F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.08.2017

James Key pozostanie dyrektorem technicznym Toro Rosso

Volkswagen: Formuła 1 znajduje się na niebezpiecznej ścieżce

Kimi Raikkonen pozostanie kierowcą Ferrari w sezonie 2018

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Włoch

Honda zmieniła podejście do rozwoju swego silnika F1

Johansson: Alonso powinien pozostać w McLarenie na sezon 2018

Renault przygotowuje poprawki silnika na GP Belgii i Włoch

Stewart: Utrata GP Wielkiej Brytanii byłaby katastrofą

21.08.2017

Informacja Pirelli przed GP Belgii

Steiner: Haas liczy na konkurencyjne występny na Spa i Monzy

Szafnauer liczy na szybkie zakończenie negocjacji nad umową dla Pereza

Formuła 1 inauguruje wirtualne mistrzostwa świata

Hamilton: Mercedes uporał się z problemami z ogumieniem

20.08.2017

Marco Wittmann stracił zwycięstwo w wyścigu DTM na Zandvoort

DTM: Wittmann odniósł zwycięstwo w niedzielnym wyścigu w Holandii

WRC: Ott Tanak wygrał Rajd Niemiec

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Mercedes obawia się problemów w GP Monako

Zespół przyznaje, że długość rozstawu osi bolidu W08 może negatywnie odbić się na osiągach.
Nataniel Piórkowski, 23 maja 2017, wyświetlenia: 1718<< | lista | T- | T+ | >>


Mercedes otwarcie przyznaje, iż poważnie obawia się zagrożenia ze strony Ferrari w trakcie nadchodzącego Grand Prix Monako.

Chociaż kierowcy Srebrnych Strzał odnieśli zwycięstwa w dwóch ostatnich wyścigach w Soczi i Barcelonie, charakterystyka bolidu W08 nie odpowiada wymaganiom toru w Monte Carlo. Szczególnym zmartwieniem dla zawodników i szefostwa stajni z Brackley jest wyjątkowo długi rozstaw osi.

„Bolid z największym rozstawem osi na torze z tak wieloma szybkimi zakrętami... Możemy być od nich [Ferrari] wolniejsi” – powiedział Valtteri Bottas cytowany przez brazylijską telewizję Globo.

Z kolei dyrektor niewykonawczy Mercedesa – Niki Lauda, stwierdził na łamach Blicka: „W przypadku Monte Carlo, na chwilę obecną Ferrari dysponuje pewnymi przewagami. W ciasnych wirażach będziemy mieć nasze własne problemy z najdłuższym rozstawem osi. Mogą być nawet gorsze niż w Singapurze”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.08.2017  Hamilton: Mercedes uporał się z problemami z ogumieniem
14.08.2017  Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa
07.08.2017  Bottas: Nie mam planu B na wypadek utraty posady w Mercedesie
06.08.2017  Hamilton: Podarowaliśmy więcej punktów niż Ferrari
04.08.2017  Russell zaskoczony dobrą widocznością z systemem Halo
Tagi:
Mercedes
Bottas V.
Lauda N.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Lejnus, 23.05.2017 12:56[!]
Po jaką cholerę zrobili taką krowę? :D
dondahaka, 23.05.2017 14:13[!]
Bo miska olejowa z zapasem na kwalifikacje by się nie mieściła XD
marios76, 23.05.2017 23:35[!]
@dondahaka :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca