F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.07.2017

Sauber rozwiązał umowę na dostawy jednostek Hondy

Alonso: Potrzebujemy bezproblemowego weekendu, aby walczyć o punkty

AMuS: Halo doprowadzi do podniesienia minimalnej masy bolidów F1

Lando Norris weźmie udział w testach na Hungaroringu

Ocon: Celem jest walka o podium, ale liczy się regularne punktowanie

Abiteboul: Kubica nie zastąpi Palmera przed końcem bieżącego sezonu

Kierowcy Toro Rosso podkreślają znaczenie czasówki na Hungaroringu

Mallya: Force India nadal celuje w doścignięcie Red Bulla

Pirelli zakończyło analizę opony Raikkonena z GP Wielkiej Brytanii

26.07.2017

Brown sceptycznie wypowiada się o szansach na organizację GP Londynu

Jos Verstappen: Max jest rozczarowany swoim tegorocznym sezonem

Ilmor poszukuje partnera do rozwoju silnika F1 na sezon 2021

Steiner: Hungaroring będzie dużym testem dla hamulców

Hasegawa: Charakterystyka Hungaroringu sprzyja McLarenowi

Informacja Pirelli przed GP Węgier

25.07.2017

Hulkenberg: Hungaroring to idealny tor do testów Kubicy

Zespoły nie skorzystały z oferty nabycia udziałów w Formule 1

Luca Ghiotto poprowadzi bolid Williamsa podczas testów na Węgrzech

Aston Martin bierze pod uwagę ewentualne zaangażowanie się w F1

Wolff: Mercedes wrócił do formy po kiepskim starcie sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Honda zdezorientowana powtarzającymi się problemami z MGU-H

Fernando Alonso nie krył frustracji po awarii, do jakiej doszło w trakcie sobotnich kwalifikacji.
Nataniel Piórkowski, 16 kwietnia 2017, wyświetlenia: 2175<< | lista | T- | T+ | >>


Honda ujawniła, że powtarzające się problemy z działaniem MGU-H nie pozwoliły Fernando Alonso na ukończenie sobotnich kwalifikacji do wyścigu o Grand Prix Bahrajnu.

Hiszpan wyszedł obronną ręką z rywalizacji w Q1, mając nadzieję na walkę o czternaste lub nawet trzynaste pole startowe, ale ze względu na awarię generatora odpowiadającego za odzyskiwanie energii termicznej zakończył czasówkę z piętnastą lokatą, nie przejeżdżając ani jednego szybkiego kółka w Q2.

Awaria MGU-H w bolidzie Alonso jest kolejnym tego rodzaju problemem McLarena w Bahrajnie. W piątek w samochodzie zespołowego partnera kierowcy z Oviedo – Stoffela Vandoorne'a, doszło do dwóch podobnych usterek. Nowa jednostka zepsuła się w trakcie porannego treningu, a zapasowa, która była używana w marcowym Grand Prix Australii, odmówiła posłuszeństwa podczas FP2.

„Nie znamy dokładnego powodu usterki, ale na pewno doszło do awarii mechanicznej generatora odpowiadającego za odzyskiwanie energii termicznej” – wyjaśniał Yusuke Hasegawa.

„Ten problem się nas trzyma. Tutaj doszło do niego trzy razy, co jest bardzo niefortunne. Wszystkie trzy generatory nie nadają się do użytku, więc musimy dokonać wymiany. Nie jesteśmy pewni, dlaczego właśnie tutaj psuły się aż trzy razy, ale podejrzewamy, że mają na to wpływ warunki, jakie panują na torze. Możliwe, że winne są temu bardzo wysokie temperatury” – dodał szef programu Hondy w F1.

Hasegawa wyraził przekonanie, że bolidy McLarena dojadą do mety niedzielnego wyścigu, bacząc na to, iż Alonso rozpocznie rywalizację z nowym MGU-H, a jednostka w MCL32 Vandoorne'a ma mały przebieg. Mimo słów Japończyka istnieje ryzyko, że w trakcie dzisiejszych zmagań pojawią się kolejne problemy w obszarze MGU-H, podobne do tych, zaobserwowanych w trakcie piątkowych i sobotnich sesji.

Poproszony o skomentowanie obecnych osiągów silnika Hondy, Alonso stwierdził, że ze względu na wysoką zawodność jednostki opisywanie jej możliwości mija się z celem. „Nie ma sensu, byśmy rozmawiali na temat właściwości jezdnych. Nie możemy ukończyć okrążenia lub przejechać kwalifikacji. Nie martwię się zbyt mocno o właściwości jezdne, gdy nie byłem w stanie dojechać do mety ani jednego tegorocznego wyścigu, a teraz nie ukończyłem kwalifikacji” – podkreślał dwukrotny mistrz świata.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.07.2017  Sauber rozwiązał umowę na dostawy jednostek Hondy
27.07.2017  Alonso: Potrzebujemy bezproblemowego weekendu, aby walczyć o punkty
26.07.2017  Hasegawa: Charakterystyka Hungaroringu sprzyja McLarenowi
24.07.2017  Vandoorne: GP Węgier będzie kolejną dobrą okazją do walki o punkty
23.07.2017  Cowell: Żaden koncern nie powinien lekceważyć możliwości Hondy
Tagi:
Honda
McLaren
Alonso F.
Hasegawa Y.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
SirKamil, 16.04.2017 13:19[!]
Mimo wszystko McLaren-Hondzie udało się dokonać czegoś ciekawego.
Pojechali w kwalifikacjach wolnie... niż rok wcześniej.

http://www.f1fana...e-slower-in-bahrain/
modlicha, 16.04.2017 13:37[!]
Zaczynam czuć zażenowanie wyjeżdżając moja Hondą z parkingu.
Wstyd pokazać się na mieście w aucie ze znaczkiem H.

:D
enstone, 16.04.2017 13:54[!]
@modlicha
Sprzedaj w cholerę i kup Mercedesa, a jak będziesz zmieniał olej to tylko Petronas Syntium ;).
Indy, 16.04.2017 14:03[!]
@enstone
Niech kupi Red Bulla i zegarek Tag Heuer. Dużo taniej wyjdzie a połączenie prawie tak dobre jak Mercedes czy Ferrari ;)
Sasilton, 16.04.2017 14:22[!]
Przegrzewa się. Dzisiaj będzie chłodniej, więc może dojadą.
marios76, 16.04.2017 14:40[!]
@krzychol2000 Co wyprawial? Sprecyzuj!
Gie, 16.04.2017 14:46[!]
Honda zachowuje się jakby robili pierwszy silnik w historii firmy.
michal_7, 16.04.2017 14:50[!]
@modlicha Napisz do Hondy. Może zgodzą się na "przebrandowanie" twojego silnika?
Satch, 16.04.2017 15:18[!]
@krzychol2000
Jaki niedobry ten Alonso, śmiał krytykować Ferrari za to, że nie dostarcza wystarczająco dobrego bolidu mimo największego budżetu w stawce (obecnie prawdopodobnie zbliżonego do Mercedesa)
modlicha, 16.04.2017 15:28[!]
Nie, no tak poważnie to mam poczciwego 2.0l V-TECa z lat 2005-2010 i to jest ostatni bastion bezawaryjności w obecnych latach - i na żadnego Merca bym Hondy nie zamienił - na prawdę nie rozumiem jak w F1 Honda mogła po 2 latach doświadczeń wypuścić coś takiego...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca