F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.06.2017

Force India zmieni nazwę na Force 1?

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Austrii

Abiteboul: Cały czas mamy na oku Carlosa Sainza

Rio de Janeiro zainteresowane przejęciem organizacji Grand Prix Brazylii

Grosjean: Problemy Haasa z hamulcami są nie do zaakceptowania

Honda przygotuje kolejne poprawki do jednostki na Grand Prix Austrii

26.06.2017

Boullier: Pierwsze punkty w sezonie nie są powodem do ekscytacji

Hamilton nie zamierza rozmawiać z Vettelem o incydencie z Azerbejdżanu

Vettel pragnie wyjaśnić z Hamiltonem kontrowersyjny incydent z Baku

Wolff: Wydarzenia z Baku mogą zaostrzyć walkę o tytuł mistrzowski

Stroll: Krytyka kierowana pod moim adresem to "szum w tle"

Wolff odrzuca spekulacje łączące Alonso z przejściem do Mercedesa

25.06.2017

Punkty karne (stan po GP Azerbejdżanu)

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Azerbejdżanu

GP Azerbejdżanu: weekend w obiektywie

GP Azerbejdżanu: wypowiedzi po wyścigu (10)

Nato wygrywa dramatyczny sprint F2 w Baku

Hamilton: Vettel skompromitował się swoim zachowaniem

Vettel otrzymał trzy punkty karne za kontakt z Hamiltonem

Vettel: Hamilton także powinien był otrzymać karę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Mercedes obawia się problemów w GP Monako

Zespół przyznaje, że długość rozstawu osi bolidu W08 może negatywnie odbić się na osiągach.
Nataniel Piórkowski, 23 maja 2017, wyświetlenia: 1679<< | lista | T- | T+ | >>


Mercedes otwarcie przyznaje, iż poważnie obawia się zagrożenia ze strony Ferrari w trakcie nadchodzącego Grand Prix Monako.

Chociaż kierowcy Srebrnych Strzał odnieśli zwycięstwa w dwóch ostatnich wyścigach w Soczi i Barcelonie, charakterystyka bolidu W08 nie odpowiada wymaganiom toru w Monte Carlo. Szczególnym zmartwieniem dla zawodników i szefostwa stajni z Brackley jest wyjątkowo długi rozstaw osi.

„Bolid z największym rozstawem osi na torze z tak wieloma szybkimi zakrętami... Możemy być od nich [Ferrari] wolniejsi” – powiedział Valtteri Bottas cytowany przez brazylijską telewizję Globo.

Z kolei dyrektor niewykonawczy Mercedesa – Niki Lauda, stwierdził na łamach Blicka: „W przypadku Monte Carlo, na chwilę obecną Ferrari dysponuje pewnymi przewagami. W ciasnych wirażach będziemy mieć nasze własne problemy z najdłuższym rozstawem osi. Mogą być nawet gorsze niż w Singapurze”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.06.2017  Wolff odrzuca spekulacje łączące Alonso z przejściem do Mercedesa
25.06.2017  Williams dementuje plotki o rozmowach na temat współpracy z Hondą
24.06.2017  George Russell poprowadzi Mercedesa W08 podczas testów na Węgrzech
24.06.2017  Hamilton: Bottas zasługuje na pozostanie w Mercedesie
23.06.2017  Bottas: Wciąż jest zbyt wcześnie na negocjowanie umowy z Mercedesem
Tagi:
Mercedes
Bottas V.
Lauda N.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Lejnus, 23.05.2017 12:56[!]
Po jaką cholerę zrobili taką krowę? :D
dondahaka, 23.05.2017 14:13[!]
Bo miska olejowa z zapasem na kwalifikacje by się nie mieściła XD
marios76, 23.05.2017 23:35[!]
@dondahaka :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca