F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

09.12.2017

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie F1 za sezon 2017

08.12.2017

Jean Todt pozostanie prezesem FIA do 2021 roku

Prost: Klienckie zespoły mogą pokonać Renault w sezonie 2018

Aldo Costa nie jest zainteresowany powrotem do Ferrari

Vettel: Formuła E nie jest przyszłością wyścigów

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Villeneuve pod wrażeniem nowych bolidów F1

Kanadyjczyk liczy, że ostatnie zmiany w przepisach przywrócą sportowi dawną magię.
Nataniel Piórkowski, 10 marca 2017, wyświetlenia: 1122<< | lista | T- | T+ | >>


Mistrz świata z 1997 roku – Jacques Villeneuve nie ukrywa, że jest pod dużym wrażeniem tego, jak prezentują się nowe bolidy Formuły 1.

W ostatnich latach Kanadyjczyk regularnie krytykował przepisy techniczne serii Grand Prix, punktując absurdy związane z oszczędzaniem paliwa czy ogumienia. 45-latek nie krył także rozczarowania tym, jak wolne stały się bolidy królowej sportów motorowych. Po wizycie na torze w Barcelonie Villeneuve bardzo pozytywnie wypowiada się jednak o konstrukcjach nowej generacji.

„Po tym co zobaczyłem do tej pory, myślę, że jest po prostu niesamowicie. Po pierwsze bolidy prezentują się doskonale. W końcu są duże, wyglądają na prawdziwe konstrukcje Formuły 1, są takie, jak być powinny. Zadziwia mnie także praca wykonywana przez ogumienie” – wyliczał Kanadyjczyk.

„Wcześniej kierowcy nie mogli pozwolić sobie na dłuższą walkę na torze, na częste atakowanie rywali, ale teraz można dostrzec, że w końcu są w stanie jeździć bardziej agresywnie, nie myśląc zbyt wiele o tym, jak wpływa to na ogumienie. To oznacza mniej pit stopów – nie zadowoli to co prawda wszystkich kibiców, ale sprawi, że sport stanie się bardziej zrozumiały” – kontynuował.

„Kierowcy mogą atakować zakręty z większymi prędkościami nie niszcząc przy tym ogumienia. To powinno zadziałać na korzyść najlepszych zawodników w stawce” – podkreślił.

Villeneuve pozytywnie ocenia fakt, iż po zmianach w przepisach jazda bolidami F1 stała się większym wyzwaniem fizycznym. „Już teraz możecie zobaczyć problemy, jakie mają nowi kierowcy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.11.2017  Villeneuve: Stroll musi poprawić swoją formę
13.11.2017  Villeneuve: Bottas zaliczył zawstydzający występ w GP Brazylii
25.09.2017  Villeneuve: Toro Rosso może zapłacić za decyzję o współpracy z Hondą
20.09.2017  Villeneuve: To Vettel ponosi winę za kolizję ze startu GP Singapuru
20.07.2017  Williams zabronił Villeneuve'owi wstępu do swojego motorhome'u?
Tagi:
Villeneuve J.
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ICEman, 10.03.2017 16:59[!]
F1 zatoczyła wielkie koło od 1997, to było ostatni raz kiedy bolidy były szerokie i miały opony typu slick, musiało minąć wiele lat aby powrócic do szerokości bolidów własnie z tamtych czasów. od sezony 98 jakiś diabeł cały czas coś zmieniał i ulepszał, jak widać nie potrzebnie F1 odeszła od swojego DNA
marios76, 11.03.2017 08:41[!]
@ICEman na przestrzeni lat z cygar, potem gokartow z monstrualnymi silnikami zaczęto tworzyć autobusy, i to nawet z plugiem śnieżnym :) Faktycznie nie patrząc na jeden bolid czy zespol- ale na ogół, mamy najfajniejsze bolidy od około20 lat! :)
Oby było fajne widowisko...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca