F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Scuderia Toro Rosso odsłoniła bolid STR12

W tym roku włoski zespół zdecydował się na zastosowanie zupełnie nowego malowania.
Nataniel Piórkowski, 26 lutego 2017, wyświetlenia: 6401<< | lista | T- | T+ | >>

Scuderia Toro Rosso jako ostatni zespół z tegorocznej stawki Formuły 1 zaprezentowała swój bolid na nadchodzący sezon.

STR12 ujrzało światło dzienne przed garażem zespołu na Circuit de Barcelona-Catalunya, na którym w poniedziałek rozpoczną się zimowe testy. W ceremonii wzięli udział kierowcy: Carlos Sainz i Daniił Kwiat oraz personel zarządzający, w tym szef teamu Franz Tost oraz dyrektor techniczny James Key.

Zgodnie z plotkami po ponad dekadzie używania kolorów zbliżonych do głównej ekipy Dietricha Mateschitza, Toro Rosso zastosowało zupełnie nowy, niebiesko-srebrno-czerwony schemat kolorystyczny, nawiązujący do napoju Red Bull Cola. STR12, napędzany jednostką napędowa Renault, dysponuje powszechnie stosowaną w tym roku płetwą rekina a także tradycyjnym zakończeniem nosa.

„To olbrzymia zmiana” – skomentował nowe przepisy James Key. „Jeśli chodzi o nadwozie, zawieszenie i opony, jest to największa zmiana jakiej doświadczyłem w Formule 1 od blisko dziewiętnastu lat. Na płaszczyźnie podwozia dokonała się prawdziwa rewolucja. Nie widzieliśmy czegoś przez dwie ostatnie dekady. W tym roku doszło do poważniejszych modyfikacji niż w sezonie 2009. To ekscytujący czas”.

„Rozpoczęliśmy prace nad projektem na sezon 2017 we wrześniu 2015 roku. Od tego czasu minęło ponad czternaście miesięcy. Kiedy startowaliśmy z pierwszymi działaniami nie mieliśmy nawet jeszcze przed sobą regulaminów w ostatecznym kształcie. Ze względu na skalę zmian wiedzieliśmy jednak, że im wcześniej zabierzemy się do pracy, tym lepiej” – tłumaczył w trakcie zimowej przerwy brytyjski inżynier.

Bolid zadebiutował na torze w ubiegłym tygodniu, w trakcie dnia filmowego na torze Misano. Sesja nie poszła po myśli włoskiego zespołu, który został zmuszony do przerwania jazd ze względu na poważną awarię wchodzącego w skład zespołu napędowego systemu odzyskiwania energii.

Toro Rosso potwierdziło także rozkład jazdy kierowców na najbliższe dwa dni zimowych testów. W poniedziałek za kierownicą STR12 zasiądzie Carlos Sainz, a we wtorek okazję do sprawdzenia nowego auta otrzyma Daniił Kwiat.



Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.09.2018  Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019
19.09.2018  Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?
17.09.2018  Pascal Wehrlein dołączy do Toro Rosso w sezonie 2019?
15.09.2018  Powrót Kwiata do Toro Rosso zostanie potwierdzony podczas GP Rosji?
14.09.2018  Horner: Buemi raczej nie wróci do F1 z Toro Rosso
Tagi:
Toro Rosso

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
michal132, 26.02.2017 18:10[!]
łoo prezentuje się przebojowo :D ale przednie opony wyszły wielkie balony
Magnuson_22, 26.02.2017 18:11[!]
łosz ty
Pavlos Le Paul, 26.02.2017 18:17[!]
Nie zawiedli. Ładny nosek, ładna płetwa i ładne malowanie. Zdecydowanie na plus, w mojej osobistej czołówce w kat. wygląd.
Fate, 26.02.2017 18:34[!]
Dla mnie najładniejszy samochód ostatnich lat.
pawel92setter, 26.02.2017 19:03[!]
Wizualnie najładniejszy bolid od sezonu 2008.
ICEman, 26.02.2017 19:05[!]
Jak Suber, ale ładny
kibic sribic, 26.02.2017 19:47[!]
Wygląda na to, że się wyłamię, bo mi się to malowanie nie podoba. Wolałbym coś podobnego do zeszłorocznych barw.
kuczar, 26.02.2017 20:30[!]
te kolory... wygląda jak puszka red bulla na kółkach :) ale ładnie
Aeromis, 26.02.2017 20:35[!]
@pawel92setter
Zdecydowanie tak. Rozświetlili też tego ponuraka na którego ciężko było patrzeć, a który przez te lata moim skromnym zdaniem wyglądał jak antyreklama napoju.

Z boku w świetle reflektorów wygląda zdecydowanie najlepiej.
piro, 26.02.2017 22:38[!]
Największy plus to taki że nie będzie się już mylił z RB podczas kolizji :D A tak na serio to dziwne rozwiązanie nosa. Cały zabudowany z małym wlotem powietrza. Całość wygląda na strasznie prostą jak gdyby została wymyślona na szybko aby tylko działało bez żadnych innowacji. Trochę rozczarowujące zważywszy że projekt podobno rozpoczęli w 2015.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca