F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wolff: Mercedes nie jest faworytem do tegorocznego tytułu

Austriak podkreśla, że jego zespół starał się zrozumieć problemy z GP Monako.
Nataniel Piórkowski, 8 czerwca 2017, wyświetlenia: 1674<< | lista | T- | T+ | >>


Szef działu sportów motorowych Mercedesa – Toto Wolff, przyznał, że ze względu na świetne osiągi bolidu Ferrari jego zespół nie jest faworytem do zdobycia w tym roku tytułów mistrzowskich.

Dublet wywalczymy w Grand Prix Monako pozwolił Scuderii na wypracowanie 17-punktowej przewagi nad Mercedesem w klasyfikacji konstruktorów. W tabeli kierowców lider ekipy Srebrnych Strzał – Lewis Hamilton, traci do Sebastiana Vettela już 25 "oczek".

„To bolesne, ale nie jesteśmy faworytami do tegorocznego mistrzostwa. Na tę chwilę jest nim Ferrari. Dysponują bardzo mocny pakietem” – stwierdził Wolff przed Grand Prix Kanady.

„Musimy podnieść poprzeczkę, aby po raz kolejny udowodnić, że jesteśmy najlepsi w stawce. Przed nami wciąż czternaście wyścigów i nic nie jest jeszcze przesądzone. Nie możemy się już doczekać Montrealu i szansy, by wyjść z niepowodzenia z konkurencyjnym rezultatem. Mam nadzieję, że uda nam się przy okazji znaleźć odpowiedzi na kilka trudnych pytań” – dodał Austriak.

Wolff przekonuje, że jego team próbował w ostatnich dniach zrozumieć przyczyny rozczarowującego występu w Monte Carlo, gdzie Valtteri Bottas dojechał do mety na czwartym, a Hamilton – siódmym miejscu. „Już wcześniej zdarzały się nam bardzo ciężkie weekendy, ale zawsze wykazywaliśmy nieustępliwość. Podnosiliśmy się po każdej porażce. Dobrze pamiętam kłopoty, jakich doświadczaliśmy w Singapurze w sezonie 2015. Miały one na nas bardzo negatywny wpływ. Narzuciliśmy sobie termin uporania się z problemami, a później skoncentrowaliśmy się na kolejnym wyścigu na Suzuce, który wgraliśmy. Dokładnie w ten sam sposób postąpiliśmy po Monako. Zajęliśmy się problemami, a następnie skierowaliśmy naszą uwagę ku Montrealowi. Wiemy, że sezon to maraton, a nie sprint”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.01.2018  Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego
15.01.2018  Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać
09.01.2018  Wolff: Wehrlein nie straci wsparcia Mercedesa
04.01.2018  Wolff pod wrażeniem wysokiego poziomu motywacji Lewisa Hamiltona
03.01.2018  AMuS: Mercedes osiągnie moc 1000 koni mechanicznych w 2019 roku
Tagi:
Mercedes
Wolff T.
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sasilton, 08.06.2017 15:52[!]
Ferrari zrobiło świetną robotę, bo nie dość ze dogonili Mercedesa, to jeszcze ich prześcignęli i obecnie mają najlepszy samochód w stawce. Reszta traci tyle samo do Mercedesa co przez ostatnie 3 lata.
lukaas67, 08.06.2017 16:59[!]
@Sasilton Ogolnie, to maja najlepszy. Niekoniecznie najszybszy.
mcracer1993, 08.06.2017 21:42[!]
Mercedes może i ma gorszy bolid od Ferrari ale jednostkę napędową ma lepszą, a teraz mamy 3 kolejne GP, gdzie właśnie Mercedes może włączyć się do gry - mamy przecież długie proste.
RY2N, 09.06.2017 09:15[!]
Ten sezon jest b.ciekawy bo mamy 2 bolidy bardzo się różniące charakterystyką.
Mercedes ma wyższą moc, chyba lepszą niezawodność i być może wyższą przyczepność mechaniczną a Ferrari ma lepszą aerodynamikę, lepszy balans i lepiej się obchodzi z oponami; Merc zazwyczaj jest szybszy w kwalu a Ferrari w wyścigu (choć nie wiem czy tak będzie do końca sezonu).
Nie bez znaczenia jest bardziej waleczny skłąd kierowców w Mercedesie.
Mam wrażenie natomiast, że pod względem tworzenia strategii wyścigowej siły się wyrównały.
Dlatego nie sposób przewidzieć jaki będzie wynik końcowy i o to chodzi.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca