F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2018

Zetsche: Ferrari i Mercedes maja zbieżne poglądy na temat przyszłości F1

Ford nie wyklucza zaangażowania się w Formułę 1

Todt: Omówimy kwestię weta Ferrari

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Boullier: Pozwolenie Alonso na start w Indy 500 to element szerszego planu

Francuz nie ukrywa, że zespół chce nakłonić Hiszpana do odnowienia kontraktu na starty w F1.
Nataniel Piórkowski, 17 kwietnia 2017, wyświetlenia: 2120<< | lista | T- | T+ | >>


Eric Boullier, przyznał, że decyzja o starcie Fernando Alonso jest elementem szerszego planu, ukierunkowanego na przekonanie Hiszpana do pozostania w McLarenie po zakończeniu bieżącego sezonu.

We środę stajnia z Woking ogłosiła, że Hiszpan będzie pierwszym pod ponad 20 lat aktywnym kierowcą Formuły 1, który stanie na starcie klasyku rozgrywanego na owalu w Indianapolis.

W mediach natychmiast pojawiły się komentarze o tym, iż ruch McLarena należy traktować jako element strategii przekonywania Alonso – podkreślającego chęć zdobycia potrójnej korony sportów motorowych – do przedłużenia kontraktu z McLarenem na kolejne lata.

Zapytany o to, czy start w Indy 500 ma pomóc w nakłonieniu Alonso do podpisania nowego kontraktu, dyrektor wyścigowy McLarena – Eric Boullier, odparł: „Czemu nie? Wszystkie zespoły mają swoje własne triki, gdy chodzi o negocjacje kontraktu”.

„Trzeba patrzeć na to w szerszej perspektywie. Po pierwsze w naszym bolidzie zasiądzie Jenson. Mam kolejnego mistrza świata, który jest w stanie wydobyć maksimum z tego samochodu. Mamy Stoffela, który naszym zdaniem jest jednym z najlepiej rokujących kierowców młodego pokolenia. On także będzie z nami w Monako. Wygrał tam wyścig GP2, więc wie, jak trzeba się tam ścigać”.

„Nie uważam, by decyzja o starcie Fernando w Indy 500 ograniczała nasze szanse. W szerszej perspektywie jest nawet ona bardziej pozytywna dla McLaren Honda. Z Hondą łącza nas bardzo mocne relacje i partnerstwo. Chcemy pokazać, że możemy być konkurencyjni. To część dawnego dziedzictwa McLarena – ściganie się i zwycięstwa odnoszone w Indy 500. Ameryka to także nasz najlepszy rynek – to dla nas kluczowy obszar pod względem komercyjnym i motoryzacyjnym. Ten projekt ma wiele pozytywnych aspektów i jest częścią budowania długoterminowej współpracy z Hondą i Alonso”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2018  Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum
18.01.2018  McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33
30.12.2017  Grosjean: McLaren i Renault dokonają dużych postępów
29.12.2017  Boullier: McLaren rozważa powrót do barw papaya orange
27.12.2017  Wolff: Mercedes chciał dostarczać silniki McLarenowi
Tagi:
McLaren
Alonso F.
Boullier E.
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sneer, 17.04.2017 10:40[!]
Desperado. Eric, nic poza dobrym bolidem z dobrym silnikiem nie przekona Alonso do zostania w Maku. Na razie zniszczyliście legendę.
krzychol2000, 17.04.2017 11:10[!]
Ja bym im radził, żeby w kolejnym sezonie Mclaren powrócił do silników Mercedesa, bo to co dzieje się w tym roku to jest po prostu harakiri. A Stoffel nawet nie wystartował w Bahrajnie. Alonso ma już dość i nie dziwię się mu, że chce wystartować w Indy 500. Ja już nie widzę nadziei na uratowanie tego sezonu. Sezon 2016 był tylko nadzieją, która szybko zgasła.
Gie, 17.04.2017 11:37[!]
Czy to ostentacyjne narzekanie prze radio to nie budowanie podwalin pod rozwiązanie umowy? Czy to Alonso z McL czy McL z Hondą? Jak to mawiał Borowczyk - w F1 nie ma umów których nie można by rozwiązać. :) Jeśli Alonso czy McL nie zdobędą do któregoś tam GP punktów to czy nie będą mogli rozwiązać umowy? Taki zapis chyba mógł się znaleźć w umowach? I pytanie, czy w trakcie sezonu można zmieniać dostawcę silników? Jest może taki zakaz? Czy np. McL mógłby skorzystać z zeszłorocznej jednostki Mercedesa? Chyba byliby mocniejsi niż z Hondą? :)
Masio, 17.04.2017 11:42[!]
Będę zaskoczony, jeżeli po tym sezonie Alonso nie opuści McLarena.
seb5, 17.04.2017 11:53[!]
Alonso znalazł się w kropce. Pewnie zechce odejść z McL ale tak naprawdę nie ma gdzie. Wątpię, że Mercedes czy Ferrari będzie go chciało mając w składnie odpowiednio Hamiltona i Vettela. Red Bull też raczej prędko nie planuje zmiany kierowców. Reszta to zespoły maksymalnie środka stawki, może Renault coś ruszy jako fabryczna ekipa, ale to tylko gdybanie. Szkoda gościa, bo licznik bije , a szczerze mówiąc perspektyw na mistrzostwo dla Fernando nie widzę w najbliższych latach nie widzę.
rno2, 18.04.2017 08:09[!]
@Gie
Zmiana dostawcy silnika w trakcie sezonu nie przejdzie. Potrzeba ogromnych pieniędzy, żeby przystosować bolidy do takiej zmiany.
Poza tym nie po to wzięli rozwód z Mercedesem, żeby do nich wracać. Skoro McLaren ma mistrzowskie aspiracje w perspektywie kolejnych lat, to tylko takie partnerstwo jak to z Hondą może im zagwarantować walkę o tytuły...
RY2N, 18.04.2017 08:48[!]
na przyszły rok (2018) powinni zrobić tak:
1. odkupić resztki Manora za funta od syndyka (o ile nie zakończono procesu likwidacji; alternatywnie jakikolwiek inny HRT, Super Aguri itp)
2. dać Manorowi za darmo swoje nadwozie i podwozie
3. wstawić zespól napędowy Hondy do Manora.
4. Zakupić zeszłoroczny zespół napędowy Merca lub Ferki i wstawić do McLarena
5. Wsadzić pay driverów do Manora żeby zarobić na zespół napędowy dla McLarena (+ dodatkowo pomoże 2x większa powierzchnia reklamowa tj. 4 bolidy zamiast 2).
6. Dopiero jak jednostka Hondy będzie sprawdzona i na poziomie przynajmniej Renault wstawić ją ponownie do McLarena (a Manor-Honda można wtedy sprzedać lub zostawić w zalezności czy będą się bilansować koszty z przychodami).

Pozwoli to Hondzie na dopracowanie przez kilka lat w spokoju i bez wstydu swojej jednostki napędowej (Japończycy niestety są b. słabi w wymyślaniu nowego, ale świetni w kopiowaniu i żmudnym rozwijaniu - potrzebują po prostu czasu).
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca