F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix

Lowe: Force India wykonało świetną pracę w sezonie 2017

Sander: Magnussen nie jest kluczowy dla planów organizacji GP Danii

Gelael będzie kontynuował współpracę z Toro Rosso w sezonie 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

McLaren zdziwiony nagłą niezawodnością silnika

Podczas wczorajszych przejazdów ekipa nie napotkała żadnych problemów.
Łukasz Godula, 20 kwietnia 2017, wyświetlenia: 3777<< | lista | T- | T+ | >>

McLaren nie potrafi wyjaśnić dlaczego problemy, które zakłóciły całe Grand Prix Bahrajnu nie pojawiły się podczas wczorajszych testów na torze Sakhir.

Po powtarzających się problemach z MGU-H podczas weekendu Grand Prix oraz pierwszego dnia testów, ekipa nie wiedziała czego się spodziewać podczas ostatniego dnia jazd. Stoffel Vandoorne ukończył pełny program testów bez problemów z silnikiem, przy okazji ustanawiając czwarty czas oraz notując na swoim koncie 81 okrążeń.

Jednak biorąc pod uwagę, że Honda nie wprowadziła żadnych zmian do swojej jednostki po wcześniejszych problemach, dyrektor wyścigowy McLarena, Eric Boullier przyznał, że nie jest w stanie wyjaśnić, dlaczego wszystko uległo tak dużej poprawie w ciągu jednej nocy.

„Jeśli tylko byśmy wiedzieli... Co to za problem, nie wiem” – przyznał zapytany o nagłą odmianę. „Wszystko pracowało idealnie. Nawet naciskaliśmy nieco mocniej w kwestii ustawień, starając się wykorzystać taką okazję i wszystko działało. To był prawdziwy dzień testowy, wszystko poszło zgodnie z planem, więc to bardzo dobre dla nas”.

Honda dokonała chwilowych zmian, by uniknąć powtórki awarii MGU-H z Bahrajnu, jednak Boullier ostrzegł, że błędnym byłaby wiara, że japoński producent uporał się z problemami z niezawodnością.

„Bardzo ciężko jest zrozumieć co poszło źle” – dodał. "„Oczywiście zmieniliśmy MGU-H, a wczoraj zepsuło się po zaledwie dwóch okrążeniach. Zmieniliśmy silnik i przejechaliśmy 17 okrążeń, jednak nie potrafiliśmy znaleźć żadnych wad w samochodzie, więc ciężko będzie zrozumieć Hondzie co poszło źle. Może chodzi o kilka problemów, może niektóre anomalie są związane z samochodem... Nie ma prostego rozwiązania”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.12.2017  Grosjean: McLaren i Renault dokonają dużych postępów
29.12.2017  Boullier: McLaren rozważa powrót do barw papaya orange
27.12.2017  Wolff: Mercedes chciał dostarczać silniki McLarenowi
19.12.2017  Brown: McLaren nie będzie miał sponsora tytularnego
17.12.2017  Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję
Tagi:
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
TAZO_Marques, 21.04.2017 13:50[!]
Cytat :
Moim zdaniem musza pokombinowac i przeskoczyc te problemy . Jak sie uda to moze sie to okazac najlepszym rozwiazaniem. A moze ono nigdy nie nadejsc. Kto powiedzial ze F1 to nie wielkie ryzyko ?


No to musieliby raczej zbudować nową jednostkę z lepszych kompozytów...podejrzewam, że właśnie materiał z jakiego zbudowano silnik może być tutaj kluczową kwestią...

Cytat :
No prędzej czy później czegoś tam się doszukają, aż tak niekompetentni to chyba nie są.
Czy ja wiem sporo tam młodych osób, począwszy od projektantów, inzynierów aero, po samych "speców z Hondy" Kiedyś Honda miała ludzi z potężnym doświadczeniem ale nie zapominajmy że od rozstania z Mugenem w zasadzie nic dobrego nie zrobili...Myślę ze ok. 30% ludzi w Hondzie jest kompetentnych...60% w Mclarenie ;) W żaden sposób nie można tego sumować ;)
deeze, 21.04.2017 14:55[!]
TAZO zdajesz sobie sprawę, że materiały dozwolone przepisami wykorzystane w budowie jednostki są ograniczone?
nygga, 22.04.2017 00:21[!]
może silnik zaczął palić na wszystkie świece?
TAZO_Marques, 22.04.2017 22:48[!]
zdaje sobie sprawę dlatego zakładam ze korzystają z tych samych materiałów co inni jednak pod wątpliwość podaje ich jakość (materialu) która pewnie odbiega od innych
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca