F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

15.06.2018

Williams nie porzuci rozwoju tegorocznego bolidu

Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault

Stefano Domenicali chwali zmiany wprowadzane w Formule 1

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Rosji

Toyota #8 wyruszy z pole position do 24h wyścigu Le Mans

14.06.2018

Carey: Nowe wyścigi F1 w USA będą odbywały się na torach ulicznych

Marko: Verstappen uciszył krytyków

Mercedes potwierdzi we Francji podpisanie nowej umowy z Hamiltonem?

AMuS: Force India otrzymało pożyczkę od FOM

Villeneuve: Lauda nie powinien porównywać mego ojca do Maksa Verstappena

Ekipa Alonso z prowizorycznym pole position do wyścigu Le Mans

13.06.2018

Hankook przystąpi do przetargu na dostawcę opon w Formule 1?

Marko: Poprawki Hondy są warte 0,3 sekundy na okrążeniu

Perez: Problemy z wyprzedzaniem wynikają z Halo oraz opon Pirelli

McLaren otwarty na wypożyczenie Norrisa do innego zespołu

12.06.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Francji

Marko: Incydent z Kanady nie ma wpływu na przyszłość Hartleya

Zespoły F1 otrzymują nową wersję przepisów aero na sezon 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Boullier: Pozwolenie Alonso na start w Indy 500 to element szerszego planu

Francuz nie ukrywa, że zespół chce nakłonić Hiszpana do odnowienia kontraktu na starty w F1.
Nataniel Piórkowski, 17 kwietnia 2017, wyświetlenia: 2144<< | lista | T- | T+ | >>


Eric Boullier, przyznał, że decyzja o starcie Fernando Alonso jest elementem szerszego planu, ukierunkowanego na przekonanie Hiszpana do pozostania w McLarenie po zakończeniu bieżącego sezonu.

We środę stajnia z Woking ogłosiła, że Hiszpan będzie pierwszym pod ponad 20 lat aktywnym kierowcą Formuły 1, który stanie na starcie klasyku rozgrywanego na owalu w Indianapolis.

W mediach natychmiast pojawiły się komentarze o tym, iż ruch McLarena należy traktować jako element strategii przekonywania Alonso – podkreślającego chęć zdobycia potrójnej korony sportów motorowych – do przedłużenia kontraktu z McLarenem na kolejne lata.

Zapytany o to, czy start w Indy 500 ma pomóc w nakłonieniu Alonso do podpisania nowego kontraktu, dyrektor wyścigowy McLarena – Eric Boullier, odparł: „Czemu nie? Wszystkie zespoły mają swoje własne triki, gdy chodzi o negocjacje kontraktu”.

„Trzeba patrzeć na to w szerszej perspektywie. Po pierwsze w naszym bolidzie zasiądzie Jenson. Mam kolejnego mistrza świata, który jest w stanie wydobyć maksimum z tego samochodu. Mamy Stoffela, który naszym zdaniem jest jednym z najlepiej rokujących kierowców młodego pokolenia. On także będzie z nami w Monako. Wygrał tam wyścig GP2, więc wie, jak trzeba się tam ścigać”.

„Nie uważam, by decyzja o starcie Fernando w Indy 500 ograniczała nasze szanse. W szerszej perspektywie jest nawet ona bardziej pozytywna dla McLaren Honda. Z Hondą łącza nas bardzo mocne relacje i partnerstwo. Chcemy pokazać, że możemy być konkurencyjni. To część dawnego dziedzictwa McLarena – ściganie się i zwycięstwa odnoszone w Indy 500. Ameryka to także nasz najlepszy rynek – to dla nas kluczowy obszar pod względem komercyjnym i motoryzacyjnym. Ten projekt ma wiele pozytywnych aspektów i jest częścią budowania długoterminowej współpracy z Hondą i Alonso”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.06.2018  McLaren otwarty na wypożyczenie Norrisa do innego zespołu
10.06.2018  Vandoorne: Tempo McLarena w kwalifikacjach było dziwne
08.06.2018  Kierowcy Renault, McLarena i Red Bulla otrzymali nowe silniki
06.06.2018  Toro Rosso chciało pozyskać Lando Norrisa
04.06.2018  Toro Rosso rozważa wypożyczenie Lando Norrisa z McLarena?
Tagi:
McLaren
Alonso F.
Boullier E.
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sneer, 17.04.2017 10:40[!]
Desperado. Eric, nic poza dobrym bolidem z dobrym silnikiem nie przekona Alonso do zostania w Maku. Na razie zniszczyliście legendę.
krzychol2000, 17.04.2017 11:10[!]
Ja bym im radził, żeby w kolejnym sezonie Mclaren powrócił do silników Mercedesa, bo to co dzieje się w tym roku to jest po prostu harakiri. A Stoffel nawet nie wystartował w Bahrajnie. Alonso ma już dość i nie dziwię się mu, że chce wystartować w Indy 500. Ja już nie widzę nadziei na uratowanie tego sezonu. Sezon 2016 był tylko nadzieją, która szybko zgasła.
Gie, 17.04.2017 11:37[!]
Czy to ostentacyjne narzekanie prze radio to nie budowanie podwalin pod rozwiązanie umowy? Czy to Alonso z McL czy McL z Hondą? Jak to mawiał Borowczyk - w F1 nie ma umów których nie można by rozwiązać. :) Jeśli Alonso czy McL nie zdobędą do któregoś tam GP punktów to czy nie będą mogli rozwiązać umowy? Taki zapis chyba mógł się znaleźć w umowach? I pytanie, czy w trakcie sezonu można zmieniać dostawcę silników? Jest może taki zakaz? Czy np. McL mógłby skorzystać z zeszłorocznej jednostki Mercedesa? Chyba byliby mocniejsi niż z Hondą? :)
Masio, 17.04.2017 11:42[!]
Będę zaskoczony, jeżeli po tym sezonie Alonso nie opuści McLarena.
seb5, 17.04.2017 11:53[!]
Alonso znalazł się w kropce. Pewnie zechce odejść z McL ale tak naprawdę nie ma gdzie. Wątpię, że Mercedes czy Ferrari będzie go chciało mając w składnie odpowiednio Hamiltona i Vettela. Red Bull też raczej prędko nie planuje zmiany kierowców. Reszta to zespoły maksymalnie środka stawki, może Renault coś ruszy jako fabryczna ekipa, ale to tylko gdybanie. Szkoda gościa, bo licznik bije , a szczerze mówiąc perspektyw na mistrzostwo dla Fernando nie widzę w najbliższych latach nie widzę.
rno2, 18.04.2017 08:09[!]
@Gie
Zmiana dostawcy silnika w trakcie sezonu nie przejdzie. Potrzeba ogromnych pieniędzy, żeby przystosować bolidy do takiej zmiany.
Poza tym nie po to wzięli rozwód z Mercedesem, żeby do nich wracać. Skoro McLaren ma mistrzowskie aspiracje w perspektywie kolejnych lat, to tylko takie partnerstwo jak to z Hondą może im zagwarantować walkę o tytuły...
RY2N, 18.04.2017 08:48[!]
na przyszły rok (2018) powinni zrobić tak:
1. odkupić resztki Manora za funta od syndyka (o ile nie zakończono procesu likwidacji; alternatywnie jakikolwiek inny HRT, Super Aguri itp)
2. dać Manorowi za darmo swoje nadwozie i podwozie
3. wstawić zespól napędowy Hondy do Manora.
4. Zakupić zeszłoroczny zespół napędowy Merca lub Ferki i wstawić do McLarena
5. Wsadzić pay driverów do Manora żeby zarobić na zespół napędowy dla McLarena (+ dodatkowo pomoże 2x większa powierzchnia reklamowa tj. 4 bolidy zamiast 2).
6. Dopiero jak jednostka Hondy będzie sprawdzona i na poziomie przynajmniej Renault wstawić ją ponownie do McLarena (a Manor-Honda można wtedy sprzedać lub zostawić w zalezności czy będą się bilansować koszty z przychodami).

Pozwoli to Hondzie na dopracowanie przez kilka lat w spokoju i bez wstydu swojej jednostki napędowej (Japończycy niestety są b. słabi w wymyślaniu nowego, ale świetni w kopiowaniu i żmudnym rozwijaniu - potrzebują po prostu czasu).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca