F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.02.2018

Galeria: Dzień filmowy Red Bulla

Red Bull RB14 zadebiutował na torze wyścigowym

Brawn: Liberty stawia fanów na pierwszym miejscu

Red Bull Racing zaprezentowało bolid RB14

Red Bull zadecyduje o dostawcy jednostek w połowie sezonu 2018

18.02.2018

Robert Kubica przetestuje prototyp LMP1 Manora

17.02.2018

Alonso otwarty na kontynuowanie kariery w WEC

Latifi weźmie udział w piątkowym treningu przed GP Kanady

16.02.2018

McLaren dokonał pierwszego uruchomienia silnika Renault w bolidzie MCL33

Lowe: Celem Williamsa jest zbliżenie się do czołowych zespołów

Williams: Zatrudniając Sirotkina nie kierowaliśmy się względami finansowymi

Abiteboul: Poprawa dźwięku silników może negatywnie wpłynąć na osiągi

Brawn: W najbliższym czasie DRS nie zniknie z Formuły 1

Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu

15.02.2018

Kubica wystąpi w trzech sesjach treningowych w sezonie 2018

Williams przedstawił model FW41

Tegoroczna jednostka Ferrari spełniła oczekiwania na hamowni

Verstappen: Nie wyczekuję z niecierpliwością na Halo

Vasseur: Wsparcie Ferrari może nam pomóc osiągnąć poziom Force India

Green: Nowy bolid będzie podobny do zeszłorocznego

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Mercedes obawia się problemów w GP Monako

Zespół przyznaje, że długość rozstawu osi bolidu W08 może negatywnie odbić się na osiągach.
Nataniel Piórkowski, 23 maja 2017, wyświetlenia: 1762<< | lista | T- | T+ | >>


Mercedes otwarcie przyznaje, iż poważnie obawia się zagrożenia ze strony Ferrari w trakcie nadchodzącego Grand Prix Monako.

Chociaż kierowcy Srebrnych Strzał odnieśli zwycięstwa w dwóch ostatnich wyścigach w Soczi i Barcelonie, charakterystyka bolidu W08 nie odpowiada wymaganiom toru w Monte Carlo. Szczególnym zmartwieniem dla zawodników i szefostwa stajni z Brackley jest wyjątkowo długi rozstaw osi.

„Bolid z największym rozstawem osi na torze z tak wieloma szybkimi zakrętami... Możemy być od nich [Ferrari] wolniejsi” – powiedział Valtteri Bottas cytowany przez brazylijską telewizję Globo.

Z kolei dyrektor niewykonawczy Mercedesa – Niki Lauda, stwierdził na łamach Blicka: „W przypadku Monte Carlo, na chwilę obecną Ferrari dysponuje pewnymi przewagami. W ciasnych wirażach będziemy mieć nasze własne problemy z najdłuższym rozstawem osi. Mogą być nawet gorsze niż w Singapurze”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.02.2018  Rosberg typuje Hamiltona na zdobywcę mistrzowskiego tytułu
12.02.2018  Bottas byłby zadowolony z nowego kontraktu Hamiltona z Mercedesem
11.02.2018  Wolff: Struktura zespołu pozwala nam radzić sobie z odejściem pracowników
11.02.2018  Verstappen: Red Bull mógłby dominować w F1 z silnikiem Mercedesa
05.02.2018  Wolff: W tym sezonie walka w czołówce będzie bardziej wyrównana
Tagi:
Mercedes
Bottas V.
Lauda N.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Lejnus, 23.05.2017 12:56[!]
Po jaką cholerę zrobili taką krowę? :D
dondahaka, 23.05.2017 14:13[!]
Bo miska olejowa z zapasem na kwalifikacje by się nie mieściła XD
marios76, 23.05.2017 23:35[!]
@dondahaka :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca