F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso

McLaren dementuje plotki o opuszczeniu GP Singapuru przez Alonso

Penteado: Kubica nie miał problemów z prowadzeniem aktualnego bolidu

Horner: Formułą E jest szansą dla F1 na powrót do tradycyjnych silników

Brown: McLaren chce zatrzymać Alonso i Vandoorne'a

Porsche nie wyklucza zaangażowania się w Formułę 1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

King: Prowadziłem rozmowy w sprawie posady w Manorze

Brytyjczyk zdradził, że upadek ekipy utrudnił mu finalizację planów na sezon 2017.
Mateusz Szymkiewicz, 15 lutego 2017, wyświetlenia: 693<< | lista | T- | T+ | >>


Jordan King ujawnił, że prowadził rozmowy z ekipą Manor w sprawie posady na sezon 2017.

Reprezentantami stajni z Banbury w poprzednich mistrzostwach byli Esteban Ocon oraz Pascal Wehrlein, lecz pierwszy z nich otrzymał angaż w Force India, natomiast drugi zdecydował się przejść do Saubera. W ten sposób pojawiły się dwie wolne posady i do walki o jedną z nich włączył się kierowca rozwojowy, Jordan King. Mimo to Manor ze względu na problemy finansowe trafił pod kontrolę administratora, natomiast pod koniec stycznia potwierdzono wycofanie go z Formuły 1.

„Wydaje mi się, że przesadziłbym mówiąc, że byłem bliski podpisania umowy, lecz miałem za sobą konkretne rozmowy z zarządem” – powiedział Jordan King, który sezon 2017 spędzi w serii GP2 z ekipą MP Motorsport. „Manor był moim celem, lecz niestety do tego nie dojdzie. Z tego powodu potwierdzenie moich planów w GP2 opóźniło się. Kolejny sezon w tej serii nie był moim priorytetem, była nim Formuła 1. Mimo to ich decyzja o przejściu pod kontrolę administratora była dla mnie jak przycisk «reset»”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.06.2017  Chińczycy zainteresowani utworzeniem zespołu Formuły 1?
06.04.2017  Tombazis: Manor miał potencjał, by powalczyć o mocne wyniki
10.03.2017  Ocon zasmucony upadkiem Manor Racing
01.03.2017  Manor wycofał zgłoszenie do startu w mistrzostwach F1
20.02.2017  Hellmund: Byłem bliski przejęcia Manora
Tagi:
Manor

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca