F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.04.2018

Vettel: Wyciągnąłem wnioski z incydentu w Baku

Ericsson: Sauber walczy teraz z Williamsem

Palmer: Aston Martin może stanowić alternatywę dla Ferrari

Stroll: Mogłem wygrać w Baku, gdybym lepiej bronił się przed Ricciardo

25.04.2018

Symonds: Największym problemem Mercedesa jest zarządzanie oponami

Renault przygotowuje poprawki silnika na GP Hiszpanii

FIA zezwoli zespołom na montowanie lusterek na systemie halo

Marca: FIA zainteresowała się bolidem Ferrari

24.04.2018

Magnussen: Zwiększenie limitu paliwa nie daje gwarancji ostrego ścigania

Horner: Red Bull może wybrać dostawcę silników na sezon 2019

Horner: Ricciardo powinien podjąć decyzję przed letnią przerwą

Hamilton chce związać się z Mercedesem długoterminową umową

FIA rozważa zmiany mające poprawić bezpieczeństwo podczas pit stopów

23.04.2018

John Booth odszedł z Toro Rosso

Leclerc: Ericsson zasługuje na większy szacunek

Williams próbuje wyeliminować problemy z układem chłodzenia bolidu

Berger: Porsche rozważa wejście do F1 od 2021 roku

Verstappen: Red Bull może mieć problemy na długich prostych

22.04.2018

Key: Toro Rosso korzysta z doświadczenia Hartley'a z WEC

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Pirelli spodziewa się ciekawszych manewrów wyprzedzania w sezonie 2017

Zdaniem Paula Hembery, nowe opony pozwolą kierowcom na jazdę na limicie.
Mateusz Szymkiewicz, 15 lutego 2017, wyświetlenia: 640<< | lista | T- | T+ | >>


Zdaniem przedstawicieli Pirelli, nowe przepisy na sezon 2017 pozwolą kierowcom wykonywać bardziej widowiskowe manewry wyprzedzania.

W tym roku bolidy Formuły 1 będą dysponowały większym dociskiem, a także szerszymi oponami Pirelli. Mimo to wiele osób uważa, że zmiany te będą miały zły wpływ na widowisko, ponieważ droga hamowania stanie się dużo krótsza i zawodnicy będą mieli mniej okazji na wykonanie manewru wyprzedzania.

Z tymi deklaracjami nie zgadza się jednak dyrektor wyścigowy Pirelli, Mario Isola, który uważa, że manewry zyskają w tym roku na jakości. „Logika podpowiada, że będzie mniej wyprzedzania, lecz stanie się ono teraz prawdziwe. Nie będzie już kilkugodzinnych dyskusji na temat tego czy manewr był sztuczny. Poza tym show to nie tylko wyprzedzanie” – powiedział Włoch.

Z kolei Paul Hembery uważa, że charakterystyka szerszych opon pozwoli zawodnikom na jazdę na limicie. „Spodziewam się, że zobaczymy mniejszą liczbę pit stopów. Bolidy będą szybsze, kierowcy znajdą się na limicie, będą popełniać błędy i w ten sposób będą przebiegać manewry wyprzedzania. Tak to powinno wyglądać. Znów będziemy mieli prawdziwe mistrzostwa świata. Wyścigi staną się bardziej przejrzyste oraz łatwiejsze do zrozumienia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji
19.04.2018  Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli
18.04.2018  Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu
15.04.2018  GP Chin: opony użyte w wyścigu
08.04.2018  GP Bahrajnu: opony użyte w wyścigu
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca