F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.11.2017

Informacja Pirelli przed GP Abu Zabi

Grosjean: Haas dokonał w tym roku bardzo solidnych postępów

Bottas: Muszę udowodnić, że zasługuję na posadę w Mercedesie

Williams potwierdził skład kierowców na testy opon w Abu Zabi

21.11.2017

Ferrari bliskie przemianowania klienckich silników na Alfa Romeo

Autosport: Sirotkin dołączy do Kubicy podczas testów w Abu Zabi

FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017

Gene: Alonso może wygrać Le Mans w swoim debiucie

Hartley pozostaje spokojny o jednostki Hondy w sezonie 2018

Williams dementuje pogłoski o podpisaniu umowy z Kubicą na sezon 2018

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Renault zaprezentowało koncepcyjny bolid R.S. 2027

Zapraszamy do obejrzenia galerii przedstawiającej wizję konstrukcji F1 na sezon 2027.
Nataniel Piórkowski, 19 kwietnia 2017, wyświetlenia: 5178<< | lista | T- | T+ | >>


Renault zaprezentowało swoją koncepcję bolidu Formuły 1 na sezon 2027, podkreślając potrzebę położenia w sporcie większego nacisku na pokazanie pracy kierowców za kierownicą.

Francuski producent wykorzystał targi samochodowe w Szanghaju, by ujawnić światu R.S.2027 – ważącą 600 kilogramów konstrukcję z zamkniętym kokpitem, napędzaną jednostką napędową o mocy 1340 KM.

Koncepcja bolidu zakłada użycie napędu na cztery koła, z czterema kołami skrętnymi. Pojemność silnika spalinowego miałaby być względnie niewielka, ale jednocześnie używano by większych systemów baterii, generujących moc blisko pięć razy większą niż te, stosowane w serii Grand Prix na chwilę obecną.

Renault zaakcentowało, że w centrum widowiska musi znajdować się kierowca, producent chciałby dążyć do wprowadzenia przezroczystych kasków. W celu poprawy walorów estetycznych bolid R.S.2027 posiada system podświetlenia LED oraz ruchome części aerodynamiczne, jak na przykład aktywne skrzydła.

Renault proponuje także wprowadzenie modyfikacji w formacie weekendu Grand Prix: organizację jednego długiego wyścigu na dystansie 250 kilometrów oraz krótszego sprintu, określanego mianem "Final Sprint". Z koeli w piątek wieczorem miałby odbywać się wyścig rezerwowych i młodych kierowców zespołów F1.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.11.2017  Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena
14.11.2017  Verstappen: Renault nie ma już części zamiennych do swoich jednostek
13.11.2017  Alonso: Niska moc silnika Hondy powinna martwić Toro Rosso
11.11.2017  Marko: Mamy zaufanie do Renault
11.11.2017  Toro Rosso odpiera oskarżenia Renault w kwestii wykorzystywania silników
Tagi:
Renault
Galerie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Titheon, 19.04.2017 15:27[!]
Czekałem na tego newsa... Komentarz mój jest krótki, ale bardzo treściwy: ktoś się chyba za dużo nagrał w Trackmanię Nations :) Zobaczcie, jak wyglądały samochody w tej grze komputerowej i porównajcie to z tą "wizją" Renault - praktycznie identyczne.
---, 19.04.2017 15:30[!]
Miejmy nadzieję nikt nie wpadnie na pomysł by kiedykolwiek w przyszłości takiego brzydala wprowadzać.

A tak w ogóle to chyba niezłe zioła palą tam w Enstone.
mcracer1993, 19.04.2017 15:50[!]
Jeżeli to ma wyglądać za 10 lat to ja ogłoszę już oficjalnie i bez żadnej beki - Formuła 1 umarła śmiercią naturalną. Przykro mi bardzo ale to tym "prototypie" mam jak najgorsze zdanie.
michal_7, 19.04.2017 15:55[!]
Cytat :
producent chciałby dążyć do wprowadzenia przezroczystych kasków. W celu poprawy walorów estetycznych

I moje marzenia o posadzie kierowcy w F1 przepadły.
Falarek, 19.04.2017 16:41[!]
Śmiała ta wizja skoro porównując samochody sprzed nawet 20 lat z sezonu 1997 do obecnych to jakiejś kolosalnej różnicy nie ma. Wiadomo teraz jest bardziej rozbudowana aerodynamika cała masa deflektorów skrzydełek itp ale tak poza tym to nadal to samo. Jakby wprowadzili większe felgi plus do tego system HALO wtedy można by mówić o bardziej "kosmicznym" wyglądzie.
mr_bean2000, 19.04.2017 16:51[!]
Przesadnie, na siłę futurystyczny (jak wszystkie koncepty).
Sasilton, 19.04.2017 16:57[!]
Jak wyprzedzanie będzie tak proste jak 30 lat temu, to można wprowadzać sprinty.
borro, 19.04.2017 17:11[!]
Czyżby miała to być wymówka w stylu: Porzucamy rozwój bolidu RS17, skupiamy się na projekcie na sezon 2027 :-)
Aeromis, 19.04.2017 21:48[!]
A moim zdanie to bardzo ciekawy projekt, może nie na F1, ale na inną serie jak najbardziej. Bolidy napędzane elektrycznie mogłyby tak wyglądać.
Fate, 19.04.2017 22:37[!]
Wolałbym aby skupili się jednak na samochodzie na sezon 2017...
Aeromis, 19.04.2017 23:19[!]
@Fate
Nie sądzę aby taki mały projekcik pewnie w sporej części wcale nie przez inżynierów robiony był w stanie ich rozproszyć.Pewnie nie mniej czasu poświęcają każdego dnia na różnego rodzaju reklamy, wywiady ect., tym razem "zabawili" się po prostu inaczej.
Van_Helsing, 20.04.2017 01:27[!]
Cytat Titheon :
ktoś się chyba za dużo nagrał w Trackmanię Nations :)

Widzę, że nie tylko mnie się z Trackmanią skojarzyło. ;)
rno2, 20.04.2017 08:28[!]
Niech może się skupią póki co na rozwoju aktualnej jednostki napędowej, a nie myślą 10 lat naprzód.
Do roku 2027 Renault pewnie z 3 razy podejmie decyzję o odejściu z F1, potem o powrocie i tak w kółko...
ergie, 20.04.2017 13:07[!]
a mnie się podoba :) może odrobinę zbyt zachowawczy, ale jako wyjściowa może być ;)
marios76, 21.04.2017 06:42[!]
Czyli Renault widzi swoją szansę na mistrzostwo za 10 lat, pod warunkiem wprowadzenia silników pojemności malucha, a baterie, chyba właśniez aluminium i magnezu będą robić- bo większa ich moc i pojemność a masa...... Oczywiście kpię, coś się zmieni, ale jak aż tyle, to zniszczą F1.
A wystarczy na specjalnych poduszkach ,bolidy na prąd, puścić na odpowiednich szynach i mamy z głowy problem wypadków, zużycie opon, spalanie paliwa, wyprzedzanie poza torem itd.
Kto wie z czego powstaje największa ilość energii elektrycznej produkowanej obecnie ???
Drugie pytanie- czy to jest ekologiczne? ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca