F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.10.2017

GP Stanów Zjednoczonych: wypowiedzi po treningach (10)

20.10.2017

Hamilton z rekordem toru w drugim treningu

Williams został ukarany grzywną 10 tysięcy euro w zawieszeniu

Hamilton najszybszy w pierwszym treningu przed GP USA

Renault testuje części silnika rozwijane z myślą o sezonie 2018

Verstappen przedłużył kontrakt z Red Bullem do 2020 roku

Verstappen otrzyma karę za wymianę elementów jednostki napędowej

Verstappen preferuje kontynuowanie kariery w F1 wspólnie z Red Bullem

Wehrlein: Chciałbym poznać swoją przyszłość przed GP Abu Zabi

Vettel: Reprymenda za spóźnienie się na hymn to żart

Kwiat: Zasługuję na wyjaśnienia ze strony Red Bulla

Hartley zostanie cofnięty o trzydzieści miejsc na starcie wyścigu w Austin

19.10.2017

Vandoorne zostanie ukarany cofnięciem o 5 pozycji na starcie GP USA

Alonso: Podpisałem wieloletnią umowę z McLarenem

Fernando Alonso pozostanie kierowcą McLarena w sezonie 2018

Button: Przed sezonem 2009 mogłem przejść do Toro Rosso

Di Resta z zainteresowaniem śledzi rozwój Formuły E

Francuski organ bada proces sprzedaży F1 Liberty Media

Di Resta testował w środę bolid Williamsa z 2014 roku

18.10.2017

Kubica wystartuje w piątkowych treningach z Williamsem?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Green: Trzy poziomy są prawdopodobnie limitem rozwoju T-wingów

Brytyjczyk odniósł się także do postępów osiąganych przez przez Force India.
Nataniel Piórkowski, 27 maja 2017, wyświetlenia: 1607<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor techniczny Force India – Andy Green, nie sądzi, aby zespoły Formuły 1 zdecydowały się zastosować w tym roku przesadnie rozbudowane T-wingi.

Wraz z upływem sezonu coraz więcej zespołów decyduje się na korzystanie z T-wingów, których zadaniem jest poprawa przepływu powietrza w obszarze tylnego spojlera.

Team z Silverstone wprowadził w Monako do użytku trzypoziomowe skrzydło T – najbardziej złożone konstrukcyjne rozwiązanie pośród wszystkich ekip. Green przekonuje jednak, że jest to związane wyłącznie ze specyficznymi wymaganiami ulicznego obiektu w Monte Carlo.

„W przypadku naszego zespołu trzypoziomowy T-wing jest specyfikacją typową dla Monako. Może skorzystamy z podobnego wariantu skrzydełka podczas Grand Prix Singapuru lub Węgier, ale na innych torach będziemy używać jego okrojonej wersji. Charakterystyka toru przesądza tak naprawdę o tym co, co możesz umieścić w twoim bolidzie” – powiedział Green dodając, że zaokrąglone końcówki służą zminimalizowaniu strat na płaszczyźnie aerodynamicznej.

Brytyjczyk stwierdził, że chociaż ostatni pakiet poprawek pozytywnie wpłynął na osiągi bolidu, jego zespół nie jest do końca zadowolony ze swojej sytuacji. „Dokonujemy postępów. Widzimy, że potrzeba na to czasu. Redukujemy stratę krok po kroku. Wyciągamy wnioski wprowadzając do użytku każdą nową część i staramy się zrozumieć nowy kierunek. To złożony problem, więc podchodzimy do niego z różnych stron. Całkowite uporanie się z tą sytuacją zajmie dużo czasu, ale dzisiaj mamy zdecydowanie więcej informacji niż podczas ostatniego weekendu, czy Grand Prix Rosji. Na pewno osiągamy progres, ale nie możemy powiedzieć, że jesteśmy bliscy rozwiązania problemu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.10.2017  Ocon: Z dobrym balansem Force India może zagrozić Red Bullowi
04.10.2017  Vijay Mallya został zatrzymany przez policję w Londynie
02.10.2017  Szafnauer: Zespoły łamały przepisy osuszając pola startowe
28.09.2017  Kierowcy Williamsa skorzystają w Malezji z nowych silników Mercedesa
27.09.2017  Force India wprowadzi w Malezji kolejne poprawki do bolidu VJM10
Tagi:
Force India
F1 ogólnie
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
wogx, 27.05.2017 13:16[!]
Cytat :
Team z Silverstone wprowadził w Monako do użytku trzypoziomowe skrzydło T – najbardziej złożone konstrukcyjne rozwiązanie pośród wszystkich ekip.

Nieprawda, Renault też stosuje 3-poziomowy T-wing, poza tym Sauber ma podwójny T-wing (2 x 2 płaty). Najbardziej zaawansowane rozwiązanie zastosował Williams; czteropłatowy górny T-wing i jednopłatowy dolny T-wing.
Pavlos Le Paul, 27.05.2017 15:06[!]
Szkoda, ja tam sie zastanawiałem przez chwilę czy może ten wieszak nie zmieni się w ruszt do grilla na koniec sezonu.
agentwrogiegoukladu, 27.05.2017 18:12[!]
za takiego t-winga w Polsce skasowaliby od nich abonament rtv
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca