F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.10.2017

Lowe: Williams pomaga Kubicy w określeniu szans powrotu do F1

Horner: Nowa umowa pozwoli pozbyć się plotek na temat Verstappena

Raikkonen: Nie obchodzi mnie krytyka mojej jazdy w sezonie 2017

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP USA

GP Stanów Zjednoczonych: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

Magnussen został ukarany za spowalnianie Pereza w Q1 (akt.)

GP USA: wyniki kwalifikacji

Hamilton pokonuje rywali w kwalifikacjach na torze w Austin

21.10.2017

Lewis Hamilton z najlepszym czasem przed czasówką w Austin

Massa: Odejdę z F1, jeśli Williams nie przedłuży ze mną umowy

Nowy bolid McLarena zostanie pomalowany w barwy papaya orange?

Od 2018 roku Formuła 1 wejdzie we współpracę z Netflixem?

Bottas: Nie mogę być zadowolony z ostatnich wyników

Maurizio Arrivabene straci stanowisko szefa Scuderii Ferrari?

Od trzeciego treningu Vettel będzie korzystał z nowego podwozia

Informacja Pirelli po treningach przed GP USA

GP Stanów Zjednoczonych: wypowiedzi po treningach (10)

20.10.2017

Hamilton z rekordem toru w drugim treningu

Williams został ukarany grzywną 10 tysięcy euro w zawieszeniu

Hamilton najszybszy w pierwszym treningu przed GP USA

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Sauber zaprezentował model C36

Malowanie tegorocznej konstrukcji nawiązuje do 25. rocznicy debiutu zespołu w Formule 1.
Mateusz Szymkiewicz, 20 lutego 2017, wyświetlenia: 7833<< | lista | T- | T+ | >>

Zespół Sauber oficjalnie zaprezentował swoją najnowszą konstrukcję oznaczoną kodem C36.

Stajnia z Hinwil świętuje w tym roku dwudziestą piątą rocznicę debiutu w Formule 1 i związku z tym zdecydowała się na specjalne malowanie. Tak jak w dwóch poprzednich latach, dominującą barwą na bolidzie jest niebieski, natomiast sekcje boczne i tylne skrzydło są pokryte białą farbą. Nowością są złote wstawki, które przebiegają wzdłuż bolidu.

Konstrukcja wyróżnia się projektem wlotu powietrza nad głową kierowcy, który został podzielony na dwie części. Innym elementem rzucającym się w oczy jest „płetwa rekina”, stosowana po raz ostatni w Formule 1 w sezonie 2010. Z kolei sam bolid będzie w tym roku napędzany starszą specyfikacją jednostki napędowej Ferrari, co było świadomą decyzją Saubera. Ekipa po fatalnych mistrzostwach w 2016 roku chciała jak najszybciej rozpocząć projektowanie nowego modelu i postanowiła nie czekać na dane od Ferrari odnośnie budowy nowego pakietu.

Sauber przed sezonem 2017 przeszedł wiele zmian i do najważniejszych należy pojawienie się nowego właściciela – Longbow Finance. Spółka po przejęciu kontroli nad zespołem latem 2016 roku zdołała opanować kryzys finansowy i odbudować pion sportowy, który wzmocnił m.in. Jorg Zander, pełniący funkcję dyrektora technicznego. Inną ważną zmianą jest zatrudnienie Pascala Wehrleina, który będzie w tym roku zespołowym partnerem Marcusa Ericssona.

Model C36 zadebiutuje na torze wyścigowym 27 lutego podczas pierwszej sesji testowej na Circuit de Catalunya. Wszystko wskazuje na to, że z inżynierami Saubera będzie wówczas współpracował Antonio Giovinazzi, który zastąpi Pascala Wehrleina mającego problemy zdrowotne.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.10.2017  Wehrlein: Chciałbym poznać swoją przyszłość przed GP Abu Zabi
30.09.2017  Leclerc celuje w posadę w Ferrari na sezon 2019
26.09.2017  Vasseur: Ericsson może odejść z Saubera po sezonie 2017
21.09.2017  Leclerc poprowadzi bolid Saubera podczas czterech piątkowych treningów
16.09.2017  Ericsson zostanie ukarany cofnięciem o pięć pozycji na starcie GP Singapuru
Tagi:
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
slipstream, 20.02.2017 19:31[!]
A w wyścigach długodystansowych płetwę stosują regularnie od kilku lat. Ot, płetwy zniknęły bo przy podniesionym tylnym skrzydle nie dawały za wiele, teraz gdy obniżono tylny płat powrócono do tego.
kykec, 20.02.2017 19:43[!]
Taki czysty bolid, z małą ilością napisów i sponsorskich naklejek dużo lepiej się prezentuje moim zdaniem ;)
gnt3c, 20.02.2017 23:39[!]
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca