F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Green: Trzy poziomy są prawdopodobnie limitem rozwoju T-wingów

Brytyjczyk odniósł się także do postępów osiąganych przez przez Force India.
Nataniel Piórkowski, 27 maja 2017, wyświetlenia: 1390<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor techniczny Force India – Andy Green, nie sądzi, aby zespoły Formuły 1 zdecydowały się zastosować w tym roku przesadnie rozbudowane T-wingi.

Wraz z upływem sezonu coraz więcej zespołów decyduje się na korzystanie z T-wingów, których zadaniem jest poprawa przepływu powietrza w obszarze tylnego spojlera.

Team z Silverstone wprowadził w Monako do użytku trzypoziomowe skrzydło T – najbardziej złożone konstrukcyjne rozwiązanie pośród wszystkich ekip. Green przekonuje jednak, że jest to związane wyłącznie ze specyficznymi wymaganiami ulicznego obiektu w Monte Carlo.

„W przypadku naszego zespołu trzypoziomowy T-wing jest specyfikacją typową dla Monako. Może skorzystamy z podobnego wariantu skrzydełka podczas Grand Prix Singapuru lub Węgier, ale na innych torach będziemy używać jego okrojonej wersji. Charakterystyka toru przesądza tak naprawdę o tym co, co możesz umieścić w twoim bolidzie” – powiedział Green dodając, że zaokrąglone końcówki służą zminimalizowaniu strat na płaszczyźnie aerodynamicznej.

Brytyjczyk stwierdził, że chociaż ostatni pakiet poprawek pozytywnie wpłynął na osiągi bolidu, jego zespół nie jest do końca zadowolony ze swojej sytuacji. „Dokonujemy postępów. Widzimy, że potrzeba na to czasu. Redukujemy stratę krok po kroku. Wyciągamy wnioski wprowadzając do użytku każdą nową część i staramy się zrozumieć nowy kierunek. To złożony problem, więc podchodzimy do niego z różnych stron. Całkowite uporanie się z tą sytuacją zajmie dużo czasu, ale dzisiaj mamy zdecydowanie więcej informacji niż podczas ostatniego weekendu, czy Grand Prix Rosji. Na pewno osiągamy progres, ale nie możemy powiedzieć, że jesteśmy bliscy rozwiązania problemu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.08.2017  Lawrence Stroll zainteresowany przejęciem Force India?
27.07.2017  Ocon: Celem jest walka o podium, ale liczy się regularne punktowanie
27.07.2017  Mallya: Force India nadal celuje w doścignięcie Red Bulla
21.07.2017  Force India rozpoczęło negocjacje nad nową umową dla Pereza
20.07.2017  Mallya: Perez powinien odejść z Force India tylko do Ferrari
Tagi:
Force India
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
wogx, 27.05.2017 13:16[!]
Cytat :
Team z Silverstone wprowadził w Monako do użytku trzypoziomowe skrzydło T – najbardziej złożone konstrukcyjne rozwiązanie pośród wszystkich ekip.

Nieprawda, Renault też stosuje 3-poziomowy T-wing, poza tym Sauber ma podwójny T-wing (2 x 2 płaty). Najbardziej zaawansowane rozwiązanie zastosował Williams; czteropłatowy górny T-wing i jednopłatowy dolny T-wing.
Pavlos Le Paul, 27.05.2017 15:06[!]
Szkoda, ja tam sie zastanawiałem przez chwilę czy może ten wieszak nie zmieni się w ruszt do grilla na koniec sezonu.
agentwrogiegoukladu, 27.05.2017 18:12[!]
za takiego t-winga w Polsce skasowaliby od nich abonament rtv
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca