F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Marko: Renault wprowadzi pierwszy duży pakiet poprawek na GP Kanady

RBR liczy, że wraz z rozwojem silnika i podwozia będzie mógł nawiązać walkę z Ferrari i Mercedesem.
Nataniel Piórkowski, 29 marca 2017, wyświetlenia: 1920<< | lista | T- | T+ | >>


Red Bull Racing oczekuje, że będzie mógł skorzystać z pierwszego dużego pakietu poprawek jednostki napędowej Renault w trakcie czerwcowego Grand Prix Kanady.

Stajnia z Milton Keynes, zimą wymieniana jako jeden z kandydatów do walki o mistrzowskie tytuły, ma za sobą wymagający start sezonu w Melbourne. Max Verstappen ukończył kwalifikacje na piątym miejscu, ze stratą blisko 1,3s do pole position, a następnie dojechał do mety na tej samej lokacie, za bolidami Ferrari i Mercedesa. Strata Holendra do zwycięzcy, Sebastiana Vettela, wyniosła około 30 sekund.

Konsultant Red Bulla do spraw sportów motorowych – Helmut Marko, zdradził iż nadal oczekuje, że Renault wprowadzi pierwsze poprawki do swego silnika przed Grand Prix Hiszpanii. Na duży pakiet zmian konstrukcyjnych jednostki R.E.17 jego zespół będzie musiał jednak poczekać miesiąc dłużej.

„Tempo wyścigowe sprawia, że możemy myśleć pozytywnie, ale jest wiele do zrobienia, zarówno po naszej stronie jaki i Renault. Montreal będzie ich największym krokiem naprzód. Mniejszy pakiet jest planowany na Barcelonie, ale pierwszy znaczący progres powinien nadejść w Montrealu” – powiedział.

W obawie przed ewentualnym powtórzeniem się problemów z testów, Renault powróciło przed startem sezonu do korzystania z silnika-generatora energii kinetycznej (MGU-K) w specyfikacji z 2016 roku.

Zapytany o to, czy poprawki przygotowywane przez francuską firmę będą wystarczające, by zapewnić Red Bullowi możliwość walki z Ferrari i Mercedesem, Marko odparł: „Mamy taką nadzieję, jeśli uda nam się bardzo mocno poprawić nasze podwozie. Sądzą tak nasi inżynierowie i wynika to także z symulacji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.02.2019  McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya
21.02.2019  Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań
20.02.2019  Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy
19.02.2019  Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi
18.02.2019  Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy
Tagi:
Red Bull
Renault
Marko H.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 29.03.2017 18:43[!]
Ostatnimi czasy to chyba Marko został również konsultantem Renault - gdyż to on co chwila wypowiada się o poprawkach silnika, kiedy zostaną zastosowane i ile poprawią się na okr.
A sam zespół Renault siedzi cicho w tym temacie .....
Andryj Kapusta, 30.03.2017 02:02[!]
Red Bull tracący 1,3 sekundy na okrążeniu to masakra na miarę roku 2015.
Perez ograł oba Torro Rosso bolidem który jest przeciążony i ma dużo większe chłodnice. Pozatym Torro Rosso to jedno z najkrótszych nadowozi a FI jest zaraz po Merolu. Hulk w fabrycznym Renalut miał tak słabe tempo że jechał na 2 Pit Stopy gdy wszyscy jechali na 1 poza Kwiatem ale to wynikało z jakiś problemów.
gumek73, 30.03.2017 08:02[!]
Wydaje mi się, że głównym problemem Redbulla jest właśnie silnik, ale nie chcą powiedzieć tego wprost, przed obawą o zaostrzenia relacji z renault. I chyba ten zeszłoroczny ERS też o tym świadczy.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca