F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.02.2017

Prodromou: Mercedes W08 to bolid, który się wyróżnia

Hamilton: F1 musi docenić potencjał mediów społecznościowych

Mercedes jest coraz bliżej osiągnięcia poziomu 1000 koni mechanicznych

McLaren przystąpi do sezonu z większym budżetem niż w 2016 roku

Williams oficjalnie zaprezentował model FW40

24.02.2017

Perez celuje w pierwsze zwycięstwo w sezonie 2017

Ferrari potwierdziło harmonogram jazd na pierwszą sesję

Bolid SF70H pokonał pierwsze kilometry na torze Fiorano

Giovinazzi zastąpi Wehrleina podczas pierwszych testów w Barcelonie

Alonso: Po odejściu Rosberga kontaktował się ze mną Mercedes

Alonso: Podejmę decyzję o swej przyszłości w F1 po letniej przerwie

Alonso ostrożnie kreśli cele McLarena na sezon 2017

McLaren odsłonił czarno-pomarańczowe MCL32

Marko: Nowy bolid Red Bulla jest agresywnie wyglądajcą konstrukcją

Ferrari przedstawiło model SF70H

Bottas: Wierzę, że jestem w stanie pokonać Hamiltona

Hamilton pozytywnie ocenia perspektywy związane z nowym sezonem

23.02.2017

Informacja Pirelli przed testami F1 w Barcelonie

Mercedes nie wie, czy skorzysta w tym sezonie z "płetwy rekina"

Mercedes dopracuje zasady współpracy swych kierowców

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Boullier: F1 powinna rozważyć powrót aktywnego zawieszenia

Zdaniem Francuza pozwoliłoby to zakończyć spór w kwestii interpretacji przepisów.
Nataniel Piórkowski, 14 lutego 2017, wyświetlenia: 1278<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor wyścigowy McLarena – Eric Boullier uważa, że Formuła 1 powinna rozważyć ponowne dopuszczenie do użytku aktywnego zawieszenia.

Korzystanie z tej technologii zostało zakazane na początku sezonu 1994 roku. W trakcie ubiegłotygodniowego spotkania dyrektorów technicznych zespołów z FIA, aktywne zawieszenie pojawiło się jako jedna z kilku propozycji przerwania impasu dotyczącego interpretacji przepisów technicznych.

W dalszym ciągu bowiem nie udało się osiągnąć porozumienia w sprawie legalności projektów zawieszeń bolidów czołowych ekip F1, których efekty pracy pozwalały na odwzorowanie korzyści, jakie do połowy 2014 roku zapewniało korzystanie z systemu FRIC. Przed końcem miesiąca organ zarządzający powinien wydać dyrektywę techniczną, która w założeniu ma nakreślić jasne wytyczne w zakresie zawieszenia.

„Zawieszenie to zabawny temat. Być może pewnego dnia powinniśmy z tym skończyć i zastosować rozwiązanie popularne w samochodach drogowych, a więc aktywne zawieszenie, ponieważ przynajmniej zamknęłoby to całą tę debatę”- powiedział Boullier cytowany przez portal motorsport.com.

„Obecnie wszystko sprowadza się do interpretacji regulaminu. Wtedy możesz naciskać na zastosowanie jednej koncepcji, której interpretacja może bardzo różnić się od innej” – zaznaczył.

„To właśnie stara się zrobić Ferrari. Próbują przepchnąć swoją opinię lub interpretację, aby uzyskać akceptację ze strony FIA. Znajdujemy się w samym centrum sporu i prawdę mówiąc w sprawie tej kontaktowała się z nami większość zespołów. Ferrari ma inną interpretację tego, co można zrobić i stara się przepchnąć swoją opinię, co w oczywisty sposób nie zadowala kilku innych teamów” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
23.02.2017  Wolff: Mercedes nie obawia się protestów dotyczących zawieszenia
20.02.2017  Newey: Zmiany w przepisach mogą nie rozwiązać problemów F1
18.02.2017  Brawn: Problemów F1 nie można rozwiązać z dnia na dzień
17.02.2017  Zespoły popierają propozycję powrotu aktywnego zawieszenia
17.02.2017  Bolidy Formuły 1 będą miały napęd na cztery koła?
Tagi:
Przepisy
Boullier E.
F1 ogólnie
Ferrari
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mariusz0608, 14.02.2017 23:21[!]
Niemoc i miotanie się Ferrari jest żenujące.
Żenujący jest sposób ich działania. To niegodne dla tej stajni.
Zachowują się niemal jak w ostatnich konwulsjach przed zejściem.
Kur*a, ale się stoczyli...
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca