F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso

McLaren dementuje plotki o opuszczeniu GP Singapuru przez Alonso

Penteado: Kubica nie miał problemów z prowadzeniem aktualnego bolidu

Horner: Formułą E jest szansą dla F1 na powrót do tradycyjnych silników

Brown: McLaren chce zatrzymać Alonso i Vandoorne'a

Porsche nie wyklucza zaangażowania się w Formułę 1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Ericsson i Wehrlein chwalą umowę Saubera z Hondą

Od sezonu 2018 stajnia z Hinwil wejdzie w partnerstwo technologiczne z japońskim koncernem.
Nataniel Piórkowski, 3 maja 2017, wyświetlenia: 1473<< | lista | T- | T+ | >>


Kierowcy SauberMarcus Ericsson oraz Pascal Wehrlein, uważają, że szwajcarski zespół podjął właściwą decyzję podpisując z Hondą umowę na dostawy silników od sezonu 2018.

Sauber, który od 2010 roku korzysta z jednostek napędowych Ferrari, od nadchodzącej kampanii wejdzie w partnerstwo z Hondą, obecnie współpracującą jedynie z ekipą McLarena. Pomimo poważnych problemów, z jakimi japoński producent zmaga się na początku swego trzeciego sezonu po powrocie do F1, Ericsson i Wehrlein dostrzegają pozytywne aspekty niedawno ogłoszonej umowy.

„Sądzę, że to dobre posunięcie dla zespołu” – skomentował Ericsson. „Oczywiście patrząc na obecną sytuację nie wygląda ono tak dobrze, bo Honda ma bardzo duże problemy. W dłuższej perspektywie jest to jednak właściwa decyzja. Myślę, że jest w tym potencjał”.

W podobnym tonie wypowiedział się Wehrlein: „Myślę, że to dobre rozwiązanie dla teamu. Nie mogę powiedzieć zbyt wiele, bo mam kontrakt z Sauberem wyłącznie na sezon 2017, ale myślę, że to właściwe posunięcie. Mam nadzieję, że Honda będzie w stanie dobrze wykonać swoją część pracy, zapewniając w przyszłym roku Sauberowi szansę walki o konkurencyjne wyniki”.

Zapytany o sugestie niektórych obserwatorów, którzy przekonywali, że Sauber mógłby walczyć o lepsze wyniki, gdyby już teraz używał silników Hondy, Ericsson stwierdził: „Używamy teraz ubiegłorocznych jednostek Ferrari, przez co nie otrzymamy w tym sezonie zbyt wielu poprawek. Może rzeczywiście byłoby lepiej, gdybyśmy mieli za naszymi plecami silnik Hondy i próbowali wykonać z nim jak najlepszą pracę, ale mamy to co mamy. Staramy się zmaksymalizować potencjał dostępnego silnika Ferrari”.

Zapytany o to, czy Sauber już teraz odczuwa deficyt mocy w porównaniu do konkurencyjnych zespołów, Ericsson wyjaśniał: „Oczywiście sytuacja odbiega od tej, w jakiej chcielibyśmy się znajdować, ale jest jak jest – takie są fakty. Nie możemy z tym zbyt wiele zrobić. Na niektórych torach będziemy mieli więcej problemów, a na innych silnik ma z kolei mniejsze znaczenie. Trzeba utrzymywać morale na wysokim poziomie, ciężko pracować. Musimy rozwijać bolid w trakcie sezonu, tak jak to sobie zaplanowaliśmy. Szkoda, że mamy starszą jednostkę. W niczym nam ona nie pomoże”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.08.2017  Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki
04.08.2017  Vasseur: Sauber musi celować w walkę z Williamsem oraz Force India
30.07.2017  Sauber nie wyklucza zatrudnienia juniora Ferrari w sezonie 2018
28.07.2017  Sauber ogłosił podpisanie umowy na dostawy silników Ferrari
27.07.2017  Sauber rozwiązał umowę na dostawy jednostek Hondy
Tagi:
Sauber
Ericsson M.
Wehrlein P.
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Mariusz, 03.05.2017 13:50[!]
Jest taka teoria, że jak się spadnie na sam dół to później już tylko jest opcja, by się wznieść ku górze. Zakładając, że Honda obecnie z McLarenem zmierza teraz po równi pochyłej w dół i apogeum zostanie osiągnięte za kilka tygodni, to ta teoria przysłuży się Sauberowi. Jestem jednak sceptyczny. Tak jak byłem wobec umowy na roczne silniki Ferrari. No ale... to nie my podejmujemy decyzje strategiczne w zespole i nie mamy oglądu panującej tam sytuacji. A kierowcy? Cóż, oni będą mówić tak, bo zależy im na utrzymaniu pracy.
Lejnus, 03.05.2017 17:49[!]
Honda obiecała Mclarenowi, że w przyszłorocznej kampanii nie będą już ostatni. Upakują więc swoje techniczne arcydzieło w Saubera ;)
Yurek, 03.05.2017 23:42[!]
Cytat Mariusz :
Jest taka teoria, że jak się spadnie na sam dół to później już tylko jest opcja, by się wznieść ku górze.

Historia F1 obala tę teorię: Brabham, stary Lotus, Tyrrell, Jordan...
ZderzacK, 04.05.2017 09:56[!]
Cóż, ze "starych" prywaciarzy tylko Williams i McLaren zmienili model biznesowy, dzięki temu nie mieli wkładu w obalanie teorii. Dla McLarena te twierdzenie o pójściu tylko do góry może okazać się prawdą. A Tyrell dzisiaj nazywa się Mercedes ;), ale to tylko tak na marginesie, bo sam Tyrell skończył marnie.
RY2N, 04.05.2017 10:08[!]
Cytat Ericsson :
„Sądzę, że to dobre posunięcie dla zespołu”

Cytat Wehrlein :
„Myślę, że to dobre rozwiązanie dla teamu”

Czyli zdają sobie sprawę, że dla nich osobiście to jest niekorzystna decyzja. To już dużo.
(Choćby dlatego że Honda może wstawić swoich protegowanych kierowców)
FM WMR, 04.05.2017 11:53[!]
@RY2N ale przede wszystkim to sport zespołowy,więc zawsze mówi się w liczbie mnogiej,coś jak w PRLu.
RY2N, 04.05.2017 13:52[!]
@FM WMR
tak, ale wtedy zawodnicy zwykle mówią "to dla nas bardzo korzystne" lub coś w tym stylu...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca