F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.06.2018

Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem

Ocon gotowy dołączyć do fabrycznego zespołu Mercedesa

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Abiteboul: Renault prawie spełniło oczekiwania na pierwszą połowę sezonu

Leclerc: Przejście z F2 do Formuły 1 było trudniejsze niż sądziłem

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ericsson i Wehrlein chwalą umowę Saubera z Hondą

Od sezonu 2018 stajnia z Hinwil wejdzie w partnerstwo technologiczne z japońskim koncernem.
Nataniel Piórkowski, 3 maja 2017, wyświetlenia: 1888<< | lista | T- | T+ | >>


Kierowcy SauberMarcus Ericsson oraz Pascal Wehrlein, uważają, że szwajcarski zespół podjął właściwą decyzję podpisując z Hondą umowę na dostawy silników od sezonu 2018.

Sauber, który od 2010 roku korzysta z jednostek napędowych Ferrari, od nadchodzącej kampanii wejdzie w partnerstwo z Hondą, obecnie współpracującą jedynie z ekipą McLarena. Pomimo poważnych problemów, z jakimi japoński producent zmaga się na początku swego trzeciego sezonu po powrocie do F1, Ericsson i Wehrlein dostrzegają pozytywne aspekty niedawno ogłoszonej umowy.

„Sądzę, że to dobre posunięcie dla zespołu” – skomentował Ericsson. „Oczywiście patrząc na obecną sytuację nie wygląda ono tak dobrze, bo Honda ma bardzo duże problemy. W dłuższej perspektywie jest to jednak właściwa decyzja. Myślę, że jest w tym potencjał”.

W podobnym tonie wypowiedział się Wehrlein: „Myślę, że to dobre rozwiązanie dla teamu. Nie mogę powiedzieć zbyt wiele, bo mam kontrakt z Sauberem wyłącznie na sezon 2017, ale myślę, że to właściwe posunięcie. Mam nadzieję, że Honda będzie w stanie dobrze wykonać swoją część pracy, zapewniając w przyszłym roku Sauberowi szansę walki o konkurencyjne wyniki”.

Zapytany o sugestie niektórych obserwatorów, którzy przekonywali, że Sauber mógłby walczyć o lepsze wyniki, gdyby już teraz używał silników Hondy, Ericsson stwierdził: „Używamy teraz ubiegłorocznych jednostek Ferrari, przez co nie otrzymamy w tym sezonie zbyt wielu poprawek. Może rzeczywiście byłoby lepiej, gdybyśmy mieli za naszymi plecami silnik Hondy i próbowali wykonać z nim jak najlepszą pracę, ale mamy to co mamy. Staramy się zmaksymalizować potencjał dostępnego silnika Ferrari”.

Zapytany o to, czy Sauber już teraz odczuwa deficyt mocy w porównaniu do konkurencyjnych zespołów, Ericsson wyjaśniał: „Oczywiście sytuacja odbiega od tej, w jakiej chcielibyśmy się znajdować, ale jest jak jest – takie są fakty. Nie możemy z tym zbyt wiele zrobić. Na niektórych torach będziemy mieli więcej problemów, a na innych silnik ma z kolei mniejsze znaczenie. Trzeba utrzymywać morale na wysokim poziomie, ciężko pracować. Musimy rozwijać bolid w trakcie sezonu, tak jak to sobie zaplanowaliśmy. Szkoda, że mamy starszą jednostkę. W niczym nam ona nie pomoże”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.06.2018  Islero Investments nowym właścicielem Saubera
28.05.2018  Simone Resta zostanie nowym dyrektorem technicznym Saubera
09.05.2018  Calderon nie wyklucza, że otrzyma szansę sprawdzenia bolidu F1
02.05.2018  Jorg Zander podjął decyzję o odejściu z Saubera
02.05.2018  Vasseur: Wyścig w Baku podniesie pewność siebie Leclerca
Tagi:
Sauber
Ericsson M.
Wehrlein P.
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Mariusz, 03.05.2017 13:50[!]
Jest taka teoria, że jak się spadnie na sam dół to później już tylko jest opcja, by się wznieść ku górze. Zakładając, że Honda obecnie z McLarenem zmierza teraz po równi pochyłej w dół i apogeum zostanie osiągnięte za kilka tygodni, to ta teoria przysłuży się Sauberowi. Jestem jednak sceptyczny. Tak jak byłem wobec umowy na roczne silniki Ferrari. No ale... to nie my podejmujemy decyzje strategiczne w zespole i nie mamy oglądu panującej tam sytuacji. A kierowcy? Cóż, oni będą mówić tak, bo zależy im na utrzymaniu pracy.
Lejnus, 03.05.2017 17:49[!]
Honda obiecała Mclarenowi, że w przyszłorocznej kampanii nie będą już ostatni. Upakują więc swoje techniczne arcydzieło w Saubera ;)
Yurek, 03.05.2017 23:42[!]
Cytat Mariusz :
Jest taka teoria, że jak się spadnie na sam dół to później już tylko jest opcja, by się wznieść ku górze.

Historia F1 obala tę teorię: Brabham, stary Lotus, Tyrrell, Jordan...
ZderzacK, 04.05.2017 09:56[!]
Cóż, ze "starych" prywaciarzy tylko Williams i McLaren zmienili model biznesowy, dzięki temu nie mieli wkładu w obalanie teorii. Dla McLarena te twierdzenie o pójściu tylko do góry może okazać się prawdą. A Tyrell dzisiaj nazywa się Mercedes ;), ale to tylko tak na marginesie, bo sam Tyrell skończył marnie.
RY2N, 04.05.2017 10:08[!]
Cytat Ericsson :
„Sądzę, że to dobre posunięcie dla zespołu”

Cytat Wehrlein :
„Myślę, że to dobre rozwiązanie dla teamu”

Czyli zdają sobie sprawę, że dla nich osobiście to jest niekorzystna decyzja. To już dużo.
(Choćby dlatego że Honda może wstawić swoich protegowanych kierowców)
FM WMR, 04.05.2017 11:53[!]
@RY2N ale przede wszystkim to sport zespołowy,więc zawsze mówi się w liczbie mnogiej,coś jak w PRLu.
RY2N, 04.05.2017 13:52[!]
@FM WMR
tak, ale wtedy zawodnicy zwykle mówią "to dla nas bardzo korzystne" lub coś w tym stylu...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca