F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.05.2017

Informacja Pirelli po treningach przed GP Monako

GP Monako: wypowiedzi po treningach (10)

GP Monako: Vettel uzyskał najlepszy czas w drugim treningu

Pirelli ujawniło mieszanki ogumienia dostępne na GP Węgier

Horner: W F1 musi być miejsce dla niezależnego dostawcy silników

GP Monako: Hamilton dyktuje tempo w pierwszym treningu

Vettel: Ferrari ma szansę na zwycięstwo w GP Monako

Grosjean: Nowy krawężnik w szykanie za basenem wygląda jak rampa

Hamilton: Tegoroczny bolid Mercedesa jest trudny w prowadzeniu

24.05.2017

Button: Udział w testach w Bahrajnie byłby bezużyteczny

Sauber wprowadza w Monako duże poprawki do bolidu C36

McLaren nie chce wykluczać żadnego scenariusza w związku z Hondą

GP Monako: W szykanie za basenem zamontowano wysokie krawężniki

Newey: Monako nie jest dla Red Bulla tak dużą szansą jak w sezonie 2016

De la Rosa: Button musi szybko dostosować się do nowego bolidu

Brown: Start w Indy 500 poprawił zaangażowanie Alonso w F1

Abiteboul: Red Bull myli się w ocenie rozwoju silnika Renault

23.05.2017

Newey: "Komitetowa" struktura Red Bulla okazała się nieefektywna

Kubica przetestuje na Monzy prototyp LMP2 SMP Racing

Massa: Lowe pomógł zjednoczyć Williamsa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Pirelli spodziewa się ciekawszych manewrów wyprzedzania w sezonie 2017

Zdaniem Paula Hembery, nowe opony pozwolą kierowcom na jazdę na limicie.
Mateusz Szymkiewicz, 15 lutego 2017, wyświetlenia: 582<< | lista | T- | T+ | >>


Zdaniem przedstawicieli Pirelli, nowe przepisy na sezon 2017 pozwolą kierowcom wykonywać bardziej widowiskowe manewry wyprzedzania.

W tym roku bolidy Formuły 1 będą dysponowały większym dociskiem, a także szerszymi oponami Pirelli. Mimo to wiele osób uważa, że zmiany te będą miały zły wpływ na widowisko, ponieważ droga hamowania stanie się dużo krótsza i zawodnicy będą mieli mniej okazji na wykonanie manewru wyprzedzania.

Z tymi deklaracjami nie zgadza się jednak dyrektor wyścigowy Pirelli, Mario Isola, który uważa, że manewry zyskają w tym roku na jakości. „Logika podpowiada, że będzie mniej wyprzedzania, lecz stanie się ono teraz prawdziwe. Nie będzie już kilkugodzinnych dyskusji na temat tego czy manewr był sztuczny. Poza tym show to nie tylko wyprzedzanie” – powiedział Włoch.

Z kolei Paul Hembery uważa, że charakterystyka szerszych opon pozwoli zawodnikom na jazdę na limicie. „Spodziewam się, że zobaczymy mniejszą liczbę pit stopów. Bolidy będą szybsze, kierowcy znajdą się na limicie, będą popełniać błędy i w ten sposób będą przebiegać manewry wyprzedzania. Tak to powinno wyglądać. Znów będziemy mieli prawdziwe mistrzostwa świata. Wyścigi staną się bardziej przejrzyste oraz łatwiejsze do zrozumienia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.05.2017  Informacja Pirelli po treningach przed GP Monako
25.05.2017  Pirelli ujawniło mieszanki ogumienia dostępne na GP Węgier
22.05.2017  Informacja Pirelli przed GP Monako
22.05.2017  Pirelli planuje wprowadzenie bardziej miękkich mieszanek w sezonie 2018
18.05.2017  Pirelli rezygnuje z użycia twardej mieszanki na Silverstone
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca