F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ricciardo: Nadal nie wiemy skąd wynika nasza strata do czołówki

Australijczyk zasugerował, że RBR będzie musiał wprowadzić do bolidu poważne modyfikacje.
Nataniel Piórkowski, 15 kwietnia 2017, wyświetlenia: 852<< | lista | T- | T+ | >>


Daniel Ricciardo przyznaje, że Red Bull w dalszym ciągu nie zna powodów, decydują o kiepskiej konkurencyjności zespołu na tle osiągów prezentowanych przez Mercedesa i Ferrari.

Analizując wyniki kwalifikacji wyraźnie widać, iż Red Bull dysponuje obecnie ponad sekundową stratą do dwóch najszybszych zespołów. W Australii Max Verstappen stracił 1,2s do wyniku pole position Hamiltona, a w Chinach Daniel Ricciardo uzyskał czas gorszy o 1,3s.

„Nie walczymy o odrobienie trzech, czterech dziesiętnych części sekundy. Poszukujemy ponad sekundy. Nie znajduje się jej z dnia na dzień” – przekonywał Ricciardo. „Kiedy rozpoczynamy europejską część sezonu zawsze czujemy, że nasza forma ulega poprawie”.

„Bardzo chciałbym móc powiedzieć, że do weekendu w Barcelonie uda nam się zejść poniżej jednej sekundy i kontynuować odrabianie strat. Spodziewamy się być bliżej. Obecnie dystans nas dzielący jest zbyt duży, ale nie mamy remedium na nasze problemy. Nie możemy powiedzieć, że do tego lub tamtego wyścigu będziemy prezentować podobne tempo” – dodał.

Ricciardo nie chciał odpowiadać na bezpośrednie pytanie o to, czy dążąc do redukcji start Red Bull będzie musiał odejść od obecnej koncepcji projektu bolidu. Kierowca z Perth zaznaczył jednak, że poprawy konkurencyjności nie przyniosą drobne udoskonalenia aerodynamiczne.

Australijczyk przekonywał również, iż Red Bull nie może być już dłużej traktowany jako zespół, który dysponuje najmocniejszą konstrukcją na płaszczyźnie aero. „Adrian Newey to wielkie nazwisko, ale czołowe zespoły, Ferrari, Mercedes... Wszyscy mają dzisiaj mocne działy techniczne. Nasze możliwości rozwoju są naprawdę duże – sądzę, że poradziliśmy z tym sobie szczególnie dobrze w ubiegłym roku. Start mistrzostw z taką stratą nie jest jednak przewagą – to słabość. Niestety od czasu, gdy ścigam się dla tego teamu, zawsze musieliśmy odrabiać starty na początku sezonu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.01.2018  Newey: W swojej karierze otrzymałem trzy oferty dołączenia do Ferrari
30.12.2017  Grosjean: McLaren i Renault dokonają dużych postępów
27.12.2017  Wolff: Mercedes chciał dostarczać silniki McLarenowi
21.12.2017  Lauda: Red Bull przepłacił podpisując nową umowę z Verstappenem
16.12.2017  Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo
Tagi:
Red Bull
Ricciardo D.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca