F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marko: Renault wprowadzi pierwszy duży pakiet poprawek na GP Kanady

RBR liczy, że wraz z rozwojem silnika i podwozia będzie mógł nawiązać walkę z Ferrari i Mercedesem.
Nataniel Piórkowski, 29 marca 2017, wyświetlenia: 1902<< | lista | T- | T+ | >>


Red Bull Racing oczekuje, że będzie mógł skorzystać z pierwszego dużego pakietu poprawek jednostki napędowej Renault w trakcie czerwcowego Grand Prix Kanady.

Stajnia z Milton Keynes, zimą wymieniana jako jeden z kandydatów do walki o mistrzowskie tytuły, ma za sobą wymagający start sezonu w Melbourne. Max Verstappen ukończył kwalifikacje na piątym miejscu, ze stratą blisko 1,3s do pole position, a następnie dojechał do mety na tej samej lokacie, za bolidami Ferrari i Mercedesa. Strata Holendra do zwycięzcy, Sebastiana Vettela, wyniosła około 30 sekund.

Konsultant Red Bulla do spraw sportów motorowych – Helmut Marko, zdradził iż nadal oczekuje, że Renault wprowadzi pierwsze poprawki do swego silnika przed Grand Prix Hiszpanii. Na duży pakiet zmian konstrukcyjnych jednostki R.E.17 jego zespół będzie musiał jednak poczekać miesiąc dłużej.

„Tempo wyścigowe sprawia, że możemy myśleć pozytywnie, ale jest wiele do zrobienia, zarówno po naszej stronie jaki i Renault. Montreal będzie ich największym krokiem naprzód. Mniejszy pakiet jest planowany na Barcelonie, ale pierwszy znaczący progres powinien nadejść w Montrealu” – powiedział.

W obawie przed ewentualnym powtórzeniem się problemów z testów, Renault powróciło przed startem sezonu do korzystania z silnika-generatora energii kinetycznej (MGU-K) w specyfikacji z 2016 roku.

Zapytany o to, czy poprawki przygotowywane przez francuską firmę będą wystarczające, by zapewnić Red Bullowi możliwość walki z Ferrari i Mercedesem, Marko odparł: „Mamy taką nadzieję, jeśli uda nam się bardzo mocno poprawić nasze podwozie. Sądzą tak nasi inżynierowie i wynika to także z symulacji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.12.2018  Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu
10.12.2018  Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy
08.12.2018  Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1
06.12.2018  Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1
05.12.2018  Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla
Tagi:
Red Bull
Renault
Marko H.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 29.03.2017 18:43[!]
Ostatnimi czasy to chyba Marko został również konsultantem Renault - gdyż to on co chwila wypowiada się o poprawkach silnika, kiedy zostaną zastosowane i ile poprawią się na okr.
A sam zespół Renault siedzi cicho w tym temacie .....
Andryj Kapusta, 30.03.2017 02:02[!]
Red Bull tracący 1,3 sekundy na okrążeniu to masakra na miarę roku 2015.
Perez ograł oba Torro Rosso bolidem który jest przeciążony i ma dużo większe chłodnice. Pozatym Torro Rosso to jedno z najkrótszych nadowozi a FI jest zaraz po Merolu. Hulk w fabrycznym Renalut miał tak słabe tempo że jechał na 2 Pit Stopy gdy wszyscy jechali na 1 poza Kwiatem ale to wynikało z jakiś problemów.
gumek73, 30.03.2017 08:02[!]
Wydaje mi się, że głównym problemem Redbulla jest właśnie silnik, ale nie chcą powiedzieć tego wprost, przed obawą o zaostrzenia relacji z renault. I chyba ten zeszłoroczny ERS też o tym świadczy.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca