F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.06.2018

Motorsport.com: Ferrari jest zdecydowane na zatrudnienie Leclerca

Daniel Ricciardo otrzymał propozycję startów od McLarena

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Belgii i GP Japonii

Vettel nie obawia się powrotu do opon z cieńszym bieżnikiem

Ocon gotowy dołączyć do fabrycznego zespołu Mercedesa

20.06.2018

Honda - od katastrofy z McLarenem do umowy z Red Bullem

Abiteboul: Chcemy by Red Bull żałował zakończenia współpracy z Renault

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Haas zmienił malowanie bolidu w celu lepszej ekspozycji logotypów

Od GP Monako zespół korzysta z biało-szarego schematu kolorystycznego.
Nataniel Piórkowski, 26 maja 2017, wyświetlenia: 1216<< | lista | T- | T+ | >>


Szef Haas – Gunther Steiner, ujawnił, że jego zespół zdecydował się na wprowadzenie zmian w malowaniu bolidów, aby poprawić widoczność logotypów w transmisji telewizyjnej.

Przed Grand Prix Monako stajnia z Kannapolis wprowadziła modyfikacje schematu kolorystycznego konstrukcji VF-17, stosując więcej szarych i białych barw.

Poproszony o wyjaśnienie powodów zmian, przyjętych wśród fanów z lekkim sceptycyzmem, Steiner przekonywał, że ich celem jest poprawa widoczności logotypów Haasa na powierzchniach bocznych.

„Przyjrzeliśmy się temu, jak prezentują się one na ekranach telewizorów i z tej perspektywy logotypy Haasa były praktycznie niewidoczne. Nasi kreatywni chłopcy wyszli z kilkoma ideami, Gene'owi się one spodobały i stąd ta zmiana. To bardzo proste” – powiedział Steiner cytowany przez magazyn Autosport.

„Zmieniliśmy trochę styl. Dążąc do zapewnienia lepszej widoczności oznaczeń sprawdzono kilka różnych wersji i uznano, że biała lepiej się odznacza. Sam logotyp został powiększony, co także powinno pomóc. Zobaczymy, jak w trakcie tego weekendu będą prezentowały się w telewizji nasze bolidy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
09.06.2018  Grosjean uszkodził przednie skrzydło bolidu w wyniku potrącenia świszcza
23.05.2018  Steiner: Pozycja Grosjeana w Haasie jest bezpieczna
15.05.2018  Steiner broni postawy Grosjeana w sezonie 2018
12.05.2018  Steiner po raz kolejny broni postawy Magnussena na torze
10.05.2018  Pietro Fittipaldi rozmawiał z Haasem na temat testu bolidu F1
Tagi:
Haas
Steiner G.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca