F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.11.2017

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Russell zostanie kierowcą rezerwowym Force India?

Villeneuve: Stroll musi poprawić swoją formę

Ricciardo nie jest przekonany do potencjalnego przejścia do Ferrari

14.11.2017

Hamilton: F1 nie powinna ograniczać regulaminowej puli silników

Toro Rosso bliskie ogłoszenia składu kierowców na sezon 2018

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Red Bull planuje znaczne poprawki na GP Hiszpanii

Helmut Marko winę za słabsze osiągi dzieli pomiędzy swój zespół, a Renault.
Łukasz Godula, 20 kwietnia 2017, wyświetlenia: 2958<< | lista | T- | T+ | >>


Red Bull planuje znaczne poprawki na Grand Prix Hiszpanii, by w końcu nawiązać równą walkę z Ferrari i Mercedesem.

Pomimo przewidywań, że znaczny nacisk na aerodynamikę w 2017 roku da szansę Red Bullowi na powrót do mistrzowskiej formy z lat 2010-14, zespół jednak rozpoczął sezon jako trzecia siła w stawce. Trzecie miejsce Maxa Verstappena w Chinach było jedyną wizytą na podium w pierwszych trzech wyścigach, a ekipa ma już stratę 55 punktów do lidera w generalce – Ferrari.

Konsultant sportowy Red Bulla, Helmut Marko uważa, iż wina za taki stan rzeczy częściowo leży po stronie dostawcy silnika, Renault który boryka się z pewnymi problemami z niezawodnością, które doprowadziły do powrotu MGU-K z 2016 roku. Jednak przyznaje, że samochód również nie jest w spodziewanej formie.

„Mamy dwa problemy, Renault ma pewne kłopoty z niezawodnością, które ich spowolniły w rozwoju, jak również my nie stworzyliśmy samochodu, jaki powinniśmy byli zrobić” – przyznał Marko. „Pracujemy jednak cały czas nad poprawą. Jesteśmy optymistycznie nastawieni co do tego, że dokonamy znacznego kroku naprzód w Barcelonie, gdzie planujemy duże poprawki”.

Zapytany czy będzie to znaczny pakiet odparł: „Tak, podwozie zostanie zmienione w Barcelonie, a Renault planuje coś na Montreal”.

Szef Red Bulla, Christian Horner przyznał w Bahrajnie, że zespół ciągle ufa innej koncepcji projektowej i uważa, że posiada potencjał, który zostanie uwolniony wraz z rozwojem. Wyścig na torze Sakhir był jak na razie najlepszym pod względem osiągów dla Red Bulla, gdzie Verstappen i Ricciardo trzymali się liderów w początkowej fazie zawodów. Verstappen, który odpadł z wyścigu z powodu awarii hamulców uważa, że ekipie pomogły wysokie temperatury w Bahrajnie.

„Samochód dobrze się spisywał, zwłaszcza w wyścigu” – powiedział Verstappen. „Starałem się naciskać na Lewisa, a on naciskał chłopaków z przodu i wszystko szło nieźle. Tor był dość agresywny dla opon i to chyba pasuje naszemu bolidowi”.

Osiągi Verstappena w trzecim treningu, gdy było jeszcze cieplej, potwierdzają taką teorię. Jednak pojawiają się znaki zapytania co do tempa Red Bulla na miękkich oponach.

„Gdy spojrzymy na Mercedesa albo Ferrari, można powiedzieć, że są w stanie dobrze pracować z oponami, ponieważ mają znacznie więcej docisku i generują większe temperatury na oponach” – tłumaczy Ricciardo. „Jednak fakt, że Felipe wyprzedził mnie i odjechał na kilka okrążeń jest dla nas znakiem”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.11.2017  Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon
16.11.2017  Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018
15.11.2017  Ricciardo nie jest przekonany do potencjalnego przejścia do Ferrari
11.11.2017  Marko: Mamy zaufanie do Renault
09.11.2017  Ricciardo: Prawdopodobnie otrzymam karę cofnięcia na starcie wyścigu
Tagi:
Marko H.
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 20.04.2017 13:34[!]
Oprócz niedociągnięć po stronie silnika i bolidu, do zespołu wkradła się jeszcze awaryjność - w 2 z 3 wyścigów na mecie finiszował tylko jeden kierowca...
Oby agresywny rozwój faktycznie im się opłacił.
---, 20.04.2017 14:06[!]
Renault to jest jak ten Brian. Bo jak stworzą dobry silnik, to Red Bull podziękuje TAG Heuerowi. Ale za za zły silnik dalej będzie obrywać Renault.
RY2N, 20.04.2017 14:08[!]
Cytat Christian Horner :
Verstappen i Ricciardo trzymali się liderów w początkowej fazie zawodów

To niestety mocno mylące wrażnie spowodowane stworzeniem procesji przez powolnego Bottasa.
Nie ma co mierzyć się poziomem osiągów z kierowcami nr 2 czołowych teamów bo oni mocno odstawali tempem wyścigowym od liderów swoich zespołów w ostatnim GP.
mcracer1993, 20.04.2017 14:15[!]
Przykro mi bardzo ale nawet Vettel w tym bolidzie nie mógłby nic zrobić - Ferrari i Mercedes odjechali w siną dal. Oni muszą liczyć na deszcz (szczególnie Max Verstappen który jest w takich warunkach absolutnym kamikadze), jeżeli coś chcą ugrać.
TAZO_Marques, 20.04.2017 14:32[!]
Tylko tak dalej głośno mówicie o silniku Renault to zostaniecie z palcem w nocniku i będziecie montować jednostkę Hondy...bo nikt wam nic nie sprzeda a do tego już było blisko. Po prostu ciężko wam się przyznać, że wasz genialny konstruktor już nie jest geniuszem...a konkurencja odjechała. O ile mnie nie myli pamięć VER nie miał awarii silnika, tylko hamulców, a awaria jednostki napędowej miała miejsce tylko w AUS. Jak dojechaliście 3 i 4 w CHI, to nie było tematu...
damian1987, 20.04.2017 16:57[!]
@TAZO_Marques
bo jak wygrywają to red bull jest najlepszy,a jak przegrywają/awaria to wina Renault:P, a swoja droga dobrze by im zrobił jeden sezon na silniku Hondy może by przestali narzekać na Francuzów
Aeromis, 21.04.2017 12:44[!]
Trzy pierwsze wyścigi to ważny wskaźnik formy w sezonie, ale absolutnie nie jest to wyrocznia. RBR ostatnio buduje bolid w kratkę. Świetny w 2014 acz silnik nie pomógł, kiepski w 2015, bardzo dobry rok temu, a w tym- nie wygląda to za dobrze.

@TAZO_Marques
Cytat :
Po prostu ciężko wam się przyznać, że wasz genialny konstruktor już nie jest geniuszem...a konkurencja odjechała.
Nie formułowałbym takich zarzutów, raczej wsłuchał się w ich głos - Horner: Mamy problemy z korelacją danych. Nie widzę podstaw aby Horner kłamał.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca