F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.05.2017

W bolidzie Ericssona dokonano wymiani skrzyni biegów

Haas: Liberty powinno ostrożnie zmieniać model podziału nagród

Wolff: Mercedes ma problemy ze znalezieniem optymalnych ustawień bolidu

Button rozpocznie wyścig o GP Monako z alei serwisowej

MGU-H Hondy wytrzymuje tylko dwa wyścigi

Nyck de Vries odniósł pierwsze zwycięstwo w Formule 2

27.05.2017

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Monako

GP Monako: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

Kimi Raikkonen wygrywa szalone kwalifikacje przed GP Monako

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Vettel najszybszy przed kwalifikacjami w Monako

Button otrzyma karę cofnięcia o 15 pozycji na starcie GP Monako

Green: Trzy poziomy są prawdopodobnie limitem rozwoju T-wingów

Wolff: Lewis stał się prawdziwym graczem zespołowym

Isola: Ultramiękkie opony są w stanie wytrzymać cały dystans wyścigu

Rosberg nie tęskni za startami w Formule 1

26.05.2017

Oliver Rowland wygrywa główny wyścig F2 w Monako

Indy 500: Castroneves najszybszy w ostatnim treningu

Fani coraz bardziej pozytywnie oceniają Formułę 1

Wolff: F1 powinna zniknąć z torów wyglądających jak sklepowe parkingi

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Bahrajnu

Wszyscy kierowcy poza Pascalem Wehrleinem z Saubera wykonali po dwa pit stopy.
Informacja prasowa, 16 kwietnia 2017, wyświetlenia: 599<< | lista | T- | T+ | >>


Sakhir, 16 kwietnia 2017 – Sebastian Vettel z Ferrari zwyciężył w Grand Prix Bahrajnu, stosując strategię dwóch pit stopów po starcie z drugiego rzędu. Wszyscy kierowcy poza Pascalem Wehrleinem z Saubera zmieniali opony po dwa razy, a jego zespołowy partner Marcus Ericsson jako jedyny rozpoczął wyścig na miękkiej mieszance. W ciepłych warunkach w niedzielny wieczór degradacja w przypadku obu rodzajów ogumienia była ograniczona, dzięki czemu kierowcy mogli mocno naciskać podczas każdego przejazdu.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Strategia była osią tego wyścigu, a wpływ na zmagania miała też neutralizacja w pierwszej fazie zawodów. W każdym przypadku najszybszą strategią w takich warunkach były dwa pit stopy, ale mieliśmy do czynienia z różnymi wariacjami tej strategii, w zależności od kolejności wykorzystania supermiękkiej i miękkiej mieszanki. Chłodniejsze w porównaniu z poprzednimi dniami warunki poskutkowały niższą degradacją supermiękkiego ogumienia oraz bardzo równą formą miękkich opon”.

NAJDŁUŻSZE PRZEJAZDY W WYŚCIGU
MIĘKKA – Wehrlein – 45
SUPERMIĘKKA – Ocon – 26

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Sebastian Vettel wygrał wyścig po jeździe na dwa pit stopy, zgodnie z przewidywaniami (zależnymi od degradacji supermiękkiej mieszanki). Poziom degradacji był średni, co zaowocowało teoretycznie najszybszą strategią w postaci dwóch pit stopów z dwoma przejazdami na supermiękkiej mieszance, po 19 okrążeń każdy, oraz przejazdem do mety na miękkich oponach (neutralizacja przyspieszyła pierwsze zjazdy większości kierowców, wykonane na 13. okrążeniu). Taką strategię zastosowali Vettel i Bottas, a zwycięzca wyścigu zjeżdżał na 10. i 33. okrążeniu

OPONY UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.05.2017  Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Monako
27.05.2017  Isola: Ultramiękkie opony są w stanie wytrzymać cały dystans wyścigu
25.05.2017  Informacja Pirelli po treningach przed GP Monako
25.05.2017  Pirelli ujawniło mieszanki ogumienia dostępne na GP Węgier
22.05.2017  Informacja Pirelli przed GP Monako
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca