F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.07.2017

Rosberg zostanie szefem zespołu Mercedesa w Formule E?

Sauber rozwiązał umowę na dostawy jednostek Hondy

Alonso: Potrzebujemy bezproblemowego weekendu, aby walczyć o punkty

AMuS: Halo doprowadzi do podniesienia minimalnej masy bolidów F1

Lando Norris weźmie udział w testach na Hungaroringu

Ocon: Celem jest walka o podium, ale liczy się regularne punktowanie

Abiteboul: Kubica nie zastąpi Palmera przed końcem bieżącego sezonu

Kierowcy Toro Rosso podkreślają znaczenie czasówki na Hungaroringu

Mallya: Force India nadal celuje w doścignięcie Red Bulla

Pirelli zakończyło analizę opony Raikkonena z GP Wielkiej Brytanii

26.07.2017

Brown sceptycznie wypowiada się o szansach na organizację GP Londynu

Jos Verstappen: Max jest rozczarowany swoim tegorocznym sezonem

Ilmor poszukuje partnera do rozwoju silnika F1 na sezon 2021

Steiner: Hungaroring będzie dużym testem dla hamulców

Hasegawa: Charakterystyka Hungaroringu sprzyja McLarenowi

Informacja Pirelli przed GP Węgier

25.07.2017

Hulkenberg: Hungaroring to idealny tor do testów Kubicy

Zespoły nie skorzystały z oferty nabycia udziałów w Formule 1

Luca Ghiotto poprowadzi bolid Williamsa podczas testów na Węgrzech

Aston Martin bierze pod uwagę ewentualne zaangażowanie się w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Boullier: F1 powinna rozważyć powrót aktywnego zawieszenia

Zdaniem Francuza pozwoliłoby to zakończyć spór w kwestii interpretacji przepisów.
Nataniel Piórkowski, 14 lutego 2017, wyświetlenia: 1369<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor wyścigowy McLarena – Eric Boullier uważa, że Formuła 1 powinna rozważyć ponowne dopuszczenie do użytku aktywnego zawieszenia.

Korzystanie z tej technologii zostało zakazane na początku sezonu 1994 roku. W trakcie ubiegłotygodniowego spotkania dyrektorów technicznych zespołów z FIA, aktywne zawieszenie pojawiło się jako jedna z kilku propozycji przerwania impasu dotyczącego interpretacji przepisów technicznych.

W dalszym ciągu bowiem nie udało się osiągnąć porozumienia w sprawie legalności projektów zawieszeń bolidów czołowych ekip F1, których efekty pracy pozwalały na odwzorowanie korzyści, jakie do połowy 2014 roku zapewniało korzystanie z systemu FRIC. Przed końcem miesiąca organ zarządzający powinien wydać dyrektywę techniczną, która w założeniu ma nakreślić jasne wytyczne w zakresie zawieszenia.

„Zawieszenie to zabawny temat. Być może pewnego dnia powinniśmy z tym skończyć i zastosować rozwiązanie popularne w samochodach drogowych, a więc aktywne zawieszenie, ponieważ przynajmniej zamknęłoby to całą tę debatę”- powiedział Boullier cytowany przez portal motorsport.com.

„Obecnie wszystko sprowadza się do interpretacji regulaminu. Wtedy możesz naciskać na zastosowanie jednej koncepcji, której interpretacja może bardzo różnić się od innej” – zaznaczył.

„To właśnie stara się zrobić Ferrari. Próbują przepchnąć swoją opinię lub interpretację, aby uzyskać akceptację ze strony FIA. Znajdujemy się w samym centrum sporu i prawdę mówiąc w sprawie tej kontaktowała się z nami większość zespołów. Ferrari ma inną interpretację tego, co można zrobić i stara się przepchnąć swoją opinię, co w oczywisty sposób nie zadowala kilku innych teamów” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.07.2017  AMuS: Halo doprowadzi do podniesienia minimalnej masy bolidów F1
26.07.2017  Ilmor poszukuje partnera do rozwoju silnika F1 na sezon 2021
25.07.2017  Aston Martin bierze pod uwagę ewentualne zaangażowanie się w F1
21.07.2017  Hasegawa: Zniesienie systemu tokenów pomaga Hondzie w odrabianiu strat
21.07.2017  Lauda: F1 może żałować wprowadzenia Halo
Tagi:
Przepisy
Boullier E.
F1 ogólnie
Ferrari
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mariusz0608, 14.02.2017 23:21[!]
Niemoc i miotanie się Ferrari jest żenujące.
Żenujący jest sposób ich działania. To niegodne dla tej stajni.
Zachowują się niemal jak w ostatnich konwulsjach przed zejściem.
Kur*a, ale się stoczyli...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca