F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.06.2018

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Abiteboul: Renault prawie spełniło oczekiwania na pierwszą połowę sezonu

Leclerc: Przejście z F2 do Formuły 1 było trudniejsze niż sądziłem

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

15.06.2018

Williams nie porzuci rozwoju tegorocznego bolidu

Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault

Stefano Domenicali chwali zmiany wprowadzane w Formule 1

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Rosji

Toyota #8 wyruszy z pole position do 24h wyścigu Le Mans

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Pirelli spodziewa się ciekawszych manewrów wyprzedzania w sezonie 2017

Zdaniem Paula Hembery, nowe opony pozwolą kierowcom na jazdę na limicie.
Mateusz Szymkiewicz, 15 lutego 2017, wyświetlenia: 644<< | lista | T- | T+ | >>


Zdaniem przedstawicieli Pirelli, nowe przepisy na sezon 2017 pozwolą kierowcom wykonywać bardziej widowiskowe manewry wyprzedzania.

W tym roku bolidy Formuły 1 będą dysponowały większym dociskiem, a także szerszymi oponami Pirelli. Mimo to wiele osób uważa, że zmiany te będą miały zły wpływ na widowisko, ponieważ droga hamowania stanie się dużo krótsza i zawodnicy będą mieli mniej okazji na wykonanie manewru wyprzedzania.

Z tymi deklaracjami nie zgadza się jednak dyrektor wyścigowy Pirelli, Mario Isola, który uważa, że manewry zyskają w tym roku na jakości. „Logika podpowiada, że będzie mniej wyprzedzania, lecz stanie się ono teraz prawdziwe. Nie będzie już kilkugodzinnych dyskusji na temat tego czy manewr był sztuczny. Poza tym show to nie tylko wyprzedzanie” – powiedział Włoch.

Z kolei Paul Hembery uważa, że charakterystyka szerszych opon pozwoli zawodnikom na jazdę na limicie. „Spodziewam się, że zobaczymy mniejszą liczbę pit stopów. Bolidy będą szybsze, kierowcy znajdą się na limicie, będą popełniać błędy i w ten sposób będą przebiegać manewry wyprzedzania. Tak to powinno wyglądać. Znów będziemy mieli prawdziwe mistrzostwa świata. Wyścigi staną się bardziej przejrzyste oraz łatwiejsze do zrozumienia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.06.2018  Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii
15.06.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Rosji
13.06.2018  Hankook przystąpi do przetargu na dostawcę opon w Formule 1?
12.06.2018  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Francji
04.06.2018  Niskoprofilowe opony mogą pojawić się w F1 w sezonie 2021
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca