F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2017

Grupa Strategiczna zajmie się kwestią pomocy Hondzie?

Alonso pojawił się w niedzielę na wyścigu IndyCar w Alabamie

Boullier nie wyklucza, że Honda wejdzie we współpracę z kolejnym teamem

23.04.2017

Juniorzy Ferrari pojadą podczas testów F1 w Budapeszcie

Lewis Hamilton ma nadzieję na powrót do walki Williamsa i McLarena

22.04.2017

Renault wie jak poprawić tempo wyścigowe

Steiner: Czołowa trójka może być na czele przez cały sezon

21.04.2017

Pascal Wehrlein broni sposobu komunikacji o swojej kontuzji

Ross Brawn: Nie mógłbym pracować z Berniem

Red Bull wymaga niezależnego dostawcy silników od 2021 roku

Tor w Montrealu przechodzi modyfikacje barier

20.04.2017

Red Bull planuje znaczne poprawki na GP Hiszpanii

McLaren zdziwiony nagłą niezawodnością silnika

19.04.2017

Robert Kubica przetestował bolid serii GP3

Bottas zakończył z najlepszym czasem drugi dzień testów na torze Sakhir

Raikkonen: Poprawa tempa zajmuje mi zbyt wiele czasu

Renault zaprezentowało koncepcyjny bolid R.S. 2027

Mercedes liczy na kolejne postępy w zakresie wykorzystywania ogumienia

Mallya opuścił areszt po wpłaceniu kaucji

18.04.2017

Hamilton uzyskał najlepszy czas pierwszego dnia testów w Bahrajnie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Tor w Montrealu przechodzi modyfikacje barier

Promotor chce się przygotować na szybsze samochody Formuły 1.
Łukasz Godula, 21 kwietnia 2017, wyświetlenia: 1590<< | lista | T- | T+ | >>


Tor Formuły 1 w Montrealu przechodzi modernizację związaną z przygotowaniem do tegorocznego Grand Prix Kanady.

Większość torów F1 w tym roku dokonuje zmian na podłożu bezpieczeństwa, by sprostać szybszym samochodom. Wprawdzie układ toru nie ulegnie zmianie, jednak znaczne prace zostaną poczynione przy barierach. Większość barierek i 5000 opon zostanie usunięte i zastąpione barierami TecPro.

Te czerwono-białe bariery wykonane z polietylenu są wypełnione plastikiem, pianką i czasami piaskiem, dzięki czemu oferują znacznie lepsze rozproszenie energii gdy uderza w nie samochód. FIA poprosiła również o zastąpienie tradycyjnych pułapek żwirowych asfaltem, podobnie jak na innych obiektach w kalendarzu.

Sławna "Ściana Mistrzów", czyli betonowy mur usytuowany na wyjściu z ostatniej szykany również zostanie zmieniony. Przekształceniu ulegnie kąt ustawienia, gdyż FIA uznała go za niebezpieczny.

Prace prowadzone są obecnie w zakrętach: 1, 2, 5, 13 i 14, a później zostaną przeprowadzone w 7, 8 oraz 10. Bariery SAFER, używane na większości torów IndyCar oraz NASCAR, zastąpią stare stalowe barierki w piątym zakręcie.

Promotor spodziewa się zakończenia prac do połowy maja. GP Kanady odbędzie się w czerwcu w dniach 9 do 11.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.03.2017  GP Kanady będzie częścią kalendarza F1 do co najmniej 2029 roku
02.12.2016  Stroll: Poczułem ulgę po potwierdzeniu GP Kanady w kalendarzu F1
23.11.2016  GP Kanady pozostanie w kalendarzu F1 na sezon 2017
12.11.2016  Ecclestone: GP Brazylii i Niemiec mogą wypaść z kalendarza na sezon 2017
03.11.2016  Dumontier: Angaż Strolla może pomóc zabezpieczyć przyszłość GP Kanady
Tagi:
Montreal

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+
---, 23.04.2017 16:41[!]
@bartoszcze
Wyjaśnienie w przypadku Grosjeana jest już logiczniejsze i może bardziej zasadne z przepisami, natomiast widać wyraźnie regułę, że sędziowie biorą na dywanik danych zawodników tylko wtedy, gdy ktoś poprawi czas, czy sektora, czy okrążenia. Jeśli ktoś nie poprawił czasu, to nie jest brany pod uwagę, zapewne dlatego, że sędziom nie chce się przerabiać każdego przypadku po kolei. To jest poważny błąd. A szczególnie podczas wyścigu. Przypadki, aby ktoś dostał karę za ignorowanie żółtych flag podczas wyścigu to się zdarzają chyba co najwyżej raz na pięć lat.

Fakt, nie znam pełnego znaczenia wszystkich, niekiedy nawet stosunkowo podstawowych, zasad na wyrywki, natomiast czy mowa o słowie "wyraźny", czy wyrażenia "w każdej chwili gotowy", nie zmienia to jednego faktu - tam nie ma jakichkolwiek konkretów. Wszystko zależy od sposobu interpretacji sędziów. Czy naprawdę FIA nie może stworzyć przepisu, który by mówił czarno na białym, w konkretnej wartości, ile mają zwolnić?
bartoszcze, 23.04.2017 23:41[!]
@---
Dostrzegasz ten drobiazg, że w różnych okolicznościach zarówno bezpieczna prędkość, jak i różnica między bezpieczną prędkością a normalną prędkością, będzie różna?
Dlatego czasem są żółte flagi, czasem podwójne żółte, czasem VSC, czasem SC (a czasem przydałoby się slow-zone). Przy czym wszystko ma swoje lepsze i gorsze skutki.
Strony  •  < 1 2 3 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca