F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Boullier: F1 powinna rozważyć powrót aktywnego zawieszenia

Zdaniem Francuza pozwoliłoby to zakończyć spór w kwestii interpretacji przepisów.
Nataniel Piórkowski, 14 lutego 2017, wyświetlenia: 1400<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor wyścigowy McLarena – Eric Boullier uważa, że Formuła 1 powinna rozważyć ponowne dopuszczenie do użytku aktywnego zawieszenia.

Korzystanie z tej technologii zostało zakazane na początku sezonu 1994 roku. W trakcie ubiegłotygodniowego spotkania dyrektorów technicznych zespołów z FIA, aktywne zawieszenie pojawiło się jako jedna z kilku propozycji przerwania impasu dotyczącego interpretacji przepisów technicznych.

W dalszym ciągu bowiem nie udało się osiągnąć porozumienia w sprawie legalności projektów zawieszeń bolidów czołowych ekip F1, których efekty pracy pozwalały na odwzorowanie korzyści, jakie do połowy 2014 roku zapewniało korzystanie z systemu FRIC. Przed końcem miesiąca organ zarządzający powinien wydać dyrektywę techniczną, która w założeniu ma nakreślić jasne wytyczne w zakresie zawieszenia.

„Zawieszenie to zabawny temat. Być może pewnego dnia powinniśmy z tym skończyć i zastosować rozwiązanie popularne w samochodach drogowych, a więc aktywne zawieszenie, ponieważ przynajmniej zamknęłoby to całą tę debatę”- powiedział Boullier cytowany przez portal motorsport.com.

„Obecnie wszystko sprowadza się do interpretacji regulaminu. Wtedy możesz naciskać na zastosowanie jednej koncepcji, której interpretacja może bardzo różnić się od innej” – zaznaczył.

„To właśnie stara się zrobić Ferrari. Próbują przepchnąć swoją opinię lub interpretację, aby uzyskać akceptację ze strony FIA. Znajdujemy się w samym centrum sporu i prawdę mówiąc w sprawie tej kontaktowała się z nami większość zespołów. Ferrari ma inną interpretację tego, co można zrobić i stara się przepchnąć swoją opinię, co w oczywisty sposób nie zadowala kilku innych teamów” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2018  Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?
19.01.2018  Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?
17.01.2018  Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant
16.01.2018  Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych
10.01.2018  Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix
Tagi:
Przepisy
Boullier E.
F1 ogólnie
Ferrari
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mariusz0608, 14.02.2017 23:21[!]
Niemoc i miotanie się Ferrari jest żenujące.
Żenujący jest sposób ich działania. To niegodne dla tej stajni.
Zachowują się niemal jak w ostatnich konwulsjach przed zejściem.
Kur*a, ale się stoczyli...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca