F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.12.2017

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Lorenzo Sassi dołączy do Mercedesa?

11.12.2017

Pirelli ogłosiło mieszanki opon na trzy pierwsze Grand Prix sezonu 2018

Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018

Williams dementuje doniesienia o rozmowach z Rowlandem

Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników

Brown: Współpraca z Hondą uniemożliwiała znalezienie nowych sponsorów

Liberty jest nadal zainteresowane organizacją wyścigów F1 w Las Vegas

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Green: Trzy poziomy są prawdopodobnie limitem rozwoju T-wingów

Brytyjczyk odniósł się także do postępów osiąganych przez przez Force India.
Nataniel Piórkowski, 27 maja 2017, wyświetlenia: 1618<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor techniczny Force India – Andy Green, nie sądzi, aby zespoły Formuły 1 zdecydowały się zastosować w tym roku przesadnie rozbudowane T-wingi.

Wraz z upływem sezonu coraz więcej zespołów decyduje się na korzystanie z T-wingów, których zadaniem jest poprawa przepływu powietrza w obszarze tylnego spojlera.

Team z Silverstone wprowadził w Monako do użytku trzypoziomowe skrzydło T – najbardziej złożone konstrukcyjne rozwiązanie pośród wszystkich ekip. Green przekonuje jednak, że jest to związane wyłącznie ze specyficznymi wymaganiami ulicznego obiektu w Monte Carlo.

„W przypadku naszego zespołu trzypoziomowy T-wing jest specyfikacją typową dla Monako. Może skorzystamy z podobnego wariantu skrzydełka podczas Grand Prix Singapuru lub Węgier, ale na innych torach będziemy używać jego okrojonej wersji. Charakterystyka toru przesądza tak naprawdę o tym co, co możesz umieścić w twoim bolidzie” – powiedział Green dodając, że zaokrąglone końcówki służą zminimalizowaniu strat na płaszczyźnie aerodynamicznej.

Brytyjczyk stwierdził, że chociaż ostatni pakiet poprawek pozytywnie wpłynął na osiągi bolidu, jego zespół nie jest do końca zadowolony ze swojej sytuacji. „Dokonujemy postępów. Widzimy, że potrzeba na to czasu. Redukujemy stratę krok po kroku. Wyciągamy wnioski wprowadzając do użytku każdą nową część i staramy się zrozumieć nowy kierunek. To złożony problem, więc podchodzimy do niego z różnych stron. Całkowite uporanie się z tą sytuacją zajmie dużo czasu, ale dzisiaj mamy zdecydowanie więcej informacji niż podczas ostatniego weekendu, czy Grand Prix Rosji. Na pewno osiągamy progres, ale nie możemy powiedzieć, że jesteśmy bliscy rozwiązania problemu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.12.2017  Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją
27.11.2017  Russell ma nadzieję na kontynuowanie współpracy z Force India
15.11.2017  Russell zostanie kierowcą rezerwowym Force India?
12.11.2017  Maleją szanse na to, że Force India zmieni nazwę na Force One
10.11.2017  Ocon: Force India skorzystałoby na wprowadzeniu limitów budżetowych
Tagi:
Force India
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
wogx, 27.05.2017 13:16[!]
Cytat :
Team z Silverstone wprowadził w Monako do użytku trzypoziomowe skrzydło T – najbardziej złożone konstrukcyjne rozwiązanie pośród wszystkich ekip.

Nieprawda, Renault też stosuje 3-poziomowy T-wing, poza tym Sauber ma podwójny T-wing (2 x 2 płaty). Najbardziej zaawansowane rozwiązanie zastosował Williams; czteropłatowy górny T-wing i jednopłatowy dolny T-wing.
Pavlos Le Paul, 27.05.2017 15:06[!]
Szkoda, ja tam sie zastanawiałem przez chwilę czy może ten wieszak nie zmieni się w ruszt do grilla na koniec sezonu.
agentwrogiegoukladu, 27.05.2017 18:12[!]
za takiego t-winga w Polsce skasowaliby od nich abonament rtv
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca