F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Sauber zaprezentował model C36

Malowanie tegorocznej konstrukcji nawiązuje do 25. rocznicy debiutu zespołu w Formule 1.
Mateusz Szymkiewicz, 20 lutego 2017, wyświetlenia: 7889<< | lista | T- | T+ | >>

Zespół Sauber oficjalnie zaprezentował swoją najnowszą konstrukcję oznaczoną kodem C36.

Stajnia z Hinwil świętuje w tym roku dwudziestą piątą rocznicę debiutu w Formule 1 i związku z tym zdecydowała się na specjalne malowanie. Tak jak w dwóch poprzednich latach, dominującą barwą na bolidzie jest niebieski, natomiast sekcje boczne i tylne skrzydło są pokryte białą farbą. Nowością są złote wstawki, które przebiegają wzdłuż bolidu.

Konstrukcja wyróżnia się projektem wlotu powietrza nad głową kierowcy, który został podzielony na dwie części. Innym elementem rzucającym się w oczy jest „płetwa rekina”, stosowana po raz ostatni w Formule 1 w sezonie 2010. Z kolei sam bolid będzie w tym roku napędzany starszą specyfikacją jednostki napędowej Ferrari, co było świadomą decyzją Saubera. Ekipa po fatalnych mistrzostwach w 2016 roku chciała jak najszybciej rozpocząć projektowanie nowego modelu i postanowiła nie czekać na dane od Ferrari odnośnie budowy nowego pakietu.

Sauber przed sezonem 2017 przeszedł wiele zmian i do najważniejszych należy pojawienie się nowego właściciela – Longbow Finance. Spółka po przejęciu kontroli nad zespołem latem 2016 roku zdołała opanować kryzys finansowy i odbudować pion sportowy, który wzmocnił m.in. Jorg Zander, pełniący funkcję dyrektora technicznego. Inną ważną zmianą jest zatrudnienie Pascala Wehrleina, który będzie w tym roku zespołowym partnerem Marcusa Ericssona.

Model C36 zadebiutuje na torze wyścigowym 27 lutego podczas pierwszej sesji testowej na Circuit de Catalunya. Wszystko wskazuje na to, że z inżynierami Saubera będzie wówczas współpracował Antonio Giovinazzi, który zastąpi Pascala Wehrleina mającego problemy zdrowotne.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.12.2017  Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018
07.12.2017  Marchionne: Giovinazzi otrzyma w przyszłości szansę startów w F1
06.12.2017  Leclerc: Utrzymanie w tajemnicy umowy z Sauberem było trudne
05.12.2017  Ericsson: Ostatnie tygodnie były nerwowe
04.12.2017  Marchionne: Groźby odejścia Ferrari z F1 są poważne
Tagi:
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
slipstream, 20.02.2017 19:31[!]
A w wyścigach długodystansowych płetwę stosują regularnie od kilku lat. Ot, płetwy zniknęły bo przy podniesionym tylnym skrzydle nie dawały za wiele, teraz gdy obniżono tylny płat powrócono do tego.
kykec, 20.02.2017 19:43[!]
Taki czysty bolid, z małą ilością napisów i sponsorskich naklejek dużo lepiej się prezentuje moim zdaniem ;)
gnt3c, 20.02.2017 23:39[!]
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca