F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.09.2017

DTM: Rene Rast odniósł zwyciestwo w drugim wyścigu w Austrii

23.09.2017

DTM: Ekstrom odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu na Red Bull Ringu

Kubica, Massa i di Resta walczą o kontrakt z Williamsem na sezon 2018

22.09.2017

Od sezonu 2018 FIA zmniejszy regulaminową pulę podzespołów silnika

FIA zaostrza przepisy dotyczące falstartów

Organizatorzy GP Meksyku chcą wysłać silny przekaz po trzęsieniu ziemi

Berger: Mateschitz nie jest zmęczony Formułą 1

GP Chin i GP Bahrajnu mogą zamienić się miejscami w kalendarzu F1

Fernley: Liberty Media nadal nie przedstawiło propozycji zmian w F1

21.09.2017

Światowa Rada FIA zatwierdziła zmiany w przepisach F1

Leclerc poprowadzi bolid Saubera podczas czterech piątkowych treningów

Prost: Renault chce być kuszącą opcją na przyszłorocznym rynku kierowców

Brown: Współpraca z Renault nie jest krótkoterminowym rozwiązaniem

Verstappen: Singapur był naszą ostatnią szansą na dobry wynik

20.09.2017

McLaren: Trzy lata współpracy z Hondą były wizerunkową katastrofą

Polski koncern paliwowy sfinansuje test Kubicy w Williamsie?

Hamilton: Mercedes nie wyeliminuje w tym roku słabych stron bolidu W08

Boullier: Mamy dwa tygodnie opóźnienia w przygotowaniach do sezonu 2018

Villeneuve: To Vettel ponosi winę za kolizję ze startu GP Singapuru

19.09.2017

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Malezji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Haas będzie używał w trakcie GP Hiszpanii hamulców Brembo

Zespół nadal pracuje nad poprawą chłodzenia tarcz produkcji Carbone Industrie.
Nataniel Piórkowski, 8 maja 2017, wyświetlenia: 1359<< | lista | T- | T+ | >>


Haas przyznaje, że w trakcie Grand Prix Hiszpanii będzie w dalszym ciągu korzystał z hamulców Brembo, kontynuując prace nad zwiększeniem efektywności chłodzenia tarcz.

Po udanych testach w Bahrajnie amerykańska ekipa sprawdzała hamulce produkcji Carbone Industrie (CI) podczas treningów przed GP Rosji. Ze względu na kłopoty z odpowiednim chłodzeniem hamulców, kierowcy teamu z Karoliny Północnej musieli jednak powrócić do stosowania produktów Brembo.

Haas zapowiadał, że po GP Rosji przeprowadzi w tunelu aerodynamicznym testy ukierunkowane na rozwiązanie problemów z chłodzeniem tarcz. Teraz szef stajni – Gunther Steiner, zdradził jednak, iż podczas weekendu w Barcelonie jego zespół pozostanie przy hamulcach Brembo.

„Ustalenie tego, w jaki sposób możemy uporać się z problemem zajmie trochę czasu, ale dojdziemy do tego. Nie tak łatwo uporać się z tego typu trudnościami. Trzeba zrozumieć, że mamy do czynienia z bardzo skomplikowanym układem hamulcowym” – powiedział Steiner.

„Po testach w Bahrajnie i treningach w Soczi wiemy jak spisują się hamulce CI, ale w Barcelonie będziemy ścigać się z Brembo. Romain był całkiem zadowolony z ostatniej specyfikacji hamulców Brembo. Kevinowi podobała się praca CI, ze względu na lepszy zacisk, ale to wyłącznie kwestia odczuć kierowcy. Teraz musimy zapewnić, że CI mogą pracować jak należy. Przed wyciągnięciem ostatecznych wniosków chcemy dokładnie zbadać sytuację. Będę zadowolony, gdy w końcu uda nam się zamknąć tę kwestię”.

„Ludzie mówią, że wyeliminowanie problemów z hamulcami nie może być aż tak trudne, ale naprawdę tak jest. Stosujemy w tym obszarze bardzo skomplikowane technologie. Gdy zmieniasz dostawcę, doświadczasz problemów, których wcześniej w ogóle się nie spodziewałeś. Wychodzą one na światło dzienne dopiero podczas badań na torze. W trakcie sezonu mamy ograniczone możliwości testowe – musimy więc przeprowadzać próby podczas piątkowych treningów. Na zrobienie czegoś trzeba zawsze czekać dwa tygodnie – nie można wyjechać na tor i od razu wprowadzić modyfikacji. To ogranicza możliwości. Dlatego trwa to tak długo. Nie chodzi o to, że się nie staramy. Nasi pracownicy są bardzo kompetentni i potrafią sobie z tym poradzić, ale to wymaga czasu” – wyjaśniał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.09.2017  Magnussen: Haas nie stanąłby na drodze ku rozwojowi mojej kariery
06.09.2017  Giovinazzi wystartuje w pierwszym treningu do GP Singapuru z Haasem
05.09.2017  Steiner: Haas przygotowuje się już do sezonu 2018
21.08.2017  Steiner: Haas liczy na konkurencyjne występny na Spa i Monzy
07.08.2017  Steiner: Naszą formę zawdzięczamy wczesnemu rozwojowi nowej maszyny
Tagi:
Haas
Steiner G.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
melex, 08.05.2017 20:12[!]
Dziwi mnie, że tylko Haas i to Grosjean ma w tym sezonie nieustanne problemy z hamulcami.
---, 08.05.2017 21:40[!]
@melex
Nie no, Haas miał te problemy także w tamtym sezonie, czyli praktycznie nie mogą się "dogadać" z tymi hamulcami od początku istnienia zespołu, odkąd stworzyli swój pierwszy bolid. A nie tylko Grosjean ma te problemy, Guttierrez i Magnussen wprawdzie rzadziej, ale też je zgłaszali.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca