F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2017

Ferrari ogłosiło datę prezentacji bolidu na sezon 2018

Rotenberg: Pracujemy nad zapewnieniem Sirotkinowi umowy z Williamsem

Ferrari nie wprowadzi większych zmian kadrowych przed sezonem 2018

Mercedes bliski przekroczenia bariery 1000 koni mechanicznych

Ecclestone krytykuje Liberty Media i Ferrari

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Haas F1 Team zaprezentował konstrukcję VF-17

Grafitowo-czerwony bolid ujrzał światło dzienne w przeddzień startu zimowych testów.
Nataniel Piórkowski, 26 lutego 2017, wyświetlenia: 4179<< | lista | T- | T+ | >>

W niedzielę po południu Haas F1 Team oficjalnie przedstawił konstrukcję VF-17, za której sterami zasiądą w tym roku Romain Grosjean i Kevin Magnussen.

Po niezwykle udanym debiucie w Formule 1 w sezonie 2016, team z Kannapolis pragnie kontynuować pozytywny trend i z większą regularnością walczyć o punktowane pozycje z rywalami ze środka stawki.

Jeszcze przed zakończeniem ubiegłorocznej kampanii team poinformował o zakończeniu współpracy z Estebanem Gutierrezem, którego miejsce zajął Kevin Magnussen. Duńczyk będzie współpracował z Romainem Grosjeanem. W sezonie 2016 Francuz zdobył dla stajni z Kannapolis 29 punktów, pozwalając jej tym samym na zakończenie mistrzostw konstruktorów na solidnym ósmym miejscu.

VF-17, skonstruowany przy współpracy z Dallarą, przykuwa uwagę rozbudowanym przednim skrzydłem z wydłużonym zakończeniem nosa oraz licznymi owiewkami odpowiadającymi za zarządzanie przepływem powietrza. Korzystając z możliwości, jaką oferują zmodyfikowane przepisy techniczne zespół rozwinął obszar deflektorów oraz zastosował tak zwaną płetwę rekina.

Charakterystycznym elementem bolidu jest bardzo wąska tylna sekcja prowadząca do niskiego i dynamicznie wyprofilowanego tylnego spojlera. W tym sezonie zespół zdecydował się na zmianę malowania, zastępując kolor srebrny ciemnym grafitem, zestawionym z czerwienią.

„Drugi rok w Formule 1 ma swoje plusy i minusy. Tym razem nie musimy się już troszczyć o zgranie całej ekipy. Nie musimy się martwić o zapewnienie ciężarówek do transportu lub całej towarzyszącej nam infrastruktury. Z całą pewnością minusem jest to, że tym razem nie mieliśmy już tak dużo czasu na przygotowania” – powiedział dwa tygodnie temu twórca i właściciel zespołu, Gene Haas.

„W dodatku doszło do bardzo znaczących zmian w przepisach, więc naturalnie zależało nam na możliwie jak najlepszym wykorzystaniu dostępnych zasobów. Mamy jednak silniejsze relacje z wieloma dostawcami, co na pewno ułatwia pracę. Panuje tu zasada dawaj i bierz: spodziewam się, że nowy sezon będzie równie dużym wyzwaniem co ubiegłoroczny, ale dzięki wiedzy jaką już dysponujemy powinniśmy zaprezentować się z lepszej strony” – zaznaczył amerykański biznesmen.



Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.12.2017  Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych
07.12.2017  Marchionne oferuje Haasowi sponsoring tytularny Maserati?
05.12.2017  Steiner: Ferrari chciało umieścić Giovinazziego w Haasie
22.11.2017  Grosjean: Haas dokonał w tym roku bardzo solidnych postępów
14.11.2017  Magnussen nie zwraca uwagi na plotki łączące Giovinazziego z Haasem
Tagi:
Haas

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
pablonzo, 26.02.2017 15:10[!]
Nos bardzo podobny do Ferrari.
Genialnie pomalowana płetwa rekina!
enstone, 26.02.2017 15:43[!]
Płetwa rekina sprytnie pomalowana - niby jest, ale jak gdyby jej nie było widać.
rosomeister, 26.02.2017 15:51[!]
"- Chcemy bolidu który będzie można łatwo dostrzec. Wszystkie te srebrne i szare maszyny po pewnym czasie stają się podobne - stwierdził Haas."

No proszę, a jednak. :D
L00Kass, 26.02.2017 18:18[!]
Bardzo wąski rozstaw kół tylnej osi, podobnie jak McLaren a w odróżnieniu do Ferrari.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca