F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

FIA planuje wprowadzenie standardowych skrzyń biegów do F1

TVP jest zainteresowane nabyciem sublicencji na transmisje z F1

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Hembery: Wszyscy plotkują o chęci sprzedania przez Liberty praw do F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Horner: Zakazanie innowacyjnych zawieszeń nie wpłynęło na formę RBR

Brytyjczyk pozytywnie ocenia potencjał swojego zespołu u progu nowego sezonu.
Nataniel Piórkowski, 28 marca 2017, wyświetlenia: 1123<< | lista | T- | T+ | >>


Red Bull nie uważa, że jego kiepska forma zaprezentowana w Grand Prix Australii była wynikiem konieczności rezygnacji ze stosowania systemu zawieszenia budzącego podejrzenia FIA.

w ubiegły weekend Daniel Ricciardo oraz Max Verstappen nie byli w stanie nawiązać walki z kierowcami Mercedesa i Ferrari. Problemy z ustawieniami i niedobór mocy sprawiły, że różnica w czasach okrążeń występująca pomiędzy konstrukcją RB13 a liderami stawki była szacowana na około pół sekundy.

Szef zespołu z Milton Keynes – Christian Horner uważa, że deficytowi temu winne są w równej mierze niedociągnięcia na płaszczyźnie podwozia i silnika. Brytyjczyk zaznaczył także, iż dyrektywa techniczna dotycząca stosowania innowacyjnego systemu zawieszenia, wydana przez FIA w trakcie zimowych testów, miała jakikolwiek wpływ na słaby początek sezonu w wykonaniu jego zespołu.

Zapytany o domysły wiążące spadek formy Red Bulla z koniecznością rezygnacji ze stosowania mocno już rozwiniętego systemu zawieszenia, Horner odparł: „Nie uważam, aby tak było. System zawieszenia, jaki został uznany za niezgodny z przepisami, był obszarem, który rozwijaliśmy w trakcie zimowych przygotowań. Jeśli jednak mam być zupełnie szczery, nawet gdybyśmy mieli możliwość z niego skorzystać, nie znalazłby on miejsca w naszym bolidzie ze względu na wagę. W rzeczywistości korzystamy z rozwiązania, jakiego używaliśmy przed rokiem”.

Horner podkreśla, że nie jest zaniepokojony ogólną dyspozycją Red Bulla. „Mercedes nie był wcale tak daleko. Sądzę, że różnica wynosiła około pół sekundy. Forma Ferrari robiła wrażenie. Prawdopodobnie to oni dysponowali tutaj najszybszym bolidem. Z całą pewnością dysponujemy trzecią najszybszą konstrukcją w stawce. Musimy znaleźć pół sekundy, by wmieszać się w walkę z bolidami znajdującymi się przed nami. Max naciskał na Kimiego przez cały wyścig, ale nie mieliśmy tempa Vettela czy Hamiltona”.

„To wciąż początki. Regulacje są w dalszym ciągu bardzo niedojrzałe. Wybraliśmy pracę wokół innej koncepcji. Uważam, że drzemie w niej dobry potencjał rozwojowy. Z weekendu w Australii możemy wyciągnąć wiele pozytywnych wniosków, szczególnie, że nie jest to tor, na którym szczególnie dobrze radziliśmy sobie w ostatnich latach. Sądzę, że jesteśmy w stanie budować na tym większy potencjał ”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.02.2019  Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi
18.02.2019  Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy
18.02.2019  Red Bull zaprezentował wyścigowe malowanie RB15
14.02.2019  Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki
13.02.2019  Red Bull RB15 wyjechał na tor Silverstone
Tagi:
Red Bull
Horner C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca