F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.05.2017

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Monako

GP Monako: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)

Kimi Raikkonen wygrywa szalone kwalifikacje przed GP Monako

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Vettel najszybszy przed kwalifikacjami w Monako

Button otrzyma karę cofnięcia o 15 pozycji na starcie GP Monako

Green: Trzy poziomy są prawdopodobnie limitem rozwoju T-wingów

Wolff: Lewis stał się prawdziwym graczem zespołowym

Isola: Ultramiękkie opony są w stanie wytrzymać cały dystans wyścigu

Rosberg nie tęskni za startami w Formule 1

26.05.2017

Oliver Rowland wygrywa główny wyścig F2 w Monako

Indy 500: Castroneves najszybszy w ostatnim treningu

Fani coraz bardziej pozytywnie oceniają Formułę 1

Wolff: F1 powinna zniknąć z torów wyglądających jak sklepowe parkingi

Fry: Ferrari odeszło w końcu od krótkoterminowych rozwiązań

Haas zmienił malowanie bolidu w celu lepszej ekspozycji logotypów

Button nie jest zainteresowany startem w Indy 500

25.05.2017

Informacja Pirelli po treningach przed GP Monako

GP Monako: wypowiedzi po treningach (10)

GP Monako: Vettel uzyskał najlepszy czas w drugim treningu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Haas rozpocznie GP Rosji z hamulcami Carbone Industrie

Zespół jest zadowolony z wyników testów przeprowadzonych w Bahrajnie.
Nataniel Piórkowski, 27 kwietnia 2017, wyświetlenia: 787<< | lista | T- | T+ | >>


Po udanych testach przeprowadzonych w ubiegłym tygodniu na torze Sakhir, Haas rozpocznie Grand Prix Rosji korzystając z hamulców Carbone Industrie.

Amerykański team używał dotąd hamulców produkcji firmy Brembo. Ze względu na ich liczne awarie analizował jednak możliwość zmiany dostawcy, przeprowadzając testy systemu Carbone Industrie.

„Na chwilę obecną mamy otwarte wszystkie opcje” – powiedział szef ekipy – Gunther Steiner. „Chcemy sprawdzić, jak pójdzie nam w pierwszym treningu. Później podejmiemy decyzję w sprawie dalszej części Grand Prix. Mam nadzieję, że będziemy mogli dalej korzystać [z hamulców CI], ponieważ w trakcie testów dobrze się spisywały. Kierowcy byli z nich zadowoleni. Zapewniały spójną pracę – to najważniejsza kwestia. Chcemy dojść do punktu, w którym hamulce nie będą sprawiały nam już żadnych problemów”.

Kevin Magnussen przyznał, że jest zadowolony z decyzji podjętej przez zespół. „Będziemy kontynuować proces oceny zapoczątkowany w trakcie testów w Bahrajnie i zobaczymy, co stanie się dalej. Cieszę się z szansy przetestowania nowych rozwiązań. Czuliśmy pozytywne aspekty korzystania z hamulców CI i będziemy to kontynuować. W każdej chwili możemy także zmienić naszą decyzję”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.05.2017  Haas zmienił malowanie bolidu w celu lepszej ekspozycji logotypów
19.05.2017  Haas zdecydował się zmienić malowanie na resztę sezonu 2017
12.05.2017  Grosjean sprawdzi poprawki Haasa dopiero w trakcie FP3
11.05.2017  Arjun Maini został kierowcą rozwojowym Haasa
08.05.2017  Haas będzie używał w trakcie GP Hiszpanii hamulców Brembo
Tagi:
Haas
Steiner G.
Magnussen K.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca