F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

30.05.2017

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Kanady

Abiteboul: Palmer musi zacząć zdobywać punkty

Gustav Malja będzie pracował z Sauberem podczas testów po GP Węgier

L'Equipe: Renault jest zainteresowane podpisaniem kontraktu z Perezem

29.05.2017

Wolff: Ferrari nie zaaranżowało zwycięstwa Vettela w GP Monako

Hamilton: Ferrari faworyzuje Vettela w walce o tytuł

Alonso zapowiada podjęcie kolejnej próby walki o wygraną w Indy 500

28.05.2017

Takuma Sato odniósł zwycięstwo w Indy 500

Button został ukarany za spowodowanie kolizji z Wehrleinem

GP Monako: wypowiedzi po wyścigu (10)

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Monako

GP Monako: weekend w obiektywie

GP Monako: najszybsze okrążenia wyścigu

Sebastian Vettel wygrywa Grand Prix Monako

GP Monako: wyniki wyścigu

W bolidzie Ericssona dokonano wymiany skrzyni biegów

Haas: Liberty powinno ostrożnie zmieniać model podziału nagród

Wolff: Mercedes ma problemy ze znalezieniem optymalnych ustawień bolidu

Button rozpocznie wyścig o GP Monako z alei serwisowej

MGU-H Hondy wytrzymuje tylko dwa wyścigi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Boullier: F1 powinna rozważyć powrót aktywnego zawieszenia

Zdaniem Francuza pozwoliłoby to zakończyć spór w kwestii interpretacji przepisów.
Nataniel Piórkowski, 14 lutego 2017, wyświetlenia: 1347<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor wyścigowy McLarena – Eric Boullier uważa, że Formuła 1 powinna rozważyć ponowne dopuszczenie do użytku aktywnego zawieszenia.

Korzystanie z tej technologii zostało zakazane na początku sezonu 1994 roku. W trakcie ubiegłotygodniowego spotkania dyrektorów technicznych zespołów z FIA, aktywne zawieszenie pojawiło się jako jedna z kilku propozycji przerwania impasu dotyczącego interpretacji przepisów technicznych.

W dalszym ciągu bowiem nie udało się osiągnąć porozumienia w sprawie legalności projektów zawieszeń bolidów czołowych ekip F1, których efekty pracy pozwalały na odwzorowanie korzyści, jakie do połowy 2014 roku zapewniało korzystanie z systemu FRIC. Przed końcem miesiąca organ zarządzający powinien wydać dyrektywę techniczną, która w założeniu ma nakreślić jasne wytyczne w zakresie zawieszenia.

„Zawieszenie to zabawny temat. Być może pewnego dnia powinniśmy z tym skończyć i zastosować rozwiązanie popularne w samochodach drogowych, a więc aktywne zawieszenie, ponieważ przynajmniej zamknęłoby to całą tę debatę”- powiedział Boullier cytowany przez portal motorsport.com.

„Obecnie wszystko sprowadza się do interpretacji regulaminu. Wtedy możesz naciskać na zastosowanie jednej koncepcji, której interpretacja może bardzo różnić się od innej” – zaznaczył.

„To właśnie stara się zrobić Ferrari. Próbują przepchnąć swoją opinię lub interpretację, aby uzyskać akceptację ze strony FIA. Znajdujemy się w samym centrum sporu i prawdę mówiąc w sprawie tej kontaktowała się z nami większość zespołów. Ferrari ma inną interpretację tego, co można zrobić i stara się przepchnąć swoją opinię, co w oczywisty sposób nie zadowala kilku innych teamów” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.05.2017  Green: Trzy poziomy są prawdopodobnie limitem rozwoju T-wingów
27.05.2017  Wolff: Lewis stał się prawdziwym graczem zespołowym
25.05.2017  Horner: W F1 musi być miejsce dla niezależnego dostawcy silników
19.05.2017  Steiner chwali podejście sędziów do incydentów z GP Hiszpanii
11.05.2017  Brawn: F1 mogłaby wprowadzić otwarte kontrole techniczne
Tagi:
Przepisy
Boullier E.
F1 ogólnie
Ferrari
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mariusz0608, 14.02.2017 23:21[!]
Niemoc i miotanie się Ferrari jest żenujące.
Żenujący jest sposób ich działania. To niegodne dla tej stajni.
Zachowują się niemal jak w ostatnich konwulsjach przed zejściem.
Kur*a, ale się stoczyli...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca