F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2018

Massa: Williams ponosi konsekwencje za kierowanie się pieniędzmi

Nico Rosberg ustąpił z funkcji menedżera Roberta Kubicy

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Francji

Honda milczy w kwestii potencjalnej współpracy z Red Bullem od sezonu 2019

19.04.2018

Hulkenberg: Nigdy nie byłem w lepszej formie

Kwiat weźmie udział w testach ogumienia Pirelli

F1 dąży do znaczącego ograniczenia wykorzystywania telemetrii?

18.04.2018

Alonso niewzruszony osiągami Ferrari i Hondy

Od 2021 roku F1 może zrezygnować z limitu przepływu paliwa

Ferrari dysponuje obecnie najmocniejszym silnikiem F1?

Williams nie obawia się skutków utraty sponsora tytularnego

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek na GP Azerbejdżanu

17.04.2018

Przedstawiono propozycję zmian w przepisach na sezon 2019

Marko ostrzega Mercedesa przed zatrudnieniem Ricciardo

McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu

Jos Verstappen: Max musi więcej myśleć walcząc o pozycje

Renault pracuje nad zwiększeniem mocy silnika R.E.18

16.04.2018

Lauda: Verstappen powinien zmienić swój styl jazdy

Whiting: Verstappen będzie teraz ostrożniejszy

Horner: GP Chin pokazało, że Ricciardo powinien zostać w Red Bullu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Jordan: Mercedes może odejść z F1 po sezonie 2018

Irlandczyk spodziewa się, że niemiecki koncern skupi się jedynie na dostarczaniu silników.
Nataniel Piórkowski, 7 czerwca 2017, wyświetlenia: 2214<< | lista | T- | T+ | >>


Eddie Jordan sądzi, że Mercedes zrezygnuje z prowadzenia fabrycznego zespołu Formuły 1 po zakończeniu sezonu 2018.

Irlandczyk, który w przeszłości prowadził swoją własną stajnię Grand Prix, jest znany z przekazywania plotek, które po pewnym czasie bardzo często okazują się prawdą – było tak na przykład z informacjami na temat powrotu Michaela Schumachera do startów w F1 w sezonie 2010.

Zapytany o to, czy Sebastian Vettel zdecyduje się na przejście do Mercedesa przed nadchodzącym sezonem, Jordan stwierdził: „Nie. W Ferrari ma wszystko czego potrzebuje. W dodatku Mercedes prawdopodobnie "wyciągnie wtyczkę" swego projektu po zakończeniu sezonu 2018”.

„Myślę, że zarówno w tym jak i w kolejnym sezonie będą walczyć o tytuły mistrzowskie, po czym zarząd w Stuttgarcie podejmie decyzję o sprzedaży zespołu i pozostaniu w F1 wyłącznie jako dostawca silników”.

„Postąpiłbym podobnie. Mercedes wygrał wszystko, co tylko mógł. Może być już tylko gorzej. Lepiej wrócić do starej, podstawowej działalności, a więc rozwoju i dostarczania zaawansowanych technicznie jednostek napędowych. Jeśli Vettel się tego spodziewa, odejście z Ferrari nie miałoby dla niego żadnego sensu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.07.2017  Wolff: Jordan powinien przestać rozpowszechniać nieprawdziwe informacje
07.06.2017  Wolff: Mercedes nie odejdzie z F1 po sezonie 2018
05.05.2017  Jordan: Mercedes prowadzi rozmowy z Vettelem
29.04.2017  McLaren: Nie podpisaliśmy umowy na dostawy silników Mercedesa
23.03.2017  Jordan: Hamilton może upokorzyć rywali w walce o mistrzostwo
Tagi:
Jordan E.
Mercedes
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piro, 07.06.2017 11:54[!]
To była by świetna wiadomość dla Mclarena i RBR ponieważ bez problemu otrzymaliby silniki. Gorsza wiadomość dla fanów ponieważ Ferrari przy obecnym poziomie mogłoby zdominować F1 (nie przypuszczam że pierwszy sezon z nowym silnikiem RBR czy Mclaren będą walczyć z Ferrari)
WooQash, 07.06.2017 13:32[!]
Widać w takim razie podejście Mercedesa do Formuły 1. Ferrari, McLaren czy Williams nawet nie pomyślałyby o tym, aby wyjść z F1 i SPRZEDAĆ zespół... Widać, że Mercedes to tylko i wyłącznie maszynka pieniędzy bez uczuć i zamiast próbować pisać historię tak jak się należy, to w przypadku kiedy się nachapią wyjdą i cichosza... (w sumie czego wymagać od Niemców...)
BinLadenF1, 07.06.2017 13:56[!]
Cytat WooQash :
Ferrari, McLaren czy Williams


To marki opierające się o F1, to ich siła napędowa - być albo nie być sposób na zdowyanie kasy - Mercedes to koncern (korporacja), F1 jest projektem marketingowym i chyba nawet pomimo zwycięstw nie jest opłacalny w ich przypadku tak jak by się wydawało
Yurek, 07.06.2017 13:57[!]
@WooQash - dawno temu Matra wchodziła do F1 z celem zdobycia tytułu. Tytuł zdobyli, a po kilku latach się wycofali - bo wyszli z założenia, że to, co chcieli, to osiągnęli. Tak więc nie jest to nowe podejście.
Chociaż wolałbym, aby Mercedes został. Ale Jordan nieraz się mylił, więc nic nie wiadomo.
stasek44, 07.06.2017 15:02[!]
@BinLadenF1

Może Cie zdziwie, ale Scuderia Ferrari to nie Ferrari :)

Poczytaj:
http://www.cyrkf1.pl/?s=raport+finansowy

Wynika z tego, że przychody Ferrari z F1 to ok. 500mln, gdzie ogólne wynoszą ponad 3mld.
mich909090, 07.06.2017 16:53[!]
Hamiltonowi kończy się kontrakt po 2018 więc współgrałoby to z odejściem Merca. Lewis pójdzie do Ferrari i robi tam jesień średniowiecza z Vettela, zdobywa tytuł w trzecim zespole w karierze jak Fangio.
Malineusz, 07.06.2017 17:43[!]
Eddie Jordan i wszystko jasne :) nie wiem skąd on te bajki bierze
barti84a6, 07.06.2017 18:50[!]
Cytat piro :
To była by świetna wiadomość dla Mclarena i RBR ponieważ bez problemu otrzymaliby silniki.

To by była świetna wiadomość dla RBR a przeciwnie dla Ferrari.Myślę że RBR z tegorocznym nadwoziem i silnikiem Merca byłby w stanie "napsuć krwi" Ferrari.
A co do Mclarena to oni już mieli silniki Merca (1.6T V6) i z nich sami zrezygnowali na rzecz silnika Hondy, właśnie po to żeby mieć "swój" silnik i uniknąć sytuacji podobnej do partnerstwa RBR-Renault. Na dzień dzisiejszy to Mclaren jest na dnie,ale w dłuższej perspektywie położenia Mclarena i RBR mogą się zmienić.Jeżeli Honda w końcu by "odpaliła" to Mclaren bije się o mistrzostwa a RBR dalej jest zespołem klienckim( i Pan Marko by chyba zweryfikował swoje wypowiedzi o współpracy z Hondą).W Woking jeżeliby chcieli to by jezdzili i w tym roku z silnikami Merca. Zaryzykowali, ale czy tak dużo stracili względem RBR?Obydwa zespoły mają aspiracje mistrzowskie,więc pare zwycięstw i podiów wywalczonych przez 3 lata,względem 3 lat na dole tabeli to chyba nie to czego oczekują.
Cytat krzychol2000 :
Po drugie relacje Vettela z Hamiltonem mogą się gwałtownie załamać jak Lewis przejdzie do Ferrari za Raikkonena, jeśli stawką będzie mistrzostwo.

Wydaje mi się że Lewis najprędzej wyląduje w Mclarenie,a jego relacje z Vettelem się załamią jeszcze w tym sezonie.
Staszek2010, 08.06.2017 19:39[!]
Ta. Mercedes ma się wycofać z F1 tylko dlatego, że zamiast dominować walczą o tytuł? Nie wydaje mi się...
Maciek znafca, 08.06.2017 22:26[!]
To by oznaczało jedno. Powrót McLaren-Mercedes
OO jacie ale byłoby pięknie :) I jeszcze jakby Kimi wrócił na ostatni rok do Mclarena i jak za starych najlepszych czasów.. :)

piro a proszę bardzo, niech zdominują. Ferrari ma prawo do dominawania F1, nie to co jakiś red bull puszki, chociaz napoje dobre :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca