F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

15.06.2018

Williams nie porzuci rozwoju tegorocznego bolidu

Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault

Stefano Domenicali chwali zmiany wprowadzane w Formule 1

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Rosji

Toyota #8 wyruszy z pole position do 24h wyścigu Le Mans

14.06.2018

Carey: Nowe wyścigi F1 w USA będą odbywały się na torach ulicznych

Marko: Verstappen uciszył krytyków

Mercedes potwierdzi we Francji podpisanie nowej umowy z Hamiltonem?

AMuS: Force India otrzymało pożyczkę od FOM

Villeneuve: Lauda nie powinien porównywać mego ojca do Maksa Verstappena

Ekipa Alonso z prowizorycznym pole position do wyścigu Le Mans

13.06.2018

Hankook przystąpi do przetargu na dostawcę opon w Formule 1?

Marko: Poprawki Hondy są warte 0,3 sekundy na okrążeniu

Perez: Problemy z wyprzedzaniem wynikają z Halo oraz opon Pirelli

McLaren otwarty na wypożyczenie Norrisa do innego zespołu

12.06.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Francji

Marko: Incydent z Kanady nie ma wpływu na przyszłość Hartleya

Zespoły F1 otrzymują nową wersję przepisów aero na sezon 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Honda zdezorientowana powtarzającymi się problemami z MGU-H

Fernando Alonso nie krył frustracji po awarii, do jakiej doszło w trakcie sobotnich kwalifikacji.
Nataniel Piórkowski, 16 kwietnia 2017, wyświetlenia: 2892<< | lista | T- | T+ | >>


Honda ujawniła, że powtarzające się problemy z działaniem MGU-H nie pozwoliły Fernando Alonso na ukończenie sobotnich kwalifikacji do wyścigu o Grand Prix Bahrajnu.

Hiszpan wyszedł obronną ręką z rywalizacji w Q1, mając nadzieję na walkę o czternaste lub nawet trzynaste pole startowe, ale ze względu na awarię generatora odpowiadającego za odzyskiwanie energii termicznej zakończył czasówkę z piętnastą lokatą, nie przejeżdżając ani jednego szybkiego kółka w Q2.

Awaria MGU-H w bolidzie Alonso jest kolejnym tego rodzaju problemem McLarena w Bahrajnie. W piątek w samochodzie zespołowego partnera kierowcy z Oviedo – Stoffela Vandoorne'a, doszło do dwóch podobnych usterek. Nowa jednostka zepsuła się w trakcie porannego treningu, a zapasowa, która była używana w marcowym Grand Prix Australii, odmówiła posłuszeństwa podczas FP2.

„Nie znamy dokładnego powodu usterki, ale na pewno doszło do awarii mechanicznej generatora odpowiadającego za odzyskiwanie energii termicznej” – wyjaśniał Yusuke Hasegawa.

„Ten problem się nas trzyma. Tutaj doszło do niego trzy razy, co jest bardzo niefortunne. Wszystkie trzy generatory nie nadają się do użytku, więc musimy dokonać wymiany. Nie jesteśmy pewni, dlaczego właśnie tutaj psuły się aż trzy razy, ale podejrzewamy, że mają na to wpływ warunki, jakie panują na torze. Możliwe, że winne są temu bardzo wysokie temperatury” – dodał szef programu Hondy w F1.

Hasegawa wyraził przekonanie, że bolidy McLarena dojadą do mety niedzielnego wyścigu, bacząc na to, iż Alonso rozpocznie rywalizację z nowym MGU-H, a jednostka w MCL32 Vandoorne'a ma mały przebieg. Mimo słów Japończyka istnieje ryzyko, że w trakcie dzisiejszych zmagań pojawią się kolejne problemy w obszarze MGU-H, podobne do tych, zaobserwowanych w trakcie piątkowych i sobotnich sesji.

Poproszony o skomentowanie obecnych osiągów silnika Hondy, Alonso stwierdził, że ze względu na wysoką zawodność jednostki opisywanie jej możliwości mija się z celem. „Nie ma sensu, byśmy rozmawiali na temat właściwości jezdnych. Nie możemy ukończyć okrążenia lub przejechać kwalifikacji. Nie martwię się zbyt mocno o właściwości jezdne, gdy nie byłem w stanie dojechać do mety ani jednego tegorocznego wyścigu, a teraz nie ukończyłem kwalifikacji” – podkreślał dwukrotny mistrz świata.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.06.2018  Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault
13.06.2018  Marko: Poprawki Hondy są warte 0,3 sekundy na okrążeniu
09.06.2018  Red Bull chce wybrać dostawcę silników przed GP Austrii
06.06.2018  Honda ujawniła szczegóły modyfikacji jednostki napędowej
06.06.2018  Marc Marquez przetestował bolid F1 na Red Bull Ringu
Tagi:
Honda
McLaren
Alonso F.
Hasegawa Y.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
SirKamil, 16.04.2017 13:19[!]
Mimo wszystko McLaren-Hondzie udało się dokonać czegoś ciekawego.
Pojechali w kwalifikacjach wolnie... niż rok wcześniej.

http://www.f1fana...e-slower-in-bahrain/
modlicha, 16.04.2017 13:37[!]
Zaczynam czuć zażenowanie wyjeżdżając moja Hondą z parkingu.
Wstyd pokazać się na mieście w aucie ze znaczkiem H.

:D
enstone, 16.04.2017 13:54[!]
@modlicha
Sprzedaj w cholerę i kup Mercedesa, a jak będziesz zmieniał olej to tylko Petronas Syntium ;).
Indy, 16.04.2017 14:03[!]
@enstone
Niech kupi Red Bulla i zegarek Tag Heuer. Dużo taniej wyjdzie a połączenie prawie tak dobre jak Mercedes czy Ferrari ;)
Sasilton, 16.04.2017 14:22[!]
Przegrzewa się. Dzisiaj będzie chłodniej, więc może dojadą.
marios76, 16.04.2017 14:40[!]
@krzychol2000 Co wyprawial? Sprecyzuj!
Gie, 16.04.2017 14:46[!]
Honda zachowuje się jakby robili pierwszy silnik w historii firmy.
michal_7, 16.04.2017 14:50[!]
@modlicha Napisz do Hondy. Może zgodzą się na "przebrandowanie" twojego silnika?
Satch, 16.04.2017 15:18[!]
@krzychol2000
Jaki niedobry ten Alonso, śmiał krytykować Ferrari za to, że nie dostarcza wystarczająco dobrego bolidu mimo największego budżetu w stawce (obecnie prawdopodobnie zbliżonego do Mercedesa)
modlicha, 16.04.2017 15:28[!]
Nie, no tak poważnie to mam poczciwego 2.0l V-TECa z lat 2005-2010 i to jest ostatni bastion bezawaryjności w obecnych latach - i na żadnego Merca bym Hondy nie zamienił - na prawdę nie rozumiem jak w F1 Honda mogła po 2 latach doświadczeń wypuścić coś takiego...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca