ferrari faworyzuje Vettela w walce o tytuł

Alonso zapowiada podjęcie kolejnej próby walki o wygraną w Indy 500

28.05.2017

Takuma Sato odniósł zwycięstwo w Indy 500

Button został ukarany za spowodowanie kolizji z Wehrleinem

GP Monako: wypowiedzi po wyścigu (10)

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Monako

GP Monako: weekend w obiektywie

GP Monako: najszybsze okrążenia wyścigu

Sebastian Vettel wygrywa Grand Prix Monako

GP Monako: wyniki wyścigu

W bolidzie Ericssona dokonano wymiany skrzyni biegów

Haas: Liberty powinno ostrożnie zmieniać model podziału nagród

Wolff: Mercedes ma problemy ze znalezieniem optymalnych ustawień bolidu

Button rozpocznie wyścig o GP Monako z alei serwisowej

MGU-H Hondy wytrzymuje tylko dwa wyścigi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Smedley: Zmiany w przepisach nie doprowadzą do wielkich zmian w stawce

Zdaniem dyrektora ds. osiągów Williamsa, F1 potrzebuje ostrzejszej rywalizacji w ścisłej czołówce.
Nataniel Piórkowski, 13 lutego 2017, wyświetlenia: 664<< | lista | T- | T+ | >>


Pomimo poważnych zmian w przepisach w stawce Formuły 1 nie dojdzie do wielkich zmian w zakresie konkurencyjności zespołów – uważa Rob Smedley z Williams.

Według założeń zespołów i FIA, nowe bolidy królowej sportów motorowych mają osiągać czasy o 3 do 5 sekund lepsze na pojedynczym okrążeniu w porównaniu do stanu z sezonu 2015.

Smedley, pełniący funkcję dyrektora ds. osiągów stajni z Grove, nie sądzi jednak, by doprowadziło to do znaczących zmian w układzie sił. „Mam nadzieję, że zmiany wstrząsną nieco tym, jak wygląda stawka, ale nie spodziewam się wielkich zmian w układzie sił. W Formule 1 nie zdarzyło się jeszcze, by tytuł zdobył zespół bez znaczących zasobów budżetowych. W tym sporcie, przynajmniej w jego obecnej erze, pieniądze naprawdę mają znaczenie” – powiedział Brytyjczyk w komentarzu dla magazynu Autosport.

„Nie oznacza to jednak, że w poszczególnych podgrupach stawki: na czele, w jej środku i na końcu, nie dojdzie do drobnych zmian i nagle w czubie znajdzie nie się więcej zespołów. Ważne jest, by w czołówce było więcej ekip. Dobrze byłoby doprowadzić do sytuacji, w której na początku wyścigowego weekendu nie do końca wiadomo, kto wygra wyścig. Jeśli dojdzie do tego, że przed Grand Prix w gronie kandydatów do wygranej będzie czterech lub pięciu kierowców, widowisko stanie się naprawdę ekscytujące. Mam nadzieję, że zapewnią nam to właśnie nowe przepisy” – dodał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.05.2017  Haas: Liberty powinno ostrożnie zmieniać model podziału nagród
27.05.2017  Green: Trzy poziomy są prawdopodobnie limitem rozwoju T-wingów
26.05.2017  Fani coraz bardziej pozytywnie oceniają Formułę 1
26.05.2017  Wolff: F1 powinna zniknąć z torów wyglądających jak sklepowe parkingi
25.05.2017  Horner: W F1 musi być miejsce dla niezależnego dostawcy silników
Tagi:
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piwo, 13.02.2017 10:04[!]
byl taki zespol jak Brawn i byl taki zawodnik jak Button. czy ktos na nich stawial?
http://www.f1wm.p...rok=2009&dzial=3
i zasadniczo nie bylo to tak dawno bo raptem pare lat temu. ograli mclarena ferrari czy redbula. zagrali kazdemu na nosie. da sie? da. tylko trzeba miec pomysla na siebie.
rno2, 13.02.2017 10:46[!]
@piwo
Brawn to jest naprawdę wyjątkowy przypadek. Zespół był biedny jak mysz kościelna, ale sam bolid, który otrzymali od Hondy, był z innej ligi.
ekwador15, 13.02.2017 11:56[!]
@rno2 dokładnie, Honda zainwestowała grube pieniądze w bolid. Od zera Brawn niczego nie budował, a Honda bardzo dużo wydawała ;) Zresztą to było widac, zaczeli najmocniejszy, ale później w wyścigu na poprawki przegrywali i pod koniec 2009 roku już ten bolid nie był mocny. Red Bull zakończył sezon z najlepszym bolidem, McLaren też był mocny na koniec zaczynając sezon kwalifikując się z 15-16 miejsc ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca