F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.06.2017

Hamilton nie zamierza rozmawiać z Vettelem o incydencie z Azerbejdżanu

Vettel pragnie wyjaśnić z Hamiltonem kontrowersyjny incydent z Baku

Wolff: Wydarzenia z Baku mogą zaostrzyć walkę o tytuł mistrzowski

Stroll: Krytyka kierowana pod moim adresem to "szum w tle"

Wolff odrzuca spekulacje łączące Alonso z przejściem do Mercedesa

25.06.2017

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Azerbejdżanu

GP Azerbejdżanu: weekend w obiektywie

GP Azerbejdżanu: wypowiedzi po wyścigu (10)

Nato wygrywa dramatyczny sprint F2 w Baku

Hamilton: Vettel skompromitował się swoim zachowaniem

Vettel otrzymał trzy punkty karne za kontakt z Hamiltonem

Vettel: Hamilton także powinien był otrzymać karę

Alonso: W normalnych warunkach McLaren mógł wygrać w Baku

GP Azerbejdżanu: najszybsze okrążenia wyścigu

Daniel Ricciardo wygrywa szalony wyścig o GP Azerbejdżanu

GP Azerbejdżanu: wyniki wyścigu

Verstappen: Red Bull znajduje się już na poziomie Ferrari

Honda: Nowy silnik spalinowy zapewnia postępy rzędu 0,2-0,3s

Palmer: Nie obawiam się o swoją przyszłość

Boullier: Baku to najbardziej bolesny weekend w mojej karierze

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Green: Trzy poziomy są prawdopodobnie limitem rozwoju T-wingów

Brytyjczyk odniósł się także do postępów osiąganych przez przez Force India.
Nataniel Piórkowski, 27 maja 2017, wyświetlenia: 1037<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor techniczny Force India – Andy Green, nie sądzi, aby zespoły Formuły 1 zdecydowały się zastosować w tym roku przesadnie rozbudowane T-wingi.

Wraz z upływem sezonu coraz więcej zespołów decyduje się na korzystanie z T-wingów, których zadaniem jest poprawa przepływu powietrza w obszarze tylnego spojlera.

Team z Silverstone wprowadził w Monako do użytku trzypoziomowe skrzydło T – najbardziej złożone konstrukcyjne rozwiązanie pośród wszystkich ekip. Green przekonuje jednak, że jest to związane wyłącznie ze specyficznymi wymaganiami ulicznego obiektu w Monte Carlo.

„W przypadku naszego zespołu trzypoziomowy T-wing jest specyfikacją typową dla Monako. Może skorzystamy z podobnego wariantu skrzydełka podczas Grand Prix Singapuru lub Węgier, ale na innych torach będziemy używać jego okrojonej wersji. Charakterystyka toru przesądza tak naprawdę o tym co, co możesz umieścić w twoim bolidzie” – powiedział Green dodając, że zaokrąglone końcówki służą zminimalizowaniu strat na płaszczyźnie aerodynamicznej.

Brytyjczyk stwierdził, że chociaż ostatni pakiet poprawek pozytywnie wpłynął na osiągi bolidu, jego zespół nie jest do końca zadowolony ze swojej sytuacji. „Dokonujemy postępów. Widzimy, że potrzeba na to czasu. Redukujemy stratę krok po kroku. Wyciągamy wnioski wprowadzając do użytku każdą nową część i staramy się zrozumieć nowy kierunek. To złożony problem, więc podchodzimy do niego z różnych stron. Całkowite uporanie się z tą sytuacją zajmie dużo czasu, ale dzisiaj mamy zdecydowanie więcej informacji niż podczas ostatniego weekendu, czy Grand Prix Rosji. Na pewno osiągamy progres, ale nie możemy powiedzieć, że jesteśmy bliscy rozwiązania problemu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.06.2017  Perez: Force India nie zamierza zmieniać podejścia do poleceń zespołowych
22.06.2017  Force India nie ma w planach przerywać rozwoju tegorocznego bolidu
22.06.2017  Lucas Auer bliski testu z Force India podczas sesji na Hungaroringu
14.06.2017  Force India myśli nad zmianą nazwy
12.06.2017  Force India rozważy zmianę zasad współpracy między kierowcami
Tagi:
Force India
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
wogx, 27.05.2017 13:16[!]
Cytat :
Team z Silverstone wprowadził w Monako do użytku trzypoziomowe skrzydło T – najbardziej złożone konstrukcyjne rozwiązanie pośród wszystkich ekip.

Nieprawda, Renault też stosuje 3-poziomowy T-wing, poza tym Sauber ma podwójny T-wing (2 x 2 płaty). Najbardziej zaawansowane rozwiązanie zastosował Williams; czteropłatowy górny T-wing i jednopłatowy dolny T-wing.
Pavlos Le Paul, 27.05.2017 15:06[!]
Szkoda, ja tam sie zastanawiałem przez chwilę czy może ten wieszak nie zmieni się w ruszt do grilla na koniec sezonu.
agentwrogiegoukladu, 27.05.2017 18:12[!]
za takiego t-winga w Polsce skasowaliby od nich abonament rtv
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca