F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2018

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciały wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Horner: Zakazanie innowacyjnych zawieszeń nie wpłynęło na formę RBR

Brytyjczyk pozytywnie ocenia potencjał swojego zespołu u progu nowego sezonu.
Nataniel Piórkowski, 28 marca 2017, wyświetlenia: 1105<< | lista | T- | T+ | >>


Red Bull nie uważa, że jego kiepska forma zaprezentowana w Grand Prix Australii była wynikiem konieczności rezygnacji ze stosowania systemu zawieszenia budzącego podejrzenia FIA.

w ubiegły weekend Daniel Ricciardo oraz Max Verstappen nie byli w stanie nawiązać walki z kierowcami Mercedesa i Ferrari. Problemy z ustawieniami i niedobór mocy sprawiły, że różnica w czasach okrążeń występująca pomiędzy konstrukcją RB13 a liderami stawki była szacowana na około pół sekundy.

Szef zespołu z Milton Keynes – Christian Horner uważa, że deficytowi temu winne są w równej mierze niedociągnięcia na płaszczyźnie podwozia i silnika. Brytyjczyk zaznaczył także, iż dyrektywa techniczna dotycząca stosowania innowacyjnego systemu zawieszenia, wydana przez FIA w trakcie zimowych testów, miała jakikolwiek wpływ na słaby początek sezonu w wykonaniu jego zespołu.

Zapytany o domysły wiążące spadek formy Red Bulla z koniecznością rezygnacji ze stosowania mocno już rozwiniętego systemu zawieszenia, Horner odparł: „Nie uważam, aby tak było. System zawieszenia, jaki został uznany za niezgodny z przepisami, był obszarem, który rozwijaliśmy w trakcie zimowych przygotowań. Jeśli jednak mam być zupełnie szczery, nawet gdybyśmy mieli możliwość z niego skorzystać, nie znalazłby on miejsca w naszym bolidzie ze względu na wagę. W rzeczywistości korzystamy z rozwiązania, jakiego używaliśmy przed rokiem”.

Horner podkreśla, że nie jest zaniepokojony ogólną dyspozycją Red Bulla. „Mercedes nie był wcale tak daleko. Sądzę, że różnica wynosiła około pół sekundy. Forma Ferrari robiła wrażenie. Prawdopodobnie to oni dysponowali tutaj najszybszym bolidem. Z całą pewnością dysponujemy trzecią najszybszą konstrukcją w stawce. Musimy znaleźć pół sekundy, by wmieszać się w walkę z bolidami znajdującymi się przed nami. Max naciskał na Kimiego przez cały wyścig, ale nie mieliśmy tempa Vettela czy Hamiltona”.

„To wciąż początki. Regulacje są w dalszym ciągu bardzo niedojrzałe. Wybraliśmy pracę wokół innej koncepcji. Uważam, że drzemie w niej dobry potencjał rozwojowy. Z weekendu w Australii możemy wyciągnąć wiele pozytywnych wniosków, szczególnie, że nie jest to tor, na którym szczególnie dobrze radziliśmy sobie w ostatnich latach. Sądzę, że jesteśmy w stanie budować na tym większy potencjał ”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.12.2018  Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa
12.12.2018  Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla
10.12.2018  Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu
10.12.2018  Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy
08.12.2018  Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1
Tagi:
Red Bull
Horner C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca