F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

RBR i Force India: Nie jesteśmy bezpośrednimi rywalami

Pomimo małej różnicy punktowej pomiędzy obiema ekipami występuje duża różnica w osiągach.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 889<< | lista | T- | T+ | >>


Przedstawiciele Red Bulla i Force India zgadzają się co do tego, że pomimo niewielkiej różnicy punktowej w klasyfikacji generalnej, nic nie wskazuje na to by ich zespoły miały toczyć wyrównaną walkę na torze.

Po kolejnym bardzo mocnym finiszu w wykonaniu kierowców stajni z Silverstone: Serio Pereza i Estebana Ocona oraz problemach Maxa Verstappena, Force India traci do Red Bulla zaledwie dziewiętnaście punktów w klasyfikacji konstruktorów.

Komentując sytuację stajni z Milton Keynes w odniesieniu do formy Force India, szef RBR – Christian Horner, powiedział: „Od dwóch lub trzech wyścigów nie odnotowaliśmy podwójnego finiszu w punktach z naszymi kierowcami. Force India wykonuje znakomitą pracę, ale na płaszczyźnie tempa istnieje pomiędzy nami znacząca różnica. Force India maksymalizuje swoje szanse – wykonują pod tym względem świetną robotę, ale nadal uważam, że nasze zespoły dzieli znacząca różnica w osiągach”.

Zapytany o to, czy powtarzające się problemy mogą wkrótce stać się poważnym problemem Red Bulla, Horner odparł: „Tak, ale nie w każdym wyścigu Valtteri Bottas wjeżdża w bolid Kimiego Raikkonena”.

Dyrektor operacyjny Force India – Otmar Szafnauer przyznał, że jego zespół musiałby bardzo znacząco poprawić możliwości bolidu VJM10, by poważnie myśleć o nawiązaniu walki z Red Bullem. „Po pięciu wyścigach tracimy do nich dziewiętnaście punktów. Dziewiętnaście punktów nie jest stratą nie do odrobienia, więc traktujemy ten cel jako zupełnie osiągalny. Potrzebujemy jednak do tego lepszego tempa. Red Bull jest od nas szybszy, więc zapewne nas pokonają. To proste. Jeśli wszystko utrzyma się w takim stanie, jak ma to miejsce teraz, Red Bull nas pokona”.

Szafnauer dodał, że pomimo 32-punktowej przewagi nad piątą w tabeli konstruktorów stajnią Toro Rosso, Force India jest dalekie od optymizmu w kontekście walki o czwartą pozycję w mistrzostwach. „Jest na to o wiele za wcześnie. Wydaje mi się, że ubiegłym roku, na tym etapie, Williams miał nad nami około 60 punktową przewagę, a pod koniec daliśmy im w kość [finiszując na P4]. To samo może przytrafić się także nam, więc ciężko pracujemy. Chcemy zapewnić dobre modyfikacje. Stawka jest konkurencyjna. Renault wykonuje dobrą pracę i wcale nie byłbym zaskoczony, gdyby znaczących postępów dokonał również McLaren. Sądzę że Williams, koniec końców, dysponuje lepszym bolidem niż nasz VJM10”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.01.2018  Newey: W swojej karierze otrzymałem trzy oferty dołączenia do Ferrari
30.12.2017  Grosjean: McLaren i Renault dokonają dużych postępów
27.12.2017  Wolff: Mercedes chciał dostarczać silniki McLarenowi
21.12.2017  Lauda: Red Bull przepłacił podpisując nową umowę z Verstappenem
16.12.2017  Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo
Tagi:
Red Bull
Force India

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca