F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff dementuje plotki o znaczącym zmniejszeniu masy bolidu W08

Podczas GP Hiszpanii media informowały, że zespołowi udało się ją zredukować o 5 kilogramów.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 1556<< | lista | T- | T+ | >>


Toto Wolff zdementował plotki o tym, że przed Grand Prix Hiszpanii Mercedesowi udało się zredukować masę bolidu W08 o pięć kilogramów względem stanu z początku sezonu.

Już od zimowych testów stajnia z Brackley przyznawała, że jej konstrukcja jest o kilka kilogramów cięższa niż wynosi minimalny limit narzucony przez FIA (728 kg).

W wywiadzie udzielonym przed weekendem w Barcelonie dyrektor niewykonawczy zespołu i trzykrotny mistrz świata Formuły 1 – Niki Lauda zaznaczył, że masa bolidu jest jednym z najbardziej newralgicznych obszarów do poprawy w kontekście zaciętej rywalizacji prowadzonej z Ferrari.

Po tym jak Lewis Hamilton zdobył pole position i wygrał zmagania o GP Hiszpanii, w mediach zaczęły pojawiać się plotki o tym, że po wprowadzeniu dużego pakietu poprawek Mercedes "odchudził" swój bolid o około pięć kilogramów. Wolff zaznaczył jednak: „Staraliśmy się poprawić efektywność aerodynamiczną i zredukować wagę, ale nie mówimy o wartościach wynoszących pięć kilogramów. W Formule 1 trudno jest o tak duże kroki. Postępy są małe. Pracujemy bardziej nad gramami niż kilogramami”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.05.2018  Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako
17.05.2018  Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom
16.05.2018  Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii
15.05.2018  Mercedes testuje czerwone światełka umieszczone na tylnym skrzydle
13.05.2018  Lauda spodziewa się pozostania Hamiltona i Bottasa w Mercedesie
Tagi:
Mercedes
Wolff T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Lejnus, 18.05.2017 11:38[!]
Może stąd węższy nos?
LeVi_, 18.05.2017 12:33[!]
Węższy nos ma wpływ na aerodynamikę i może być nawet cięższy niż stary, co najmniej takiej samej masy (ze względu na przepisy zderzeniowe): https://www.motor...ive-new-nose-907019/
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca