F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix

Lowe: Force India wykonało świetną pracę w sezonie 2017

Sander: Magnussen nie jest kluczowy dla planów organizacji GP Danii

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Indy 500: Alonso uzyskał czwarty wynik trzeciego dnia treningów

Hiszpan podkreśla, że jego ambicją jest walka o zwycięstwo w wyścigu na Brickyard.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 3608<< | lista | T- | T+ | >>


Fernando Alonso zakończył trzeci dzień treningów przed kwalifikacjami i wyścigiem Indy 500 z czwartym wynikiem. Na czele tabeli środową sesję zakończył Ed Carpenter.

W środę plany zespołów i kierowców pokrzyżowała pogoda – ze względu na silne podmuchy wiatru większość zawodników zdecydowanie ograniczyła swoją aktywność na torze.

Alonso pokonał 39 okrążeń uzyskując najlepszy wynik na poziomie 219,533 mil na godzinę (40,9961s). Dla porównania rekord dnia w wykonaniu Carpentera to 222,894 mph (40,3779s).

„Dziś było ciężko. Warunki nam nie pomagały, więc kierowcy z czołówki nie jeździli zbyt wiele, ale dla mnie była to dobra lekcja. Dzisiaj chodziło właśnie o to, by poczuć, jak jeździ się przy mocnym wietrze i jak ustawiać bolid zakręt po zakręcie. Wszystko poszło zgodnie z planem. Zespół wykorzystał te przejazdy, by sprawdzić różne ustawienia pracy silnika, więc za nami produktywny dzień” – stwierdził Hiszpan.

Ambitne plany

„Możliwość doświadczenia tej imprezy jest czymś, na co powinien mieć szansę każdy kierowca wyścigowy. Ja otrzymałem ją dzięki McLarenowi i Hondzie” – powiedział Alonso podczas środowej konferencji.

„Dlatego tutaj jestem i postaram się odnieść zwycięstwo. Wczoraj wiele nauczyłem się o jeździe w grupie, ale to nie ściganie – uczysz się, próbujesz wyprzedzać, czujesz bolid i to, jak prowadzi się w trakcie jazdy za innym samochodem, czy to jak blisko możesz trzymać się rywala podczas pokonywania zakrętów. Dzień wyścigu będzie jednak bardzo się różnił. Nikt nie będzie twoim przyjacielem” – kontynuował.

„Jestem zadowolony z tego, jak wygląda obecnie moja sytuacja. W trakcie testów na początku maja bolid był zupełnie inny, to miejsce było zupełnie inne – czułem się zadowolony, ale nie doświadczałem komfortu. We wtorek, po symulacji jazdy w grupie, czułem się dużo bardziej komfortowo. Byłem bardziej zadowolony z tego, gdzie się znajduję. Przede mną wciąż wiele do nauki. Za każdym razem słucham otaczających mnie ludzi, a kolejnego dnia staram się wprowadzać ich słowa w życie, by zyskać odczucia, jakimi dysponują oni sami. Rano jestem w symulatorze, po południu w bolidzie. Nie jestem jeszcze w pełni przygotowany, ale sądzę, że będę na takim poziomie przed kwalifikacjami i wyścigiem” – podkreślił.

Zapytany o swoje pierwsze odczucia, Alonso odparł: „Jazda tymi bolidami jest zupełnie wyjątkowa. Jeśli cała twoja kariera rozwijała się w F1, w Europie, to gdy przybywasz tutaj, aby ścigać się po owalu, nie czujesz żadnej naturalności w jeździe – bolid sam skręca w lewo. Na pierwszym okrążeniu dojazd do pierwszego zakrętu jest więc nieco dziwny. Zdobyłem jednak dobre doświadczenie w symulatorze, otrzymałem wiele informacji od zespołu. Przybyłem tutaj dobrze przygotowany do takich wrażeń”.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.01.2018  De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1
06.01.2018  Alonso chce jeszcze raz wystartować w Indianapolis 500 w 2019 roku
29.09.2017  Palmer: Przejście do IndyCar jest jedną z opcji na sezon 2018
29.07.2017  Alonso nie wyklucza przejścia do IndyCar na sezon 2018
11.06.2017  Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w IndyCar
Tagi:
IndyCar
Alonso F.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Luca, 18.05.2017 09:37[!]
Myślicie , że ma więcej kucy niż reszta jak było to w przypadku startu np. Hakkinena w Porsche Super Cup?
marios76, 18.05.2017 11:15[!]
@Luca Chyba zartujesz. Nikt mu na to nie pozwoli.
dejacek, 18.05.2017 22:59[!]
gdyby Alonso wygrał to kupuję kilka koszulek z odpowiednim napisem i chodzę przynajmniej przez rok
82TOMMY82, 20.05.2017 19:21[!]
a ja nadal bede uwazal ze to buc i oszust.... ot co....
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca