F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.06.2018

Russell wygrał główny wyścig F2 na Paul Ricard

Hamilton i Vettel chwalą Leclerca za ósme pole startowe do GP Francji

GP Francji: wyniki kwalifikacji

Hamilton najszybszy w kwalifikacjach do Grand Prix Francji

Force India ukarane grzywną za incydent z odpadnięciem koła

Hubert wygrał pierwszy wyścig GP3 we Francji

Bottas na czele mokrego trzeciego treningu przed GP Francji

Kierowcy F1 domagają się usunięcia szykany z prostej Mistral

Hamilton bliski podpisania nowej umowy z Mercedesem

Ricciardo: Przed podjęciem decyzji porozmawiam z Hondą

Hartley wystartuje z końca stawki do Grand Prix Francji

22.06.2018

Mercedes nie korzystał jeszcze z maksymalnych osiągów nowego silnika

Horner: Red Bull nie będzie narzucał Hondzie żadnych ograniczeń

Mercedes potwierdził wprowadzenie nowej specyfikacji silnika

Vettel: Nie mamy problemów z bolidem

Hamilton najszybszy również w drugim treningu przed GP Francji

Ericsson nie przystąpi do drugiego treningu we Francji

Hamilton najszybszy w pierwszym treningu do Grand Prix Francji

Verstappen: Honda nie daje powodów do niepokoju

Whiting odpiera krytykę nawierzchni toru Paul Ricard

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Sauber zaprezentował model C36

Malowanie tegorocznej konstrukcji nawiązuje do 25. rocznicy debiutu zespołu w Formule 1.
Mateusz Szymkiewicz, 20 lutego 2017, wyświetlenia: 7987<< | lista | T- | T+ | >>

Zespół Sauber oficjalnie zaprezentował swoją najnowszą konstrukcję oznaczoną kodem C36.

Stajnia z Hinwil świętuje w tym roku dwudziestą piątą rocznicę debiutu w Formule 1 i związku z tym zdecydowała się na specjalne malowanie. Tak jak w dwóch poprzednich latach, dominującą barwą na bolidzie jest niebieski, natomiast sekcje boczne i tylne skrzydło są pokryte białą farbą. Nowością są złote wstawki, które przebiegają wzdłuż bolidu.

Konstrukcja wyróżnia się projektem wlotu powietrza nad głową kierowcy, który został podzielony na dwie części. Innym elementem rzucającym się w oczy jest „płetwa rekina”, stosowana po raz ostatni w Formule 1 w sezonie 2010. Z kolei sam bolid będzie w tym roku napędzany starszą specyfikacją jednostki napędowej Ferrari, co było świadomą decyzją Saubera. Ekipa po fatalnych mistrzostwach w 2016 roku chciała jak najszybciej rozpocząć projektowanie nowego modelu i postanowiła nie czekać na dane od Ferrari odnośnie budowy nowego pakietu.

Sauber przed sezonem 2017 przeszedł wiele zmian i do najważniejszych należy pojawienie się nowego właściciela – Longbow Finance. Spółka po przejęciu kontroli nad zespołem latem 2016 roku zdołała opanować kryzys finansowy i odbudować pion sportowy, który wzmocnił m.in. Jorg Zander, pełniący funkcję dyrektora technicznego. Inną ważną zmianą jest zatrudnienie Pascala Wehrleina, który będzie w tym roku zespołowym partnerem Marcusa Ericssona.

Model C36 zadebiutuje na torze wyścigowym 27 lutego podczas pierwszej sesji testowej na Circuit de Catalunya. Wszystko wskazuje na to, że z inżynierami Saubera będzie wówczas współpracował Antonio Giovinazzi, który zastąpi Pascala Wehrleina mającego problemy zdrowotne.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.06.2018  Ericsson nie przystąpi do drugiego treningu we Francji
05.06.2018  Islero Investments nowym właścicielem Saubera
28.05.2018  Simone Resta zostanie nowym dyrektorem technicznym Saubera
09.05.2018  Calderon nie wyklucza, że otrzyma szansę sprawdzenia bolidu F1
02.05.2018  Jorg Zander podjął decyzję o odejściu z Saubera
Tagi:
Sauber

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
slipstream, 20.02.2017 19:31[!]
A w wyścigach długodystansowych płetwę stosują regularnie od kilku lat. Ot, płetwy zniknęły bo przy podniesionym tylnym skrzydle nie dawały za wiele, teraz gdy obniżono tylny płat powrócono do tego.
kykec, 20.02.2017 19:43[!]
Taki czysty bolid, z małą ilością napisów i sponsorskich naklejek dużo lepiej się prezentuje moim zdaniem ;)
gnt3c, 20.02.2017 23:39[!]
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca