F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso

McLaren dementuje plotki o opuszczeniu GP Singapuru przez Alonso

Penteado: Kubica nie miał problemów z prowadzeniem aktualnego bolidu

Horner: Formułą E jest szansą dla F1 na powrót do tradycyjnych silników

Brown: McLaren chce zatrzymać Alonso i Vandoorne'a

Porsche nie wyklucza zaangażowania się w Formułę 1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Wolff dementuje plotki o znaczącym zmniejszeniu masy bolidu W08

Podczas GP Hiszpanii media informowały, że zespołowi udało się ją zredukować o 5 kilogramów.
Nataniel Piórkowski, 18 maja 2017, wyświetlenia: 1467<< | lista | T- | T+ | >>


Toto Wolff zdementował plotki o tym, że przed Grand Prix Hiszpanii Mercedesowi udało się zredukować masę bolidu W08 o pięć kilogramów względem stanu z początku sezonu.

Już od zimowych testów stajnia z Brackley przyznawała, że jej konstrukcja jest o kilka kilogramów cięższa niż wynosi minimalny limit narzucony przez FIA (728 kg).

W wywiadzie udzielonym przed weekendem w Barcelonie dyrektor niewykonawczy zespołu i trzykrotny mistrz świata Formuły 1 – Niki Lauda zaznaczył, że masa bolidu jest jednym z najbardziej newralgicznych obszarów do poprawy w kontekście zaciętej rywalizacji prowadzonej z Ferrari.

Po tym jak Lewis Hamilton zdobył pole position i wygrał zmagania o GP Hiszpanii, w mediach zaczęły pojawiać się plotki o tym, że po wprowadzeniu dużego pakietu poprawek Mercedes "odchudził" swój bolid o około pięć kilogramów. Wolff zaznaczył jednak: „Staraliśmy się poprawić efektywność aerodynamiczną i zredukować wagę, ale nie mówimy o wartościach wynoszących pięć kilogramów. W Formule 1 trudno jest o tak duże kroki. Postępy są małe. Pracujemy bardziej nad gramami niż kilogramami”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.08.2017  Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa
07.08.2017  Bottas: Nie mam planu B na wypadek utraty posady w Mercedesie
06.08.2017  Hamilton: Podarowaliśmy więcej punktów niż Ferrari
04.08.2017  Russell zaskoczony dobrą widocznością z systemem Halo
04.08.2017  Wehrlein niezainteresowany przejściem do Formuły E
Tagi:
Mercedes
Wolff T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Lejnus, 18.05.2017 11:38[!]
Może stąd węższy nos?
LeVi_, 18.05.2017 12:33[!]
Węższy nos ma wpływ na aerodynamikę i może być nawet cięższy niż stary, co najmniej takiej samej masy (ze względu na przepisy zderzeniowe): https://www.motor...ive-new-nose-907019/
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca