F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.05.2017

GP Monako: wypowiedzi po wyścigu (2)

GP Monako: najszybsze okrążenia wyścigu

Sebastian Vettel wygrywa Grand Prix Monako

GP Monako: wyniki wyścigu

W bolidzie Ericssona dokonano wymiany skrzyni biegów

Haas: Liberty powinno ostrożnie zmieniać model podziału nagród

Wolff: Mercedes ma problemy ze znalezieniem optymalnych ustawień bolidu

Button rozpocznie wyścig o GP Monako z alei serwisowej

MGU-H Hondy wytrzymuje tylko dwa wyścigi

Nyck de Vries odniósł pierwsze zwycięstwo w Formule 2

27.05.2017

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Monako

GP Monako: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

Kimi Raikkonen wygrywa szalone kwalifikacje przed GP Monako

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Vettel najszybszy przed kwalifikacjami w Monako

Button otrzyma karę cofnięcia o 15 pozycji na starcie GP Monako

Green: Trzy poziomy są prawdopodobnie limitem rozwoju T-wingów

Wolff: Lewis stał się prawdziwym graczem zespołowym

Isola: Ultramiękkie opony są w stanie wytrzymać cały dystans wyścigu

Rosberg nie tęskni za startami w Formule 1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Mercedes musi zagwarantować bezpieczeństwo konstrukcji T-winga

FIA sprawdzi modyfikacje wprowadzone przez zespół w celu wzmocnienia jego mocowania.
Nataniel Piórkowski, 15 kwietnia 2017, wyświetlenia: 1152<< | lista | T- | T+ | >>


Po incydencie z piątkowego treningu Międzynarodowa Federacja Samochodowa zażądała, aby Mercedes zapewnił, że stosowany przez niego T-wing jest całkowicie bezpieczną konstrukcją.

W tracie drugiego treningu przed Grand Prix Bahrajnu T-wing odpadł z bolidu Valtteriego Bottasa i doprowadził do uszkodzenia konstrukcji RB13, wykorzystywanej przez Maxa Verstappena z Red Bulla.

Biorąc pod uwagę, że był do drugi taki incydent Mercedesa w ciągu ostatniego tygodnia, FIA zobowiązała zespół do zapewnienia, że stosowane przez niego rozwiązanie nie budzi żadnych obaw o bezpieczeństwo.

Jeśli przed trzecim treningiem inżynierowie stajni z Brackley nie wzmocnią konstrukcji T-winga w sposób, który usatysfakcjonuje oficjeli organu zarządzającego, FIA poprosi Mercedesa o usunięcie go z bolidów.

Gdyby zespół sprzeciwił się tej decyzji – co w obecnej sytuacji jest bardzo mało prawdopodobnym scenariuszem – Międzynarodowa Federacja Samochodowa dysponuje prawem przekazania sprawy zespołowi sędziów sportowych, zgłaszając użycie przez zespół "niebezpiecznej konstrukcji".

W trakcie porannego badania technicznego bolid Lewisa Hamiltona trafił do garażu FIA bez T-winga. Nie oznacza to jednak, że Mercedes nie będzie korzystał z koncepcji w dalszej części wyścigowego weekendu.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.05.2017  W bolidzie Ericssona dokonano wymiany skrzyni biegów
27.05.2017  Button otrzyma karę cofnięcia o 15 pozycji na starcie GP Monako
19.05.2017  Steiner chwali podejście sędziów do incydentów z GP Hiszpanii
14.05.2017  Vandoorne został ukarany cofnięciem o 3 pozycje na starcie GP Monako
14.05.2017  Force India zostało ukarane grzywną 25 tysięcy euro w zawieszeniu
Tagi:
FIA
Mercedes

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca