F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.02.2018

Renault nie przedstawiło we wtorek rzeczywistego bolidu R.S.18

Alonso: Nadchodzą dobre czasy dla McLarena

Galeria: Shakedown Saubera C37

Wolff liczy na szybkie sfinalizowanie rozmów w sprawie umowy Hamiltona

23.02.2018

Robert Kubica weźmie udział w pierwszych testach w Barcelonie

Rowland będzie pełnił funkcję młodego kierowcy Williamsa w sezonie 2018

Boullier: McLaren nie poszedł na kompromisy projektując bolid MCL33

Brown: Nowe malowanie bolidu pokazuje, że McLaren słucha swoich fanów

McLaren przedstawił bolid MCL33 w pomarańczowych barwach

22.02.2018

Raikkonen jako pierwszy przetestuje SF71H

Force India dementuje spekulacje o potencjalnej sprzedaży

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Wehrlein i Russell będą w tym roku rezerwowymi kierowcami Mercedesa

Mercedes oficjalnie zaprezentował bolid W09 EQ Power+

Pierwsze zdjęcie McLarena MCL33 wyciekło do internetu

Bolid W09 Mercedesa zadebiutował na torze

Vasseur: Umowa z Alfą Romeo zwiększa atrakcyjność Saubera

Mansell: Hamilton i Mercedes są faworytami do tytułów

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Haas będzie używał w trakcie GP Hiszpanii hamulców Brembo

Zespół nadal pracuje nad poprawą chłodzenia tarcz produkcji Carbone Industrie.
Nataniel Piórkowski, 8 maja 2017, wyświetlenia: 1409<< | lista | T- | T+ | >>


Haas przyznaje, że w trakcie Grand Prix Hiszpanii będzie w dalszym ciągu korzystał z hamulców Brembo, kontynuując prace nad zwiększeniem efektywności chłodzenia tarcz.

Po udanych testach w Bahrajnie amerykańska ekipa sprawdzała hamulce produkcji Carbone Industrie (CI) podczas treningów przed GP Rosji. Ze względu na kłopoty z odpowiednim chłodzeniem hamulców, kierowcy teamu z Karoliny Północnej musieli jednak powrócić do stosowania produktów Brembo.

Haas zapowiadał, że po GP Rosji przeprowadzi w tunelu aerodynamicznym testy ukierunkowane na rozwiązanie problemów z chłodzeniem tarcz. Teraz szef stajni – Gunther Steiner, zdradził jednak, iż podczas weekendu w Barcelonie jego zespół pozostanie przy hamulcach Brembo.

„Ustalenie tego, w jaki sposób możemy uporać się z problemem zajmie trochę czasu, ale dojdziemy do tego. Nie tak łatwo uporać się z tego typu trudnościami. Trzeba zrozumieć, że mamy do czynienia z bardzo skomplikowanym układem hamulcowym” – powiedział Steiner.

„Po testach w Bahrajnie i treningach w Soczi wiemy jak spisują się hamulce CI, ale w Barcelonie będziemy ścigać się z Brembo. Romain był całkiem zadowolony z ostatniej specyfikacji hamulców Brembo. Kevinowi podobała się praca CI, ze względu na lepszy zacisk, ale to wyłącznie kwestia odczuć kierowcy. Teraz musimy zapewnić, że CI mogą pracować jak należy. Przed wyciągnięciem ostatecznych wniosków chcemy dokładnie zbadać sytuację. Będę zadowolony, gdy w końcu uda nam się zamknąć tę kwestię”.

„Ludzie mówią, że wyeliminowanie problemów z hamulcami nie może być aż tak trudne, ale naprawdę tak jest. Stosujemy w tym obszarze bardzo skomplikowane technologie. Gdy zmieniasz dostawcę, doświadczasz problemów, których wcześniej w ogóle się nie spodziewałeś. Wychodzą one na światło dzienne dopiero podczas badań na torze. W trakcie sezonu mamy ograniczone możliwości testowe – musimy więc przeprowadzać próby podczas piątkowych treningów. Na zrobienie czegoś trzeba zawsze czekać dwa tygodnie – nie można wyjechać na tor i od razu wprowadzić modyfikacji. To ogranicza możliwości. Dlatego trwa to tak długo. Nie chodzi o to, że się nie staramy. Nasi pracownicy są bardzo kompetentni i potrafią sobie z tym poradzić, ale to wymaga czasu” – wyjaśniał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.02.2018  Haas zaprezentował swój bolid na sezon 2018
07.02.2018  Romain Grosjean jako pierwszy poprowadzi nowy bolid Haasa
24.01.2018  Romain Grosjean nie myśli jeszcze o zakończeniu kariery w F1
18.01.2018  Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra
17.01.2018  Magnussen: Haas podąża drogą Force India
Tagi:
Haas
Steiner G.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
melex, 08.05.2017 20:12[!]
Dziwi mnie, że tylko Haas i to Grosjean ma w tym sezonie nieustanne problemy z hamulcami.
---, 08.05.2017 21:40[!]
@melex
Nie no, Haas miał te problemy także w tamtym sezonie, czyli praktycznie nie mogą się "dogadać" z tymi hamulcami od początku istnienia zespołu, odkąd stworzyli swój pierwszy bolid. A nie tylko Grosjean ma te problemy, Guttierrez i Magnussen wprawdzie rzadziej, ale też je zgłaszali.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca