F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2018

Ferrari pokazało tegoroczny bolid - SF71H

Galeria: Shakedown Mercedesa W09

Wolff nie jest zadowolony z wyglądu systemu Halo

Wehrlein i Russell będą w tym roku rezerwowymi kierowcami Mercedesa

Mercedes oficjalnie zaprezentował bolid W09 EQ Power+

Pierwsze zdjęcie McLarena MCL33 wyciekło do internetu

Bolid W09 Mercedesa zadebiutował na torze

Vasseur: Umowa z Alfą Romeo zwiększa atrakcyjność Saubera

Mansell: Hamilton i Mercedes są faworytami do tytułów

21.02.2018

Rich Energy nie zostanie nowym właścicielem Force India

Toro Rosso opublikowało pierwsze zdjęcie modelu STR13

Bolidy Saubera i Toro Rosso zadebiutowały na torze

Nikita Mazepin jako pierwszy przetestuje nowy bolid Force India

Sainz: Kierowcom wystarczy 20 okrążeń, by przyzwyczaić się do Halo

Weber: Władze F1 muszą ostrożnie wprowadzać zmiany

Rich Energy prowadzi rozmowy na temat przejęcia Force India

Rozkład jazd kierowców podczas zimowych testów w Barcelonie

20.02.2018

McLaren nawiązał partnerstwo techniczne z Petrobrasem

Jack Aitken nowym kierowcą rezerwowym Renault

Team Renault Sport zaprezentował model R.S.18

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Oliver Rowland wygrywa główny wyścig F2 w Monako

Charles Leclerc odpadł z rywalizacji po awarii zawieszenia.
Łukasz Godula, 26 maja 2017, wyświetlenia: 5361<< | lista | T- | T+ | >>
Kierowca rozwojowy Renault, Oliver Rowland zwyciężył w dzisiejszym głównym wyścigu Formuły 2 w Monako, podczas gdy lider mistrzostw, Charles Leclerc odpadł z wyścigu w początkowej fazie.

Rowland pokonał Artjoma Markiełowa w walce o zwycięstwo, po tym jak wyprzedził Leclerca gdy na torze pojawił się pierwszy samochód bezpieczeństwa. Na starcie Leclerc obawiał się o działanie swojego sprzęgła, jednak wystartował bez żadnych problemów.

Protegowany Ferrari musiał się bronić przed Alexandrem Albonem na dojeździe do St Debote i przyblokował wtedy koła, jednak utrzymał się na prowadzeniu. Leclerc wyjechał na ponad sekundę od Albona, gdy na torze ogłoszono neutralizację z powodu Nicholasa Latifiego, który zatrzymał samochód pośród obłoków dymu wydobywającego się z silnika.

Albo wykorzystał moment do zmiany opon na supermiękkie, podczas gdy Leclerc, Rowland, Markiełow i Nobuharu Matsushita zdecydowali się pozostać na miękkich. Gdy wyścig wznowiono na 12 okrążeniu, Leclerc starał się wyrobić przewagę na Albonem, by po zjeździe do pitstopu wyjechać przed rywalem, który plasował się najwyżej z dotychczas zmieniających opony.

Strategia jazdy pełnym gazem zdawała się spełniać rezultat, który wypracował przewagę ponad 23 sekund nad Albonem, jednak na torze ponownie pojawił się samochód bezpieczeństwa, co dramatycznie zmieniło losy wyścigu.

Robert Visoiu i Louis Deletraz zderzyli się w Mirabeau i wpadli w bariery na zewnętrznej toru. Pomimo tego, że Deletraz był w stanie pojechać dalej, jednak Visoiu utknął i konieczny był wyjazd samochodu bezpieczeństwa.

Leclerc został wezwany na postój od razu gdy doszło do incydenty. Pomimo tego, że wyjechał przed Albonem, to Rowland i Markiełow wykorzystali wolniejszą jazdę w czasie neutralizacji i po postoju wyjechali przed rywalem, którego zepchnęli na czwarte miejsce.

Wszystko potoczyło się jeszcze gorzej dla Leclerca, gdy jego przednie lewe koło zaczęło wibrować i musiał ponownie zjechać do mechaników, by sprawdzić usterkę, która ostatecznie doprowadziła do wycofania się z wyścigu. Matsushita finiszował trzeci, podczas gdy Albon zgarnął czwarte miejsce.

Luca Ghiotto zakończył zmagania na piątym miejscu, przed Gustavem Malją i Nyckiem de Vriesem, któremu udało się awansować z 14 miejsca na starcie. Johnny Cecotto finiszował ósmy, co da mu jutro start z pierwszego pola.

Formula 2 > 2017 > Monako 1 (główny), Monte Carlo - 3,340 km
P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
1. 9Oliver RowlandDAMSDallara F2/11411h00m46,54525
2. 6Artjom MarkiełowRussian TimeDallara F2/1141+0:00,86418
3. 7Nobuharu MatsushitaART Grand PrixDallara F2/1141+0:13,76915
4. 8Alexander AlbonART Grand PrixDallara F2/1141+0:19,73812
5. 5Luca GhiottoRussian TimeDallara F2/1141+0:24,65710
6. 4Gustav MaljaRacing EngineeringDallara F2/1141+0:28,0828
7. 18Nyck de VriesRapaxDallara F2/1141+0:28,4536
8. 19Johnny Cecotto JrRapaxDallara F2/1141+0:29,1254
9. 15Jordan KingMP MotorsportDallara F2/1141+0:45,5522
10. 17Sergio CanamasasTridentDallara F2/1141+0:46,5811
11. 2Antonio FuocoPrema RacingDallara F2/1141+0:47,818
12. 11Ralph BoschungCampos RacingDallara F2/1141+0:50,772
13. 21Sean GelaelPertamina Arden Dallara F2/1141+0:53,694
14. 16Nabil JeffriTridentDallara F2/11401 okr.
15. 3Louis DeletrazRacing EngineeringDallara F2/11392 okr.
Niesklasyfikowani
14Sergio Sette CamaraMP MotorsportDallara F2/1133
1Charles LeclercPrema RacingDallara F2/1126
20Norman NatoPertamina Arden Dallara F2/1123
12Robert VisoiuCampos RacingDallara F2/1120
10Nicholas LatifiDAMSDallara F2/116
Pole position: Charles Leclerc (Prema Racing) - 1:19,309 (+4 pkt.)
Najszybsze okrążenie: Charles Leclerc (Prema Racing) - 1:21,403 na 18 okrążeniu
Premia za najszybsze okrążenie w Top 10: Oliver Rowland (DAMS) +2 pkt.
Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.01.2018  Gelael będzie kontynuował współpracę z Toro Rosso w sezonie 2018
26.11.2017  Leclerc kończy sezon F2 zwycięstwem w dzisiejszym sprincie
25.11.2017  Markiełow odniósł zwycięstwo w głównym wyścigu F2 na Yas Marina (akt.)
08.10.2017  Markiełow wygrywa sprint F2 w Jerez
07.10.2017  Leclerc zdobywa mistrzostwo F2 po wygranej w Jerez
Tagi:
F2

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Masio, 26.05.2017 22:40[!]
Szkoda Leclerca, chciałem żeby wygrał...
iceneon, 26.05.2017 23:06[!]
Teraz ja pomarudzę. Wiem, że późna pora, ale przed publikacją przydałoby się przeczytać tekst czy nie ma jakichś błędów. Jest odnośnik "zgłoś błąd w newsie", ale czy to my mamy wychwytywać błędy i wam przesyłać, bo wam się nie chce ze dwa razy przeczytać, bo polegacie tylko na edytorze tekstu czy wam błędy podkreśli? Literówek często nie podkreśla, zwłaszcza jak robią się z tego inne słowa.
W tym artykule jest kilka błędów. Szukajcie, a znajdziecie.
---, 26.05.2017 23:23[!]
Oglądał ktoś? Jak się te nowe podium prezentuje?
Phaedra, 27.05.2017 00:18[!]
Cytat --- :
Jak się te nowe podium prezentuje?

Tak dobrze, że można się zakochać.
djescape, 27.05.2017 08:33[!]
Widać że wszyscy bardzo chcieli udowodnić coś i pokazać się w Monako, stąd strasznie dużo wyjazdów, błędów itp. Bardzo szkoda mi Leclerca, swoją drogą ciekawe w którym miejscu na torze zostało uszkodzone zawieszenie w jego bolidzie. Mam nadzieję że Leclerc znajdzie w przyszłym sezonie w F1 miejsce gdyż na razie idzie jak burza.
Kamikadze2000, 27.05.2017 09:06[!]
Wielka szkoda Charlesa, ale z drugiej strony chociaż za szybko zdystansuje czołówki. Jest zdecydowanie ponad innymi podobnie jak Vandoorne przed dwoma laty. :))
---, 27.05.2017 09:35[!]
@Phaedra
A idź ty ... chodzi mi po prostu o to, czy w Monako nie spierdIelili tradycji, czy ta ceremonia nie jest zbyt podobna do tych na innych torach, itp. ...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca