F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2018

Zetsche: Ferrari i Mercedes maja zbieżne poglądy na temat przyszłości F1

Ford nie wyklucza zaangażowania się w Formułę 1

Todt: Omówimy kwestię weta Ferrari

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Renault zaprezentowało koncepcyjny bolid R.S. 2027

Zapraszamy do obejrzenia galerii przedstawiającej wizję konstrukcji F1 na sezon 2027.
Nataniel Piórkowski, 19 kwietnia 2017, wyświetlenia: 5207<< | lista | T- | T+ | >>


Renault zaprezentowało swoją koncepcję bolidu Formuły 1 na sezon 2027, podkreślając potrzebę położenia w sporcie większego nacisku na pokazanie pracy kierowców za kierownicą.

Francuski producent wykorzystał targi samochodowe w Szanghaju, by ujawnić światu R.S.2027 – ważącą 600 kilogramów konstrukcję z zamkniętym kokpitem, napędzaną jednostką napędową o mocy 1340 KM.

Koncepcja bolidu zakłada użycie napędu na cztery koła, z czterema kołami skrętnymi. Pojemność silnika spalinowego miałaby być względnie niewielka, ale jednocześnie używano by większych systemów baterii, generujących moc blisko pięć razy większą niż te, stosowane w serii Grand Prix na chwilę obecną.

Renault zaakcentowało, że w centrum widowiska musi znajdować się kierowca, producent chciałby dążyć do wprowadzenia przezroczystych kasków. W celu poprawy walorów estetycznych bolid R.S.2027 posiada system podświetlenia LED oraz ruchome części aerodynamiczne, jak na przykład aktywne skrzydła.

Renault proponuje także wprowadzenie modyfikacji w formacie weekendu Grand Prix: organizację jednego długiego wyścigu na dystansie 250 kilometrów oraz krótszego sprintu, określanego mianem "Final Sprint". Z koeli w piątek wieczorem miałby odbywać się wyścig rezerwowych i młodych kierowców zespołów F1.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2018  Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum
11.01.2018  Renault zaostrza procedury kontroli nowych części
08.01.2018  Newey: W swojej karierze otrzymałem trzy oferty dołączenia do Ferrari
05.01.2018  Renault: Zadaniem Budkowskiego będzie zbudowanie czołowej stajni F1
03.01.2018  AMuS: Mercedes osiągnie moc 1000 koni mechanicznych w 2019 roku
Tagi:
Renault
Galerie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Titheon, 19.04.2017 15:27[!]
Czekałem na tego newsa... Komentarz mój jest krótki, ale bardzo treściwy: ktoś się chyba za dużo nagrał w Trackmanię Nations :) Zobaczcie, jak wyglądały samochody w tej grze komputerowej i porównajcie to z tą "wizją" Renault - praktycznie identyczne.
---, 19.04.2017 15:30[!]
Miejmy nadzieję nikt nie wpadnie na pomysł by kiedykolwiek w przyszłości takiego brzydala wprowadzać.

A tak w ogóle to chyba niezłe zioła palą tam w Enstone.
mcracer1993, 19.04.2017 15:50[!]
Jeżeli to ma wyglądać za 10 lat to ja ogłoszę już oficjalnie i bez żadnej beki - Formuła 1 umarła śmiercią naturalną. Przykro mi bardzo ale to tym "prototypie" mam jak najgorsze zdanie.
michal_7, 19.04.2017 15:55[!]
Cytat :
producent chciałby dążyć do wprowadzenia przezroczystych kasków. W celu poprawy walorów estetycznych

I moje marzenia o posadzie kierowcy w F1 przepadły.
Falarek, 19.04.2017 16:41[!]
Śmiała ta wizja skoro porównując samochody sprzed nawet 20 lat z sezonu 1997 do obecnych to jakiejś kolosalnej różnicy nie ma. Wiadomo teraz jest bardziej rozbudowana aerodynamika cała masa deflektorów skrzydełek itp ale tak poza tym to nadal to samo. Jakby wprowadzili większe felgi plus do tego system HALO wtedy można by mówić o bardziej "kosmicznym" wyglądzie.
mr_bean2000, 19.04.2017 16:51[!]
Przesadnie, na siłę futurystyczny (jak wszystkie koncepty).
Sasilton, 19.04.2017 16:57[!]
Jak wyprzedzanie będzie tak proste jak 30 lat temu, to można wprowadzać sprinty.
borro, 19.04.2017 17:11[!]
Czyżby miała to być wymówka w stylu: Porzucamy rozwój bolidu RS17, skupiamy się na projekcie na sezon 2027 :-)
Aeromis, 19.04.2017 21:48[!]
A moim zdanie to bardzo ciekawy projekt, może nie na F1, ale na inną serie jak najbardziej. Bolidy napędzane elektrycznie mogłyby tak wyglądać.
Fate, 19.04.2017 22:37[!]
Wolałbym aby skupili się jednak na samochodzie na sezon 2017...
Aeromis, 19.04.2017 23:19[!]
@Fate
Nie sądzę aby taki mały projekcik pewnie w sporej części wcale nie przez inżynierów robiony był w stanie ich rozproszyć.Pewnie nie mniej czasu poświęcają każdego dnia na różnego rodzaju reklamy, wywiady ect., tym razem "zabawili" się po prostu inaczej.
Van_Helsing, 20.04.2017 01:27[!]
Cytat Titheon :
ktoś się chyba za dużo nagrał w Trackmanię Nations :)

Widzę, że nie tylko mnie się z Trackmanią skojarzyło. ;)
rno2, 20.04.2017 08:28[!]
Niech może się skupią póki co na rozwoju aktualnej jednostki napędowej, a nie myślą 10 lat naprzód.
Do roku 2027 Renault pewnie z 3 razy podejmie decyzję o odejściu z F1, potem o powrocie i tak w kółko...
ergie, 20.04.2017 13:07[!]
a mnie się podoba :) może odrobinę zbyt zachowawczy, ale jako wyjściowa może być ;)
marios76, 21.04.2017 06:42[!]
Czyli Renault widzi swoją szansę na mistrzostwo za 10 lat, pod warunkiem wprowadzenia silników pojemności malucha, a baterie, chyba właśniez aluminium i magnezu będą robić- bo większa ich moc i pojemność a masa...... Oczywiście kpię, coś się zmieni, ale jak aż tyle, to zniszczą F1.
A wystarczy na specjalnych poduszkach ,bolidy na prąd, puścić na odpowiednich szynach i mamy z głowy problem wypadków, zużycie opon, spalanie paliwa, wyprzedzanie poza torem itd.
Kto wie z czego powstaje największa ilość energii elektrycznej produkowanej obecnie ???
Drugie pytanie- czy to jest ekologiczne? ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca