F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Mercedes musi zagwarantować bezpieczeństwo konstrukcji T-winga

FIA sprawdzi modyfikacje wprowadzone przez zespół w celu wzmocnienia jego mocowania.
Nataniel Piórkowski, 15 kwietnia 2017, wyświetlenia: 1201<< | lista | T- | T+ | >>


Po incydencie z piątkowego treningu Międzynarodowa Federacja Samochodowa zażądała, aby Mercedes zapewnił, że stosowany przez niego T-wing jest całkowicie bezpieczną konstrukcją.

W tracie drugiego treningu przed Grand Prix Bahrajnu T-wing odpadł z bolidu Valtteriego Bottasa i doprowadził do uszkodzenia konstrukcji RB13, wykorzystywanej przez Maxa Verstappena z Red Bulla.

Biorąc pod uwagę, że był do drugi taki incydent Mercedesa w ciągu ostatniego tygodnia, FIA zobowiązała zespół do zapewnienia, że stosowane przez niego rozwiązanie nie budzi żadnych obaw o bezpieczeństwo.

Jeśli przed trzecim treningiem inżynierowie stajni z Brackley nie wzmocnią konstrukcji T-winga w sposób, który usatysfakcjonuje oficjeli organu zarządzającego, FIA poprosi Mercedesa o usunięcie go z bolidów.

Gdyby zespół sprzeciwił się tej decyzji – co w obecnej sytuacji jest bardzo mało prawdopodobnym scenariuszem – Międzynarodowa Federacja Samochodowa dysponuje prawem przekazania sprawy zespołowi sędziów sportowych, zgłaszając użycie przez zespół "niebezpiecznej konstrukcji".

W trakcie porannego badania technicznego bolid Lewisa Hamiltona trafił do garażu FIA bez T-winga. Nie oznacza to jednak, że Mercedes nie będzie korzystał z koncepcji w dalszej części wyścigowego weekendu.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.01.2018  Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant
16.01.2018  Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych
15.01.2018  Punkty karne (stan po sezonie 2017)
21.12.2017  Marchionne: W przyszłości możemy stworzyć alternatywną serię do F1
12.12.2017  Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska
Tagi:
FIA
Mercedes

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca