F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2018

Raikkonen jako pierwszy przetestuje SF71H

Force India dementuje spekulacje o potencjalnej sprzedaży

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Wehrlein i Russell będą w tym roku rezerwowymi kierowcami Mercedesa

Mercedes oficjalnie zaprezentował bolid W09 EQ Power+

Pierwsze zdjęcie McLarena MCL33 wyciekło do internetu

Bolid W09 Mercedesa zadebiutował na torze

Vasseur: Umowa z Alfą Romeo zwiększa atrakcyjność Saubera

Mansell: Hamilton i Mercedes są faworytami do tytułów

21.02.2018

Rich Energy nie zostanie nowym właścicielem Force India

Toro Rosso opublikowało pierwsze zdjęcie modelu STR13

Bolidy Saubera i Toro Rosso zadebiutowały na torze

Nikita Mazepin jako pierwszy przetestuje nowy bolid Force India

Sainz: Kierowcom wystarczy 20 okrążeń, by przyzwyczaić się do Halo

Weber: Władze F1 muszą ostrożnie wprowadzać zmiany

Rich Energy prowadzi rozmowy na temat przejęcia Force India

Rozkład jazd kierowców podczas zimowych testów w Barcelonie

20.02.2018

McLaren nawiązał partnerstwo techniczne z Petrobrasem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Haas rozpocznie GP Rosji z hamulcami Carbone Industrie

Zespół jest zadowolony z wyników testów przeprowadzonych w Bahrajnie.
Nataniel Piórkowski, 27 kwietnia 2017, wyświetlenia: 844<< | lista | T- | T+ | >>


Po udanych testach przeprowadzonych w ubiegłym tygodniu na torze Sakhir, Haas rozpocznie Grand Prix Rosji korzystając z hamulców Carbone Industrie.

Amerykański team używał dotąd hamulców produkcji firmy Brembo. Ze względu na ich liczne awarie analizował jednak możliwość zmiany dostawcy, przeprowadzając testy systemu Carbone Industrie.

„Na chwilę obecną mamy otwarte wszystkie opcje” – powiedział szef ekipy – Gunther Steiner. „Chcemy sprawdzić, jak pójdzie nam w pierwszym treningu. Później podejmiemy decyzję w sprawie dalszej części Grand Prix. Mam nadzieję, że będziemy mogli dalej korzystać [z hamulców CI], ponieważ w trakcie testów dobrze się spisywały. Kierowcy byli z nich zadowoleni. Zapewniały spójną pracę – to najważniejsza kwestia. Chcemy dojść do punktu, w którym hamulce nie będą sprawiały nam już żadnych problemów”.

Kevin Magnussen przyznał, że jest zadowolony z decyzji podjętej przez zespół. „Będziemy kontynuować proces oceny zapoczątkowany w trakcie testów w Bahrajnie i zobaczymy, co stanie się dalej. Cieszę się z szansy przetestowania nowych rozwiązań. Czuliśmy pozytywne aspekty korzystania z hamulców CI i będziemy to kontynuować. W każdej chwili możemy także zmienić naszą decyzję”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.02.2018  Haas zaprezentował swój bolid na sezon 2018
07.02.2018  Romain Grosjean jako pierwszy poprowadzi nowy bolid Haasa
24.01.2018  Romain Grosjean nie myśli jeszcze o zakończeniu kariery w F1
18.01.2018  Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra
17.01.2018  Magnussen: Haas podąża drogą Force India
Tagi:
Haas
Steiner G.
Magnussen K.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca