F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.05.2017

Abiteboul: Red Bull myli się w ocenie rozwoju silnika Renault

23.05.2017

Newey: "Komitetowa" struktura Red Bulla okazała się nieefektywna

Kubica przetestuje na Monzy prototyp LMP2 SMP Racing

Massa: Lowe pomógł zjednoczyć Williamsa

Lauda nie kryje podekscytowania walką Vettela z Hamiltonem

Mercedes obawia się problemów w GP Monako

22.05.2017

Informacja Pirelli przed GP Monako

Indy 500: Chilton uzyskał najlepszy wynik w poniedziałkowym treningu

Alonso: Gdyby nie problem z ładowaniem turbo mógłbym powalczyć o PP

Lauda: Zawetowałbym ewentualną umowę McLarena z Mercedesem

Pirelli planuje wprowadzenie bardziej miękkich mieszanek w sezonie 2018

Carey: Duże zespoły również pragną ograniczenia wydatków w F1

Wolff: W tym sezonie czeka nas nieustanny wyścig rozwojowy

21.05.2017

Indy 500: Alonso zakończył kwalifikacje na piątym miejscu

Gunther wygrywa również na zakończenie weekendu F3

DTM: Green wygrał niedzielny wyścig DTM na Lausitzringu

Gunther wygrywa drugi wyścig weekend F3 w Pau

WRC: Ogier odniósł w Portugalii drugie zwycięstwo w sezonie

Formuła E: Buemi odniósł w Paryżu piąte zwycięstwo w sezonie

Joel Eriksson wygrywa pierwszy wyścig weekendu F3 w Pau

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

RBR i Force India: Nie jesteśmy bezpośrednimi rywalami

Pomimo małej różnicy punktowej pomiędzy obiema ekipami występuje duża różnica w osiągach.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 763<< | lista | T- | T+ | >>


Przedstawiciele Red Bulla i Force India zgadzają się co do tego, że pomimo niewielkiej różnicy punktowej w klasyfikacji generalnej, nic nie wskazuje na to by ich zespoły miały toczyć wyrównaną walkę na torze.

Po kolejnym bardzo mocnym finiszu w wykonaniu kierowców stajni z Silverstone: Serio Pereza i Estebana Ocona oraz problemach Maxa Verstappena, Force India traci do Red Bulla zaledwie dziewiętnaście punktów w klasyfikacji konstruktorów.

Komentując sytuację stajni z Milton Keynes w odniesieniu do formy Force India, szef RBR – Christian Horner, powiedział: „Od dwóch lub trzech wyścigów nie odnotowaliśmy podwójnego finiszu w punktach z naszymi kierowcami. Force India wykonuje znakomitą pracę, ale na płaszczyźnie tempa istnieje pomiędzy nami znacząca różnica. Force India maksymalizuje swoje szanse – wykonują pod tym względem świetną robotę, ale nadal uważam, że nasze zespoły dzieli znacząca różnica w osiągach”.

Zapytany o to, czy powtarzające się problemy mogą wkrótce stać się poważnym problemem Red Bulla, Horner odparł: „Tak, ale nie w każdym wyścigu Valtteri Bottas wjeżdża w bolid Kimiego Raikkonena”.

Dyrektor operacyjny Force India – Otmar Szafnauer przyznał, że jego zespół musiałby bardzo znacząco poprawić możliwości bolidu VJM10, by poważnie myśleć o nawiązaniu walki z Red Bullem. „Po pięciu wyścigach tracimy do nich dziewiętnaście punktów. Dziewiętnaście punktów nie jest stratą nie do odrobienia, więc traktujemy ten cel jako zupełnie osiągalny. Potrzebujemy jednak do tego lepszego tempa. Red Bull jest od nas szybszy, więc zapewne nas pokonają. To proste. Jeśli wszystko utrzyma się w takim stanie, jak ma to miejsce teraz, Red Bull nas pokona”.

Szafnauer dodał, że pomimo 32-punktowej przewagi nad piątą w tabeli konstruktorów stajnią Toro Rosso, Force India jest dalekie od optymizmu w kontekście walki o czwartą pozycję w mistrzostwach. „Jest na to o wiele za wcześnie. Wydaje mi się, że ubiegłym roku, na tym etapie, Williams miał nad nami około 60 punktową przewagę, a pod koniec daliśmy im w kość [finiszując na P4]. To samo może przytrafić się także nam, więc ciężko pracujemy. Chcemy zapewnić dobre modyfikacje. Stawka jest konkurencyjna. Renault wykonuje dobrą pracę i wcale nie byłbym zaskoczony, gdyby znaczących postępów dokonał również McLaren. Sądzę że Williams, koniec końców, dysponuje lepszym bolidem niż nasz VJM10”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.05.2017  Abiteboul: Red Bull myli się w ocenie rozwoju silnika Renault
23.05.2017  Newey: "Komitetowa" struktura Red Bulla okazała się nieefektywna
18.05.2017  Newey zwiększył zaangażowanie w pomoc Red Bull Racing
17.05.2017  Marko: Red Bull może wycofać się z F1 w przypadku impasu ws. silników
12.05.2017  Carlos Sainz nie traci nadziei na awans do Red Bulla
Tagi:
Red Bull
Force India

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca