F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018

Hamilton: Vettel był w tym roku pod ekstremalną presją

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Red Bull Racing przedstawił bolid RB13

Stajnia z Milton Keynes jest wymieniana w gronie faworytów do walki o tegoroczne tytuły.
Nataniel Piórkowski, 26 lutego 2017, wyświetlenia: 6950<< | lista | T- | T+ | >>

Red Bull Racing zaprezentował bolid RB13, którym w tym sezonie w mistrzostwach świata Formuły 1 będą walczyć Daniel Ricciardo oraz Max Verstappen.

Wzorem lat ubiegłych austriacki team zdecydował się przedstawić swą najnowszą konstrukcję za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej oraz portali społecznościowych.

Bolid odznacza się dość prostym wyglądem i podobnie jak ma to miejsce w przypadku Mercedesa, Ferrari czy McLarena, RB13 dysponuje smukło wyprofilowanymi powierzchniami bocznymi. Eksperci sugerują jednak, iż większość dodatków aerodynamicznych, szczególnie w przednich partiach, pojawi się w samochodzie dopiero podczas nadchodzących zimowych testów. Inżynierowie stajni z Milton Keynes zdecydowali się na skorzystanie z budzącej skrajne emocje płetwy rekina i zastosowali znany z ubiegłorocznego samochodu wydłużony nos, przy czym dostrzec w nim można otwór. Malowanie utrzymane jest w odcieniu matowego granatu, z kontrastującymi emblematami Red Bulla.

Ze względu na charakter zmian w przepisach i zwiększenie nacisku na rozwój aerodynamiczny, team Dietricha Mateschitza jest wymieniany jako jeden z najpoważniejszych kandydatów do walki o mistrzowskie tytuły. W rozmowach publikowanych jeszcze przed prezentacją RB13, kierownictwo zespołu nie ukrywało zadowolenia z danych uzyskiwanych w procesie przygotowań bolidu do debiutu na torze i zwracało uwagę, iż w przeszłości dobrze radziło sobie z rewolucjami technicznymi.

„W sezonie 2016 wszystko obracało się wokół budowania potencjału, a teraz w zespole panuje prawdziwy optymizm. Jeśli będziemy tylko dysponować nieco bardziej konkurencyjnym silnikiem i podwoziem... Mamy nadzieję, że nasz nowy samochód będzie wystarczająco dobry, by zapewnić naszym kierowcom możliwość prowadzenia wyrównanej walki z Mercedesem” – powiedział Christian Horner.

„Sezon 2017 to czysta kartka papieru. Nikt nie wie, jak wygląda forma konkurencyjnych ekip. W poprzednich latach dobrze radziliśmy sobie ze zmianami w przepisach, ale zdajemy sobie sprawę, iż nie ma żadnej gwarancji, że w tym roku będzie podobnie. Faworytem nadal pozostaje Mercedes, ale jeśli zmniejszymy naszą stratę i będziemy wywierać na nich większą presję, będzie to z korzyścią dla całego sportu” – dodał Brytyjczyk, odnosząc się do wyzwań związanych z nadchodzącą kampanią.


Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.12.2017  Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018
05.12.2017  Hamilton: Chcę zakończyć karierę w F1 jako kierowca Mercedesa
30.11.2017  Honda podjęła się współpracy z Red Bull Technology
28.11.2017  Ricciardo: Nie zamierzam spieszyć się z decyzją w sprawie nowej umowy
26.11.2017  Ricciardo: Red Bull wyciągnie wnioski z tegorocznych niepowodzeń
Tagi:
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
michal132, 26.02.2017 13:18[!]
yyy serio jakiś goły ten bolid
Pavlos Le Paul, 26.02.2017 13:20[!]
Spodziewałem się jakiś fajerwerków, nie widzę tej agresywności, chyba że ukryli coś przed nami, ale na pewno dziura w nosie będzie pewnie dokładnie analizowana.
Carolius, 26.02.2017 14:18[!]
Czekam na więcej zdjęć, bo póki co nie wiele widać. Na pierwszy rzut oka to tak jak koledzy wyżej napisali, szału nie ma. Zobaczymy jak będzie z wynikami i jak wygląda na większej ilości zdjęć. Samochód nie jest brzydki, jednak przypomina taką prostą konstrukcję. W sumie samochód Brawna też wyglądem szału nie robił, a był bardzo dobrym samochodem.
Magnuson_22, 26.02.2017 14:40[!]
ee czego mozna bylo sie spodziewac
Mavic1982, 26.02.2017 15:24[!]
W sumie polaczenie pletwy z T-wing i dziura w noise nic wiecej nie widac
Kamikadze2000, 26.02.2017 16:58[!]
Trzymam kciuki by była to mistrzowska konstrukcja ! :))

A czy było widać np. efekt "pompowanego zawieszenia"? Newey wie, co robi... i to, co daje przewagę, jest skrzętnie schowane :)
piro, 26.02.2017 17:08[!]
Znając RB to "dziura" może mieć za zadanie odwrócenie uwagi od reszty bolidu. Chociaż patrząc na bolidy takie jak FI czy MCL może faktycznie chcą zrobić coś ze strugą powietrza. Wydaje się to trochę dziwne ponieważ zazwyczaj nie przeprowadza się go wprost na kokon lecz pod podłogę lub w stronę sekcji bocznych.
ICEman, 26.02.2017 17:43[!]
Wygląda jak poprzedni bolid z doklejona płetwą
L00Kass, 26.02.2017 18:14[!]
Genialne, lucky/unlucky 4some1 :)
Ciekawe czy jakie ma zawiecho. Dajcie jakies foty.
mich909090, 26.02.2017 18:58[!]
Z Ferrari powalczą ale z Mercedesem, który ma silnik z innej planety i aero również jak RBR na poziomie NASA będzie bardzo ciężko...
Yurek, 26.02.2017 22:20[!]
Kiedy powiększycie zdjęcie 34235 razy (ale dokładnie tyle, ani mniej, ani więcej), to na tylnym spojlerze nad literą "e" w napisie "Red Bull" widać mały element wielkości 3 pikometrów. Jest on umieszczony za bardzo w lewo o 0,00000000000002 m, przez co Red Bull straci średnio 0,5 sekundy na okrążeniu.
No i oczywiście airbox jest za szeroki.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca