F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.07.2017

Organizatorzy GP Singapuru bliscy podpisania nowej umowy z władzami F1

DTM: Rast odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu w Rosji

21.07.2017

Pirelli zakończyło analizę uszkodzonej opony z bolidu Vettela

Grosjean i Magnussen pozostaną kierowcami Haasa w sezonie 2018

Hasegawa: Zniesienie systemu tokenów pomaga Hondzie w odrabianiu strat

Lauda: F1 może żałować wprowadzenia Halo

Horner: F1 musi odpowiedzieć na wiele poważnych pytań

Wolff: FIA "nie miała wyboru" decydując o wprowadzeniu Halo

Force India rozpoczęło negocjacje nad nową umową dla Pereza

20.07.2017

Williams zabronił Villeneuve'owi wstępu do swojego motorhome'u?

GPDA popiera decyzję o wprowadzeniu systemu Halo od sezonu 2018

Mallya: Perez powinien odejść z Force India tylko do Ferrari

Kubica pewny, że jest w stanie poprowadzić bolid w specyfikacji z sezonu 2017

19.07.2017

System Halo ma wejść do użytku w F1 od sezonu 2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

Cosworth rozważa powrót do F1

Brown: Mercedes i Ferrari nie chcą pomagać McLarenowi

Bratches: Ostatni tydzień był przykładem modelowej imprezy F1

Sainz: Wyciągnąłem wnioski z zamieszania wokół mojej przyszłości w F1

18.07.2017

Robert Kubica może wziąć udział w testach na Hungaroringu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

GP Hiszpanii: wyniki wyścigu

Lewis Hamilton pokonał w wyrównanej walce Sebastiana Vettela.
Nataniel Piórkowski, 14 maja 2017, wyświetlenia: 10692<< | lista | T- | T+ | >>

Przejdź dalej >>>
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.07.2017  GP Wielkiej Brytanii: wypowiedzi po wyścigu (10)
16.07.2017  GP Wielkiej Brytanii: najszybsze okrążenia wyścigu
16.07.2017  Hamilton wygrywa przed własną publicznością na Silverstone
16.07.2017  GP Wielkiej Brytanii: wyniki wyścigu
15.07.2017  GP Wielkiej Brytanii: wypowiedzi po kwalifikacjach (10)
Tagi:
Grand Prix F1

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Zomo, 15.05.2017 01:15[!]
Rece opadaja jak sie czyta to forum:

@krzychol2000
Cytat :
@rno2 no tak, nie patrzyłem na całą relację :-)


@husaria
Cytat :
młody holender jeździ jak wariat, ale tutaj zawalił Kimi, za wolno startując, tak uważam.
Na powtórkach było widać, że było ciasno w zakręcie i skończyło siè bum bum u Kimiego i Maxa.


@marios76
Cytat :
Kontakt między nim a Raikkonenem był niezamierzony, minimalny a sam w sobie nie spowodował ŻADNEGO uszkodzenia w bolidzie jego i Ferrari. Nic wielkiego by się nie stało, gdyby Kimiego nie odrzuciło na Verstappena.


Wiem ze jest opcja ukrywania forumowiczow ale czlowiek nie zawsze najpierw sie loguje a potem czyta co niestety grozi glebokim wstrzasem kiedy trafi sie na takie brednie. Czy na tym forum jest jakas moderacjia ?

Zeby nie bylo ze nie na temat - brawa dla Alonso za dowiezienie japonskiego zlomu do mety - chyba bardziej mu zalezalo na tym zeby publicznosci mogla go ogladac az do konca wysciigu niz na punktach.
Masio, 15.05.2017 05:57[!]
2007: Incydent Alonso i Massy na pierwszym okrążeniu w Hiszpanii.
2017: to samo.

Szkoda tej kolizji Bottasa, Raikkonena i Verstappena po starcie. Nie winiłem tutaj szczególnie nikogo.
Ogólnie wyścig nawet ciekawy, choć myślałem, że walka Hamiltona i Vettela potrwa do samej mety.

Tak jak jeden z wcześniejszych użytkowników, poczekam teraz na GP Kanady.
marios76, 15.05.2017 07:25[!]
@Zomo Możesz wskazać jakie były zniszczenia bolidów Kimiego z prawej strony i Bottasa z lewej?? Bo mi się wydaje, że takie same jak Vettela i Hamiltona? Jak wskzesz mój błąd- włącz sobie ukrywanie, jak nie to czytaj ze zrozumieniem i nie pie...ol głupot:)
@krzychol2000 to nie jest problem. Problem jest gdy oceniasz kierowcę nie widząc z czego wynika jego strata. To kolego,że nie masz jak oglądać transmisji, nie jest powodem do "wydawania wyroków" bez możliwości oceny faktow. Akurat tu Alonso mógł zdobyć kilka punktów- jak pokazuje tabela FL- były momenty na torze, kiedy miał niezle tempo.Jestem przekonany, że utrzymał by za sobą Toro Rosso, Sauber czy w innych okolicznościach Haasa.
Kamikadze2000, 15.05.2017 08:22[!]
VSC znowu odbiło się czkawką dla Ferrari i Seby. Ale są mocni, co cieszy. Oby nie schodzili w tym roku z podium. Pora na tytuł dla czerwonych :D
mcracer1993, 15.05.2017 11:46[!]
HAHA ale się Bottas raz jeszcze skompromitował.... no coś niesamowitego... Zresztą posłuchajcie tego:
Cytat :
To nie było celowe. Szkoda, że doszło do tej kolizji. Mój kontakt z bolidem Ferrari był naprawdę lekki.
Wiesz panie Bottas co to jest hamulec!? To radzę go używać, bo inaczej będziesz miał wielkie problemy - szczególnie u Verstappena... Holender potrafi się odnaleźć na starcie i dlatego on też miał do Bottasa pretensje. Dlatego sędziom, którzy nie wlepili młodszemu Finowi 3 punktów karnych, należy się denaturat z Red Bullem - to w zupełności wystarczy.
Zomo, 15.05.2017 15:45[!]
Akcja Botasa podpada pod incydent wyscigowy, ale wyciaganie wniosow z tego ze nie bylo "zniszczenia bolidów Kimiego z prawej strony" to objaw demencji bo co mozna zrobic lekkim najechaniem przedniej opony na tylna opone rywala powien wiedziec kazdy fan wyscigow (nie tylko f1).
marios76, 15.05.2017 20:37[!]
@Zomo Nie rób z siebie idioty, tylko wskaż co się stało bolidom Ferrari czy Mercedesa odpowiednio z prawej strony Kimiego i lewej Valtteriego? To był lekki zwyczajny kontakt podczas walki , typowy RA, ale tego nie potrafisz zrozumieć? Bolid (Ferrari) nie wyleciał w powietrze, nie złamało się zawieszenie, nawet nie przebiła się opona. A ty z uporem maniaka próbujesz coś udowadniać, mając pretensje, że ktoś potwierdza fakty? Bolid Kimiego został tym kontaktem nieco odrzucony w lewo i lewa strona uderzył w prawa stronę bolidu Verstappena i przez to powstały u obu "śmiertelne obrażenia". Ale nie potrafisz przeczytać zdania po polsku to się nie wypowiadaj. Oglądam F1 wystarczająco długo, by twierdzić, że zarówno Bottas i Raikkonen po swoim kontakcie mogli by kontynuować wyścig. Kimi uszkodził bolid uderzając w Maxa, oczywiście nie ze swojej winy i dlatego obaj nie skończyli... dlatego tłumacze jak przedszkolakowi- kontakt między Finami był przyczyną następnego zdarzenia, ale sam w sobie nie zadziałał siła niszcząca na ich bolidy. Gdyby Kimi miał miejsce z lewej, wyszedł by z tego lepiej niż Alonso którego ostrzej potraktował Massa. Pooglądaj powtórki, może jeszcze raz przeczytaj słowa które krytykujesz... przepraszać nie musisz- przywyklem do hejterow, którzy tylko się czepiają, nie mając racji, ani pojęcia. :)

@seb5 Wyjeżdżając z alei serwisowej, trzeba zachować szczególną ostrożność. Sebastian, wypchnął Lewisa w takim momencie i kara powinna być. Bottas mniej przewinienia, bo był to moment startu i tłok na torze: mały błąd był jednak opłakanym w skutkach... ale działanie Vettela było celowe. :/
bartoszcze, 15.05.2017 21:44[!]
Cytat marios76 :
Wyjeżdżając z alei serwisowej, trzeba zachować szczególną ostrożność. Sebastian, wypchnął Lewisa w takim momencie i kara powinna być.

Bzdura. Seb czyściutko zajął wewnętrzną. Zero porównania do Sainza w Bahrajnie.
marios76, 19.05.2017 08:49[!]
@bartoszcze Hamilton byl nieco z przodu, Sebastian zrobil to " sprytnie" .... Wiedzial, ze przegra jak Hamilton go wyprzedzi. W moim odczuciu to bylo "brudne". Prawda jest taka: mogla byc kara i tez by byla dyskusja.
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca